RMM - מה זה ולמה אתה צריכים אותו?

rmm-מה-זה-ולמה-אתה-צריכים-אותו_1703336204.png

Ninja RMM, הידועה גם בשם NinjaOne, היא תוכנת ניטור וניהול מרחוק שדורגה כתוכנת RMM מספר 1 17 פעמים ברציפות. NinjaOne היא פלטפורמה מבוססת ענן המספקת יכולות ניהול IT לספקי שירותים מנוהלים בכל הגדלים. עם תכונות האוטומציה החזקות שלה, NinjaOne מציעה פלטפורמה מהירה, קלה לשימוש וחזקה עבור MSPs לניהול נקודות הקצה והרשתות של הלקוחות שלהם.

NinjaOne מציעה מגוון תכונות שהופכות אותה לתוכנת ה-RMM הטובה ביותר בשוק. הפלטפורמה מספקת נראות, שליטה ואבטחה מובילות בשוק של נקודות קצה. הממשק מהיר ומגיב, ותכונות האוטומציה מצוינות. NinjaOne מדורגת בעקביות במקום הראשון בזכות תמיכת הלקוחות ברמה עולמית. הפלטפורמה נועדה למקסם את יעילות הטכנאים, למזער דרישות הכשרה ולתמוך בצמיחת MSP. NinjaOne מציע אוטומציה, יעילות וקנה מידה, המאפשרים ל-MSP לגדול ברווחיות.

תוכנת RMM חיונית עבור MSPs לניהול נקודות הקצה והרשתות של הלקוחות שלהם. NinjaOne הוא כלי נהדר שמתעדכן לעתים קרובות, מה שהופך אותו לחלופה טובה לכמה כלי ניהול נקודות קצה אחרים. NinjaOne הוכרה כתוכנה המדורגת ביותר בקטגוריה שלה ב-G2 וב-Gartner. שיעור שביעות הרצון הגבוה של הפלטפורמה והנוכחות הגוברת בתעשייה זיכו אותה בתואר Leader by G2 Crowd. NinjaOne היא תוכנת ה-RMM הטובה ביותר עבור MSPs המחפשים פלטפורמה מהירה, קלה לשימוש וחזקה לניהול נקודות הקצה והרשתות של הלקוחות שלהם.

ממשק ידידותי למשתמש

אחת הסיבות העיקריות לכך ש-NinjaOne RMM נחשב לטוב ביותר בשוק היא הממשק הידידותי שלו. התוכנה מציעה לוח מחוונים אינטואיטיבי שקל לנווט בו, גם למי שחדש בתוכנת RMM. לוח המחוונים מספק סקירה מקיפה של כל נקודות הקצה והרשתות המנוטרות, ומאפשר למומחי IT לזהות ולטפל במהירות בכל בעיה שמתעוררת. עיצוב אינטואיטיבי זה מבטיח שמשתמשים יכולים לגשת בקלות למידע שהם צריכים, ומייעל את יעילות ניהול ה-IT.

בנוסף ללוח המחוונים האינטואיטיבי, NinjaOne RMM מציע מגוון אפשרויות התאמה אישית. זה מאפשר למשתמשים להתאים את התוכנה כדי לענות על הצרכים הספציפיים שלהם, להבטיח שהם יכולים לנטר ולנהל את תשתית ה-IT שלהם בצורה היעילה ביותר האפשרית. קלות השימוש של התוכנה ואפשרויות ההתאמה האישיות של התוכנה הופכות אותה לנגישה מאוד לאנשי IT מכל הרמות, ממתחילים ועד מומחים.

