היכן להתקין גלאי עשן פחמן חד חמצני?

היכן-להתקין-גלאי-עשן-פחמן-חד-חמצני_1615618726.jpg

תנורים, פתחי אוורור מייבשים, מחממי מים, קמינים, גנרטורים, מכסחות דשא, כיריים מונעות גז, מחממי חלל, מכוניות, גריל פחמים וגז

מכשירים וכלים אלה המבערים דלקים אחרים ומופעלים על ידי גז, הנמצאים כמעט בכל בית ברחבי הארץ, מייצרים את אחד הגורמים העיקריים להרעלה באמריקה - פחמן חד חמצני.

זו רק סיבה אחת להתקין גלאי פחמן חד חמצני בתוך הבית. אבל אם לא מבינים ומניחים אותם כראוי, גלאי פחמן חד חמצני עשויים שלא להועיל הרבה.

המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על מה באמת עושים גלאי פחמן חד חמצני, מדוע הם חשובים והמיקומים הטובים ביותר להתקנתם בכדי להבטיח את בטיחות ביתך.

מהו גלאי פחמן חד חמצני?

גלאי פחמן חד-חמצני אינו שונה מעשן או אזעקת אש בכך שהוא משמיע אזעקה כאשר החיישן שלו מגלה נוכחות של רמות מסוכנות של פחמן חד-חמצני באוויר ולא עשן. גלאים אלה הם השיטה המהירה ביותר למנוע הרעלת פחמן חד חמצני, מכיוון שרובם ישמיעו אזעקה הרבה לפני תחילת הסימפטומים.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של חיישנים לגלאי פחמן חד חמצני:

  • חיישנים אלקטרוכימיים המשתמשים בתמיסה כימית הנושאת אלקטרודה המגיבה לשינויים בזרמים חשמליים הנובעים ממגע עם פחמן חד חמצני
  • חיישנים ביומימטיים, המשתמשים בג'ל שמשנה צבע עם ספיגת פחמן חד חמצני
  • או מוליכים למחצה של תחמוצת מתכת, המשתמשים במעגלי שבבי סיליקה כדי לזהות נוכחות של פחמן חד חמצני

ללא קשר לטכנולוגיית החיישנים המשמשת את הגלאי, כאשר החיישן מזהה נוכחות של פחמן חד חמצני, הוא מפעיל את האזעקה. רובם פשוט ישמיעו אזעקה, שתודיע לכל הנוכחים בבית. ובכל זאת, ניתן לחבר סוגים מסוימים גם למערכת האבטחה של הבית ו / או לסמארטפון של הבעלים כדי לספק הודעה נוספת.

האם אני באמת צריך גלאי פחמן חד חמצני?

התשובה הקצרה היא, כן.

שקול את אופיו של פחמן חד חמצני: זהו גז רעיל חסר צבע, חסר ריח, חסר טעם, המצטבר כאשר דלק פחמן - בנזין, עץ, גז טבעי, פרופאן, שמן חימום וכו '- אינו מצליח להישרף לחלוטין.

פחמן חד-חמצני אינו ניתן לגילוי לחושים האנושיים, אולם הוא מסוכן ביותר מכיוון שהוא נקשר אט אט לתאי הדם האדומים של האדם ומרעיב את גופו של חמצן. הוא מסוגל לגרום נזק קבוע קשה ואף למוות, ולזכות בו בשם "רוצח שקט". זהו, למעשה, אחראי מעל 400 מקרי מוות בשנה והוא 2 nd במקרי רעלת גורם מוביל בארה"ב.

היבט נוסף שהופך אותו למסוכן כל כך, מלבד היותו בלתי ניתן לגילוי לחושים אנושיים, הוא שאפילו את הסימפטומים של הרעלת פחמן חד חמצני קל לפספס אותם מכיוון שהם דומים לכל כך הרבה מחלות אחרות כמו הצטננות או שפעת או אפילו מתח וחרדה גבוהים.

תסמינים מוקדמים של הרעלת פחמן חד חמצני כוללים:

  • כאב ראש
  • סחרחורת
  • קוצר נשימה
  • עייפות
  • בחילה

אך אם רמת הפחמן החד-חמצני עולה, חוסר התמצאות וחוסר הכרה יכולים לבוא, והתסמינים יכולים להפוך לקטלניים במהירות.

