קניית דירה בראש העין

קניית-דירה-בראש-העין_1599807109.jpg

אחת השאלות שתמיד מטרידות את מי שרוצה לרכוש דירה היא, האם לרכוש דירה חדשה מקבלן או שמא לרכוש דירה יד 2 ? שאלה זו מטרידה בעיקר בהיבט הכלכלי, שכן דירה חדשה לרוב יקרה יותר מדירה יד שנייה. בנוסף, בהיבט הזמן, הרי ניתן לרכוש דירה יד 2 ולקבל אותה תוך שבועות ספורים. לעומת זאת, במקרה הקיצון, ניתן לרכוש דירה מקבלן ולקבל אותה רק אחרי מספר  חודשים ואפילו שנה ואף יותר. אז מה עדיף וכיצד לנהוג?

עיר במבחן – רכישה בראש העין

ניקח למשל את העיר ראש העין. מדובר בעיר שנמצאת בתנופת בנייה גדולה, שכונות חדשות נבנות בה אחת אחרי השנייה ולכן היא נמצאת במקום טוב לשאול את השאלה הראשונית: האם עדיף לחפש דירות חדשות בראש העין, או עדיף ללכת על קניית דירה יד שנייה?

 

קניית דירה יד 2, יש לה יתרון ברור של זמן ועלויות, אך צריך לקחת בחשבון כי לעיתים קרובות רכישת דירה כזו דורשת שיפוץ מקיף, מה שאומר ששאלת הזמן והעלויות משתנות. כמו כן, ייתכן מאוד שתקנו דירה בבניין שהוא לא כמו שהיה בעבר, כלומר יש לו בעיית מבנה בבטון, נזילות מהגג צנרת חלודה ועוד בעיות רבות שדורשות מענה כבר בשלב המעבר. ייתכן מאוד שבדירה יש בעיות שאתם לא מודעים עליהן ויכול להיות שתדעו על הבעיות רק לאחר רכישת הדירה.

 

לעומת זאת, רכישת דירה חדשה בראש העין, היא דבר שונה לגמרי. נכון העלויות גבוהות יותר אך מאחר שמדובר בחברת בנייה מקצועית, הרי שפעמים רבות פריסת התשלומים היא נוחה ויש בונוסים רבים על רכישת דירה חדשה. נקודה חשובה בהקשר זה, היא נושא האחריות. אם חס וחלילה קורה משהו לחברה או לעסקה, לרוב אתם תיהיו מכוסים. זה לא קורה תמיד כשרוכשים דירה מגורם פרטי.

 

כמו כן, רכישת דירה מקבלן בראש העין מאפשרת ליהנות מאחריות של חברת הבנייה, כלומר אם קורה משהו, אז יש מי שמטפל בזה. נקודה זו מתחברת לעובדה שאנחנו מקבלים מבנה חדש, נקי, שכל האלמנטים המורכבים בו הם חדשים לגמרי. מה שמלמד אותנו שאין לנו מה לחשוש וכן שהעיצוב של הבית הוא חדש, ואין צורך לגעת בו.

יתרונות רכישת דירה בדונה

 

לסיום, אם אתם מחפשים דירות חדשות בראש העין, אתם מוזמנים לפנות אל חברת דונה ותוך זמן קצר תקבלו את כל המידע שאתם מחפשים לדירת החלומות שלכם בראש העין. דונה היא חברה מקצועית ואמינה שמשווקת פרויקטים למכירה ברחבי הארץ ובונה גם בראש העין. המעורבות בפרטים הקטנים מאפשרת לרוכשים להיות בראש שקט ולא לדאוג בכל דבר קטן במטבח או באמבטיה. כדי לכם לבדוק גם את המרחק לדרכי הגישה הבינעירוניים, משום שיציאה קלה ונוחה למקומות העבודה בבוקר וחזרה תעשה לכם את כל ההבדל במעבר למקום חדש.

  • קניית דירה בראש העין

פורסם ע"י: עופר ברקו

זכויות יוצרים לתמונה: שאטרסטוק

כיצד-להחליף-מצבר-לרכב_1613662115.jpg

כיצד להחליף מצבר לרכב

לפניכם מדריך החלפת עצמית של מצבר - למי שמעונין לא להתעסק בהחלפת מצבר לבד - אנו מ...

קרא עוד
​​​​​​​בימי-סגר-ודיוטי-פרי-סגור-היכן-כדאי-לקנות-אלכוהול_1602227746.jpg

​​​​​​​בימי סגר ודיוטי-פרי סגור: היכן כד...

ימות הקורונה הובילו את מרבית הישראלים לשנות הרגלי בילוי והרגלי צריכה של שנים, בי...

קרא עוד
טכניקת-מיקרונידלינג-micro-needling-ו-led_1594131702.jpg

טכניקת מיקרונידלינג (Micro-needling) ו-L...

אצל נשים רבות, אם לא אצל כולן, קיים הרצון והצורך להשאיר את עור הפנים צעיר ובריא....

קרא עוד