יתרון משמעותי נוסף של NinjaOne RMM הוא קלות הניווט שלו. התוכנה נועדה להיות קלה להגדרה ולשימוש, עם הכשרה מינימלית הנדרשת. זה חשוב במיוחד עבור חברות שאולי אין להן צוות IT ייעודי, מכיוון שהוא מאפשר להן לנטר ולנהל את תשתית ה-IT שלהן במהירות וביעילות. יתר על כן, NinjaOne RMM מציע תכונות דיווח מתקדמות עם התאמה אישית לכל לקוח, כמו גם את היכולת לתזמן תצורה אוטומטית של המכשיר באמצעות תבניות מוגדרות מראש. תכונות אלו מקלות על גישה למידע קריטי ומבטיחות שניהול IT יעיל ויעיל.

יכולות ניטור מקיפות

אחת התכונות המרכזיות שמייחדות את NinjaOne RMM מפתרונות ניטור וניהול מרחוק אחרים היא יכולות הניטור המקיפות שלו. עם ניטור בזמן אמת, מומחי IT יכולים לפקוח עין על הבריאות והביצועים של מערכות בודדות ורשתות שלמות 24/7. זה מאפשר ניהול IT פרואקטיבי, המאפשר לארגונים לטפל בבעיות לפני שהן הופכות לבעיות קריטיות. על ידי מתן נראות מלאה לנתוני בריאות וביצועים של נקודות הקצה, NinjaOne RMM מאפשר התראות עשירות בהקשר ותגובות אוטומטיות. יכולת ניטור בזמן אמת זו חיונית להבטחת הבריאות והאבטחה האופטימלית של נקודות הקצה, לא משנה היכן הן ממוקמות.

בנוסף לניטור בזמן אמת, NinjaOne RMM מציע גם התראות והתראות אוטומטיות. עם ערוצי הודעות שיכולים להגיע לטכנאים לא משנה היכן הם נמצאים וללא קשר לאיזה כלים הם משתמשים, צוותי IT יכולים לנהל באופן יזום את נקודות הקצה שלהם. תכונה זו עוזרת לזהות ולפתור בעיות מהר יותר עם מינימום זמן השבתה של המערכת. היכולת להישאר מעודכן באמצעות התראה היא היבט חיוני של ניהול IT פרואקטיבי. NinjaOne RMM דורגה כתוכנת RMM מספר 1 17 פעמים ברציפות בשל קלות השימוש, תכונות האוטומציה ויכולות ניהול ה-IT שלה.

תכונה חיונית נוספת של NinjaOne RMM היא יכולות הדיווח המפורטות שלו. דוחות לא רק שימושיים לשיתוף מידע עם שאר הארגון, אלא גם יכולים להשפיע בצורה מדהימה על צוות ה-IT. עם NinjaOne RMM, מומחי IT יכולים ליצור דוחות ניהול IT מפורטים המותאמים אישית לצרכים הספציפיים שלהם. כלי בונה הדוחות הוא פשוט אך רב עוצמה, ומודול הדוחות כוללים מידע על ניהול תיקונים, מלאי תוכנה ומצב אבטחה. גישה מקיפה זו ל-RMM מבטיחה שארגונים יכולים לטפל באופן יזום בבעיות לפני שהן הופכות לבעיות קריטיות, מה שמביא לשיפור בביצועי המערכת הכוללים ולפרודוקטיביות מוגברת.

גישה ושליטה מרחוק

אחת התכונות המרכזיות שהופכות את NinjaOne RMM לטובות ביותר היא יכולות הגישה והשליטה מרחוק שלה. גישה לשולחן עבודה מרוחק מאפשרת למומחי IT להתחבר מרחוק למכשירים ולגשת אליהם כאילו הם נמצאים פיזית, מה שמקל על פתרון בעיות וביצוע משימות תחזוקה. NinjaOne משתלב בצורה חלקה עם TeamViewer, Splashtop ו-Connectwise ScreenConnect, כמו גם כלי RDP משלו, המספק למשתמשים מגוון אפשרויות לגישה לשולחן עבודה מרחוק. עם הכלים הללו, מומחי IT יכולים לגשת במהירות ובקלות למכשירים מכל מקום, ללא צורך בגישה פיזית.