יתר על כן, אפילו חשיפה למינונים נמוכים של פחמן חד חמצני לאורך תקופות זמן ארוכות עלולה להזיק באותה מידה כמו חשיפה קצרה לרמות גבוהות במיוחד. זו הסיבה שגלאי חד תחמוצת מוגדרים לפעול אפילו במינונים נמוכים מאוד (50 עמודים לדקה) של הגז.

מכיוון שקשה כל כך לזהות אותו, ובכל זאת מזיק כל כך, קל להבין מדוע זה רעיון טוב שיש גלאי פחמן חד-חמצני בבית, במיוחד אם נעשה שימוש אי פעם בדלקי הפחמן המפורטים לעיל בבית שלך או בסביבתו, כמו זה המקרה עבור רוב האמריקאים.

היכן עלי להתקין גלאי פחמן חד חמצני?

גלאי פחמן חד חמצני הם היעילים ביותר במיקומם:

  • בכל רמות הבית (כולל עליית גג ומרתפים)
  • ליד כל חדר שינה או אזור שינה
  • ליד דלתות המובילות לכל מוסך צמוד

המטרה היא שכולם בבית יהיו מסוגלים לשמוע את האזעקה אם היא נשמעת.

בכל הקשור למיקום ספציפי, מכיוון שפחמן חד חמצני מעט קל יותר מאוויר ומתפזר באופן שווה בכל חלל, גלאי פחמן חד חמצני יעילים ביותר כאשר הם מונחים בגובה של מטר וחצי לפחות על קיר או מטרים ספורים מתחת לתקרה.

כדי להבטיח את הדיוק של גלאי פחמן חד חמצני, וכדי למנוע מטרדי שווא מוטרדים, ודא שאתה מציב אותם במרחק של לפחות מטר וחצי מאוורור, חלונות, מאווררים וחדרים לחים במיוחד (כגון חדרי אמבטיה) - כל אלה עלולים לשבש. הקריאה המדויקת של רמות הפחמן החד-חמצני - כמו גם ממכשירים בוערים דלק כמו תנורים או תנורים המופעלים על ידי גז, או קמינים.

הפוך את הבית והמשפחה שלך לבטוחים

על ידי רכישה, התקנה נכונה ובדיקה קבועה של גלאי עשן הפחמן החד-חמצני שלך, תוכל להגן בקלות על משפחתך מפני אחד הגורמים השכיחים ביותר להרעלה במדינה. אין צורך להשאיר את ביטחונך של המשפחה במקרה.

אם אתה זקוק לעזרה נוספת בהגנה על ביתך מפני שריפה וסכנות אחרות, התקשר לקורסן עוד היום. הם יכולים לעזור לך לבחור את הגלאים הטובים ביותר לגלאי עשן ופחמן חד חמצני, מטפים ומערכות הגנה מפני אש אחרות לבית שלך כדי לשמור על בטיחותך ובני משפחתך.

 

 

  • גלאי עשן
  • מטף כיבוי
  • גילוי אש
5-טיפים-חשובים-לבחירת-טכנאי-דוד-שמש_1636368157.jpg

5 טיפים חשובים לבחירת טכנאי דוד שמש

מה זאת אומרת אין מים חמים? הדלקתי את הדוד לפני שעתיים!". רבים מאיתנו מכירים את ה...

קרא עוד
כיצד-אוכל-למצוא-קבלן-שיפוצים-טוב_1593528251.jpg

כיצד אוכל למצוא קבלן שיפוצים טוב ?

במאמר זה ניתן טיפים למציאת קבלן שיפוצים לביתך או לעסקך . אומרים ששינוי הוא דבר ...

קרא עוד
טכניקת-מיקרונידלינג-micro-needling-ו-led_1594131702.jpg

טכניקת מיקרונידלינג (Micro-needling) ו-L...

אצל נשים רבות, אם לא אצל כולן, קיים הרצון והצורך להשאיר את עור הפנים צעיר ובריא....

קרא עוד