מה זה עריסת תינוק מתחברת?

מה-זה-עריסת-תינוק-מתחברת_1672583401.jpg

עבור מי שמחפשים את פתרון השינה הטוב ביותר עבורם ועבור תינוקם, עריסה מתחברת להשכרה היא אחת האפשרויות הטובות ביותר. היא גם מספקת סביבת שינה בטוחה, כזו שתומכת בגדילה ובהתפתחות הבריאה של התינוק וגם מספקת חיבור שלו עם הוריו, ובעיקר עם האם הטרייה, מה שהופך את הנקות הלילה לקלילות יותר ואת הלילה כולו לנעים יותר.

יתרונות של מתחברת

לשינה משותפת הרבה מאוד יתרונות, שהפכו אותה לאחת ההמלצות החמות בקרב מיילדות, דולות, מדריכות הורים ולידה ואנשי מקצוע בתחום השינה. כשהיא נעשית בצורה בטוחה ונכונה, כמו בעזרת עריסה לתינוק שמותאמת למיטת ההורים, היא מבטיחה להורים ולילד ליהנות מכולם.

בין היתרונות הללו נמנים הפחתת היקיצות הליליות, הפחתה של חרדת הנטישה אצל הילוד, הגברת הקשר האימהי וחיזור הקשר בין האם והתינוק, פיתוח מודעות חושית בקרב התינוק, חיזוק מערכת החיסון ושינה ארוכה וטובה יותר. מכירים מישהו שלא ירצה בכל אלו?

מיטה מתחברת מומלצת לתינוק ולאם כאחד. במגוון רחב של מחקרים נמצא גם כי שינה משותפת עם התינוק מקלה על הנקות הלילה, תורמת לחלום חלומות נעימים יותר, מפחיתה בקרב האם את הסיכון לחלות בסרטן השד, מרגיעה את האם והתינוק ומאפשרת לאם להעניק קירבה פיזית, שלה זקוק התינוק להתפתחות תקינה ובריאה..

פתרון השינה המשותפת מאפשר לאם לטפל במהירות ובקלות בתינוק הרך. הנגישות שלה לתינוק מעניקה לו ביטחון, וכל שהיא צריכה הוא להושיט את היד לעריסה. בהרבה מקרים די בכך כדי להרגיע עולל קטן ששנתו הופרעה. עם מגוון עיצובים ופתרונות מודרניים שניתן להתאים באופן אישי אין זה פלא שרבים בוחרים עריסת תינוק נצמדת כפריט שחייב לרכוש או להשכיר כשמגיע תינוק חדש למשפחה.

אולם, חשוב להדגיש, ששינה משותפת חייבת להיות בטוחה לתינוק. כדי שהיא תהיה כזו, חשוב שהמזרון של העריסה המתחברת יתאים באופן מושלם למיטת ההורים, ללא אלתורים ופשרות. המזרן חייב להיות יציב ולהתאים במידותיו לעריסה עם סדינים שמתאימים לו בדיוק.

 

  • עריסה
  • עריסה לתינוק
  • מתחברת

גדלים ביחד

בניית-אתר-לעסק-מה-עדיף-וורדפרס-או-וויקס_1596630479.jpg

בניית אתר לעסק: מה עדיף וורדפרס או וויקס...

כל בעל העסק שחשב אי פעם על בניית אתר, יודע שחיפוש זריז בגוגל מעלה שתי אפשרויות ל...

קרא עוד
צלילים-מרפאים-האם-אפשר-לרפא-את-הגוף-והנפש-באמצעות-הצלילים_1633933748.jpg

צלילים מרפאים: האם אפשר לרפא את הגוף והנ...

טיפול בצלילים - על מקור השיטה, השימושים שנעשים בה ומידת יעילותה במאמר הבא.

קרא עוד
מחקר-מילות-מפתח-מהו-ואיך-עושים-את-זה-נכון_1611639934.jpg

מחקר מילות מפתח: מהו ואיך עושים את זה נכ...

דף תוצאות החיפוש מוצג עבור ביטוי חיפוש מסוים. לכן, השאלה המרכזית העולה בפני בעל ...

קרא עוד