NinjaOne RMM דורג כ-RMM #1 במשך שלוש שנים רצופות בגלל הפלטפורמה המהירה, הקלה לשימוש והחזקה שלו. אחד המרכיבים המרכזיים של פלטפורמה זו הוא ממשק שורת הפקודה שלה, המספק למשתמשים כלי רב עוצמה לביצוע פקודות ואוטומציה של משימות ניהוליות. ה-CLI דורש עקומת למידה גדולה יותר מממשק משתמש גרפי, אך הוא מציע שליטה, יעילות ואופטימיזציה של משאבים גדולים יותר. NinjaOne מספקת גם יכולות סקריפטים של PowerShell, המאפשרות למשתמשים להפוך משימות חוזרות לאוטומטיות ולפתור בעיות מסוימות של Windows. תכונות אלו הופכות את NinjaOne לבחירה אידיאלית עבור אנשי IT שצריכים לנהל מכשירים מרובים ביעילות.

ממשקי PowerShell ו-CLI המרוחקים של NinjaOne מספקים למשתמשים שליטה וגמישות רבה יותר. עם ממשקים אלה, מומחי IT יכולים לבצע מרחוק פקודות וסקריפטים, להפוך משימות ניהוליות לאוטומטיות ולפתור בעיות ללא צורך בגישה פיזית למכשיר. פורטל השירות העצמי NinjaOne מספק גם למשתמשי הקצה גישה לפקודה מרחוק, לממשק PowerShell או למסוף לשליטה רבה יותר ללא כל גישה למערכת הבסיסית. יכולות גישה ושליטה מרחוק אלו הופכות את NinjaOne RMM לבחירה הטובה ביותר עבור אנשי IT שצריכים לנהל ולתחזק מספר מכשירים מרחוק.

ניהול תיקונים

ניהול טלאים אוטומטי הוא היבט מכריע בכל תוכנת ניטור וניהול מרחוק, ו-NinjaOne מצטיין בתחום זה. עם תוכנת ניהול התיקונים של NinjaOne, אתה יכול להפוך את ניהול התיקונים שלך ל-Windows כדי למזער את פרצות האבטחה, לחסוך זמן בתיקונים ולשפר את פרודוקטיביות המשתמש. אוטומציה זו מבטיחה שכל נקודות הקצה יישמרו מעודכנות בתיקונים האחרונים, ומפחיתה את הסיכון לפרצות אבטחה ובעיות אחרות.

תוכנת ניהול התיקונים של NinjaOne כוללת גם תזמון תיקונים. תכונה זו מאפשרת עדכונים מתוזמנים מספר פעמים תוך שבוע ויכולת להגדיר תאריכים חוזרים. על ידי יצירת לוח זמנים לתיקון סריקות ועדכונים, MSPs יכולים להבטיח שהתיקונים מיושמים בזמן ויעיל, תוך צמצום הסיכון לפרצות אבטחה ובעיות אחרות. הגמישות הזו בתזמון עדכונים היא תכונה חשובה שמבדילה את NinjaOne מאפשרויות תוכנה אחרות של RMM.

תכונה מרכזית נוספת של תוכנת ניהול התיקונים של NinjaOne היא זרימת העבודה של אישור התיקונים. תכונה זו מספקת תובנות לגבי מתי לתזמן סריקות ועדכונים של תיקון, כיצד להגדיר אישורי תיקון ושיטות עבודה מומלצות אחרות. על ידי ביצוע שיטות עבודה מומלצות אלה, MSPs יכולים להבטיח כי התיקונים נפרסים בצורה נכונה ומוחלים על תוכנות ומערכות, ומפחיתים את הסיכון למשברים הקשורים לתיקון. מדריך השיטות המומלצות לניהול תיקונים של NinjaOne מספק תובנות חשובות כיצד לייעל את ניהול התיקונים, מה שהופך אותו לבחירה מובילה עבור MSPs. בסך הכל, תוכנת ניהול התיקונים של NinjaOne מצטיינת בניהול תיקונים אוטומטי, תזמון תיקונים וזרימת עבודה של אישור תיקונים, מה שהופך אותה לבחירה מצוינת עבור MSPs המחפשים תוכנת RMM אמינה ויעילה. אף על פי שאף תוכנת RMM לא עושה הכל, NinjaOne מציעה פתרון מקיף ברמה עולמית. על ידי אוטומציה של ניהול תיקונים, אבטחת כל נקודות הקצה והשגת נראות לכל תיק ה-IT שלך, MSPs יכולים לספק ערך רב יותר ללקוחותיהם ולהבטיח שהמערכות שלהם מוגנות מפני פרצות אבטחה ובעיות אחרות.

שילוב של צד שלישי

אחד המאפיינים המרכזיים של NinjaOne RMM שמבליטים אותו מתוכנות RMM אחרות הוא היכולת שלו להשתלב עם כלים שונים של צד שלישי. אינטגרציה זו מספקת ל-MSPs פתרון ניהול IT מקיף המאפשר להם לנטר ולנהל ביעילות מערכות IT, מה שמוביל לאוטומציה, יעילות ומדרגיות מוגברת. תחום אחד שבו NinjaOne מצטיין במונחים של אינטגרציה הוא עם כלי PSA ו-CRM. על ידי שילוב עם כלים אלה, NinjaOne מאפשר ל-MSP לנהל נכסים ושירותים עבור הלקוחות שלהם במהירות ובקלות. אינטגרציה זו מייעלת תהליכים עסקיים, וחוסכת זמן ומשאבים עבור MSPs.

תחום נוסף שבו NinjaOne מצטיין במונחים של אינטגרציה הוא עם כלי גישה מרחוק. גישה מרחוק מאפשרת למומחי IT לנטר, לתחזק ולשלוט בהתקנים כל עוד הם מחוברים לאותה רשת. NinjaOne משתלב עם כלי גישה מרחוק פופולריים כמו TeamViewer, ומספק חוויה של זכוכית אחת לאנשי IT. שילוב זה מאפשר גישה מאובטחת מרחוק, תמיכה במשתמשי קצה ושיטות עבודה מומלצות לניהול מכשירים מרחוק. על ידי שילוב עם כלי גישה מרחוק, NinjaOne מעצימה את מומחי ה-IT לספק שירותי IT יעילים ולנהל כוחות עבודה מרוחקים ממיקום מרכזי.

NinjaOne משתלב גם עם כלי אבטחה שונים, ומספק ל-MSP אבטחת נקודות קצה משופרת. השילוב עם כלי אבטחת נקודות קצה מאפשר ל-MSP לנהל יישומים, לערוך מרחוק תצורות ולהציב את הבסיס לאבטחת נקודות קצה. אינטגרציה זו מבטיחה שמערכות IT מוגנות מפני איומי סייבר, וכל פעילות חשודה מזוהה ומטופלת באופן מיידי. על ידי שילוב עם כלי אבטחה, NinjaOne מספקת פתרון ניהול IT מקיף המאפשר ל-MSP לנהל את כל ההיבטים של מערכות IT מזכוכית אחת. לסיכום, השילוב של NinjaOne RMM עם כלים של צד שלישי מהווה יתרון משמעותי עבור MSPs. על ידי שילוב עם כלי PSA ו-CRM, כלי גישה מרחוק וכלי אבטחה, NinjaOne מספקת ל-MSPs פתרון ניהול IT מקיף המייעל תהליכים עסקיים, משפר את האבטחה ומאפשר ניהול יעיל של מערכות IT. האינטגרציה הזו, בשילוב עם קלות השימוש, תכונות האוטומציה ויכולות ניהול ה-IT של NinjaOne, תרמו לכך שהיא דורגה כתוכנת ה-RMM מספר 1 17 פעמים ברציפות.

אבטחה ותאימות

NinjaOne RMM מספק הגנה מקיפה על נקודות קצה כדי לשמור על אבטחת הנכסים הדיגיטליים והמידע של הארגון שלך. אבטחת נקודות קצה זו כוללת תכונות כגון הצפנת כוננים, ניהול סיסמאות, אישור מכשירים וניהול אנטי-וירוס. עם NinjaOne, אתה יכול לנהל יישומים ולערוך מרחוק הגדרות כדי להבטיח שנקודות הקצה שלך מאובטחות ומוגנות. הגנת נקודות קצה היא נושא פופולרי בעולם ה-IT, ו-NinjaOne דורג במקום הראשון ב-RMM, ניהול נקודות קצה וניהול תיקונים במשך שלוש שנים ברציפות.

בנוסף להגנה על נקודות קצה, NinjaOne מציע גם יכולות זיהוי ותגובה של איומים. זיהוי ותגובה של נקודות קצה היא גישה פרואקטיבית להגנה על נקודות קצה המזהה, עוצרת ומגיבה באופן אקטיבי לאיומים. עם NinjaOne, אתה יכול לשפר את זמני הזיהוי והתגובה על ידי התאמה בין נתונים ממקורות שונים. גישה זו מאפשרת זיהוי מהיר יותר ותגובה לאיומים, ועוזרת לשמור על אבטחת הנכסים הדיגיטליים והמידע של הארגון שלך.

NinjaOne מספקת גם דיווח תאימות כדי לעזור לך להתעדכן בדרישות הרגולטוריות ולהמחיש תאימות בכל המכשירים בסביבת ה-IT שלך. עם NinjaOne, אתה יכול להפיק דוחות ניהול IT מפורטים שניתן להתאים אישית כדי לענות על הצרכים הספציפיים שלך. דוחות אלה לא רק שימושיים לשיתוף מידע עם שאר הארגון שלך, אלא גם יכולים להשפיע בצורה מדהימה על הצוות שלך. היכולת של NinjaOne לספק פלטפורמה מהירה, קלה לשימוש ועוצמתית הפכה אותה ל-RMM מספר 1 עבור MSPs בכל הגדלים. עם NinjaOne, אתה יכול להיות שקט נפשי בידיעה שהנכסים והמידע הדיגיטליים של הארגון שלך מאובטחים ותואמים.

מדרגיות וגמישות

אחד היתרונות המרכזיים של NinjaOne RMM הוא הפריסה מבוססת הענן שלו. המשמעות היא שהתוכנה נגישה מכל מקום עם חיבור לאינטרנט, מה שהופך אותה לניתנת להרחבה וגמישה ביותר. עם פריסה מבוססת ענן, אין צורך בחומרה או תוכנה מקומית, מה שמפחית את הצורך בתחזוקה ותמיכה. המשמעות היא גם שניתן ליישם עדכונים ושדרוגים בצורה חלקה, מה שמבטיח שהתוכנה תישאר מעודכנת ומאובטחת. בנוסף, NinjaRMM מספק יכולות תיקון חוצה מערכת הפעלה וניהול התקנים חזקות עבור נקודות קצה ברשת ומחוצה לה.

NinjaOne RMM משתמש גם בארכיטקטורת ריבוי דיירים. המשמעות היא שמשתמשים מרובים יכולים לגשת לתוכנה אחת, מה שמאפשר שיתוף פעולה ויעילות רבה יותר. עם ריבוי דירות, לקוחות שונים יכולים לחלוק את אותם משאבי מחשוב, מה שמציע חיסכון משמעותי בעלויות בהשוואה לפתרונות מקומיים מסורתיים. ארכיטקטורה זו מאפשרת גם גמישות רבה יותר באפשרויות הרישוי, כאשר NinjaOne מציעה מגוון דגמי רישוי שיתאימו לצרכים של ארגונים שונים. גמישות זו באפשרויות הרישוי מבטיחה שארגונים יוכלו לבחור את האפשרות המשתלמת והמתאימה ביותר לצרכיהם הספציפיים.

בסך הכל, NinjaOne RMM דורגה כתוכנת RMM מספר 1 17 פעמים ברציפות. הסיבה לכך היא קלות השימוש, יכולות ניהול ה-IT, תכונות האוטומציה ויכולת ההרחבה. עם NinjaOne, ניהול מאות ואלפי מכשירים מרוחקים נעשה יעיל יותר עם שיטות עבודה מומלצות. בנוסף, NinjaOne מציע אינטגרציה עם כלים אחרים כמו CIPP לניהול יעיל של M365, תוך שיפור יכולות MSP עם פלטפורמה מאוחדת. אם אתה מחפש אפשרות אמינה וגמישה עבור סוכן RMM, NinjaOne מציע תוכנת RMM בעלת הדירוג הגבוה ביותר שיכולה לספק את כל היתרונות הללו.

תמיכת לקוחות והדרכה

אחת הסיבות העיקריות לכך ש-NinjaOne RMM בולטת על פני מתחרותיה היא תמיכת הלקוחות 24/7. עם MSP וצוותי IT המספקים ניטור וניהול 24/7, גישה לתמיכה מסביב לשעון היא חיונית. צוות התמיכה של NinjaOne תמיד זמין לסייע בכל בעיה או דאגה, ומבטיח שלקוחות יכולים לפתור במהירות כל בעיה שמתעוררת. רמה זו של תמיכת לקוחות היא חיונית לעסקים המסתמכים על תוכנת RMM כדי לנטר ולנהל את נקודות הקצה של הלקוחות שלהם, שכן לזמן השבתה או לבעיות טכניות יכולות להיות השלכות משמעותיות.

NinjaOne מציע גם משאבי הדרכה לפי דרישה כדי לעזור ללקוחות להפיק את המרב מהתוכנה. הפלטפורמה קלה להפליא לשימוש ולהטמעה, אך החברה מכירה בכך שהדרכה ותמיכה עדיין נחוצים לביצועים מיטביים. עם הצטרפות, הדרכה ותמיכה בחינם, לקוחות יכולים להתעדכן במהירות ולהתחיל להשתמש בתוכנה במלוא הפוטנציאל שלה. בנוסף, NinjaOne מאפשר למשתמשים להפעיל אוטומציות מאחורי הקלעים לפי דרישה, לפי לוח זמנים, או בתגובה לספי ביצועים ושינויי מצב. תכונה זו מאפשרת ללקוחות להפוך משימות שגרתיות לאוטומטיות ולהתמקד בנושאים קריטיים יותר, תוך חיסכון בזמן והגברת היעילות.

NinjaOne מספקת גם ניהול חשבונות ייעודי ללקוחותיה. המשמעות היא שללקוחות יש נקודת קשר אחת שמבינה את הצרכים הייחודיים שלהם ויכולה לספק תמיכה והכוונה אישית. רמה זו של ניהול חשבונות חשובה במיוחד לעסקים המנהלים מאות או אפילו אלפי מכשירים, מכיוון שהיא מאפשרת תקשורת יעילה יותר ופתרון בעיות. יתר על כן, NinjaOne קל להפליא להגדרה, יישום ושימוש, ומאפשר לאדם בודד להצטרף ולנהל אלפי מכשירים תוך מספר ימים בלבד. עם קלות שימוש וניהול חשבונות ייעודי, NinjaOne RMM הוא הפתרון האידיאלי לעסקים המעוניינים לפשט ולייעל את ניהול ה-IT שלהם. לסיכום, NinjaOne RMM מציעה משאבי תמיכה והדרכה ללא תחרות, מה שהופך אותה לתוכנת ה-RMM הטובה ביותר בשוק. עם תמיכה 24/7, משאבי הדרכה לפי דרישה וניהול חשבונות ייעודי, לקוחות יכולים לפתור במהירות כל בעיה, לייעל את השימוש שלהם בתוכנה ולנהל ביעילות את תשתית ה-IT שלהם. עם NinjaOne RMM, עסקים יכולים לפשט ולייעל את ניהול ה-IT שלהם, לחסוך בזמן ולהגדיל את היעילות.

תמחור תחרותי

אחת הסיבות העיקריות לכך ש-NinjaOne RMM בולט כאפשרות הטובה ביותר בשוק היא התמחור החסכוני שלו. החברה מציעה מודל תמחור שקוף, המקל על הלקוחות להבין את העלויות הכרוכות בשירותיהם. בניגוד לספקי RMM אחרים שעשויים לגבות עמלות נסתרות או חיובים נוספים עבור תכונות מסוימות, NinjaOne RMM מציע מבנה תמחור פשוט ללא עמלות או חיובים נסתרים. רמת שקיפות זו מאפשרת ללקוחות לתקצב ולתכנן בהתאם ללא חשש מהוצאות בלתי צפויות.

מודל התמחור של NinjaOne RMM נועד גם הוא לספק הנחות נפח. מודל התמחור המדורג מבוסס על מספר נקודות הקצה, כאשר העלות לנקודת קצה יורדת ככל שמספר נקודות הקצה גדל. זה מאפשר ללקוחות להרחיב את השירותים שלהם ככל שהעסק שלהם גדל תוך שמירה על מבנה תמחור חסכוני. בנוסף, NinjaOne RMM מציע ניסיון חינם למשך 14 יום, המאפשר ללקוחות פוטנציאליים לבדוק את השירות לפני שהם מתחייבים לתוכנית בתשלום.

בהשוואה לספקי RMM אחרים, התמחור של NinjaOne RMM נחשב לתחרותי. בעוד שחלק מהמתחרים עשויים להציע תמחור נמוך יותר, ייתכן שהם לא יספקו את אותה רמת שירות או תמיכה. בנוסף, מודל התמחור של NinjaOne RMM תואם את קנה המידה של העסק של הלקוח, מה שהופך אותו לאופציה חסכונית יותר עבור ארגונים קטנים יותר. ללא עלויות או עמלות נסתרות, לקוחות יכולים לסמוך על כך שהם מקבלים את התמורה הטובה ביותר עבור כספם. יתרה מזאת, המחויבות של NinjaOne RMM לספק תמיכת לקוחות ברמה עולמית מבטיחה שלקוחות יקבלו את הסיוע שהם צריכים מבלי להיגרם בעלויות נוספות.

 

  • ManageEngine Endpoint Central
  • Atera
  • Action1
  • Datto RMM
  • N-able N-Sight RMM
  • Kaseya VSA
  • MSP360 RMM
  • Barracuda RMM

איי.פי מחשבים - משווקת NinjaOne RMM בישראל - לפרטים 077-4000179

היכן-להתקין-גלאי-עשן-פחמן-חד-חמצני_1615618726.jpg

היכן להתקין גלאי עשן פחמן חד חמצני?

המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על מה באמת עושים גלאי פחמן חד חמצני, מדוע הם חשובים והמ...

קרא עוד
5-טיפים-חשובים-לבחירת-טכנאי-דוד-שמש_1636368157.jpg

5 טיפים חשובים לבחירת טכנאי דוד שמש

מה זאת אומרת אין מים חמים? הדלקתי את הדוד לפני שעתיים!". רבים מאיתנו מכירים את ה...

קרא עוד
sentinelone-מקבל-את-הדירוג-הכולל-הגבוה-ביותר-gartner-לשנת-2021-עבור-פלטפורמות-הגנת-נקודות-קצה_1640675671.jpg

SentinelOne מקבל את הדירוג הכולל הגבוה ב...

פתרון אבטחת הסייבר של SentinelOne כולל מניעה, זיהוי, תגובה וצייד המופעלים על ידי...

קרא עוד