​​​​​​​בימי סגר ודיוטי-פרי סגור: היכן כדאי לקנות אלכוהול?

​​​​​​​בימי-סגר-ודיוטי-פרי-סגור-היכן-כדאי-לקנות-אלכוהול_1602227746.jpg

 

ימות הקורונה הובילו את מרבית הישראלים לשנות הרגלי בילוי והרגלי צריכה של שנים, בין היתר לוותר על נסיעות תכופות לחו"ל ומעבר בחנויות הדיוטי פרי העשיר במותגים ומוצרים מופחתי מס, להימנע מביקור בפאבים, בארים ומועדונים ובעיקר להפוך את המרחב הביתי למקום הבילוי העיקרי.

בירה צוננת במרפסת בערב קיצי חם, כוס יין משובח לצד ארוחת ערב טובה או סתם קוקטייל מתקתק וטעים, את כל אלו ניתן ללגום וליהנות במרחב הביתי, בחיק המשפחה או בקרב מעגל חברים מצומצם על פי ההנחיות המשתנות מעת לעת. בתקופה מאתגרת זו, עולה בקרב חובבי אלכוהול רבים השאלה היכן כדאי לרכוש משקאות חריפים באופן נוח וזמין בעלויות משתלמות מבלי כמובן לעבור על מגבלות הסגר של ימים אלו. ריכזנו עבורכם כאן את האפשרויות הבולטות בעניין:

  • ראשית כל, חנויות הנוחות - חנויות הנוחות האזוריות (בין אם מדובר בפיצוציות או חנויות בתחנות דלק שונות) מציעות לרוב מבחר מוגבל של משקאות אלכוהוליים, פזורות לרוב במיקומים נוחים ובפריסה גבוהה ואינן מאופיינות, במרבית שעות היממה, בכמות גדולה של מבקרים או סכנת התקהלות והידבקות. עם זאת, רכישה אלכוהול במקומות אלו מוגבלת על פי חוק עד השעה 23:00, כאשר המבחר כאמור אינו גדול לרוב והמחירים יקרים יחסית.
     
  • מרכזי מזון ורשתות השיווק הגדולות - בסופרים וברשתות השיווק המובחרות ניתן למצוא לעומת זאת מבחר גדול יותר של מארזי בירות, מבחר יינות, מותגי וודקה מובילים, וויסקי ומשקאות אלכוהוליים נוספים. בדומה לחנויות הנוחות גם הסופרים (וכל מרחב צרכנות אחר) כפוף לחוק שעות מכירת אלכוהול, אבל המחירים בדרך כלל יהיו נוחים יותר מאלו בחנויות הנוחות ובחלק מן הרשתות נמצא גם מבצעים לא רעים מעת לעת כחלק מסל הקנייה, אולם הרכישה במקומות אלו כוללת במרבית המקרים סכנת התקהלות לעתים בתנאי צפיפות.

  • רשתות האלכוהול המוכרות – בניגוד לרשתות השיווק, ברשתות האלכוהול הייעודיות כבר תוכלו למצוא מבחר עשיר מאוד של משקאות אלכוהולים מכל הסוגים והמינים, מרחב נוח יותר ומוצרים משלימים ממותגים לצד חוויית קניה טובה יותר מזו הקיימת לרוב בסופר או הפיצוצייה השכונתית. חנויות אלו לרוב יציעו מגוון רחב של מוצרים בכל טווחי המחיר, כולל המותגים היקרים והנדירים ביותר שאינם מצויים ברשתות השיווק הרגילות. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי מדובר בחנויות בודדות במספר בכל אזור אשר מצויות לרוב במרכזים מסחריים ונגישותם יחסית מוגבלת לקהל הרחב.

  • אתרי חנויות אונליין ברשת - האפשרות האידיאלית והטובה ביותר בימים אלו בעבור מרבית חובבי האלכוהול היא רכישה מרוכזת של משקאות באמצעות חנויות אונליין באינטרנט. ניתן למצוא כיום מספר אתרים מובילים גדולים ברשת, אשר כל אחד מציג חנות משקאות אינטרנטית מרהיבה המציעה שפע של מותגים הזמינים לרכישה מקוונת ונוחה וכן אפשרות של קבלת המוצרים במשלוח עד הבית. היתרון המרכזי באתרי חנויות אלו, היא העובדה שהם אלו אינם מציעים שירות פרונטלי ללקוחות, הכרוך כידוע בהוצאות נלוות נרחבות, ומשכך יכולים לספק מחירים סיטונאיים מוזלים יותר, לצד מבחר נגיש וכמעט בלתי נגמר של משקאות אלכוהול משובחים שפחות זמינים בחנויות הנוחות וברשתות השיווק, וזאת לצד משקאות אנרגיה, משקאות קלים ועוד. חנויות האונליין ברשת זמינות בכל שעות היממה, רובן מציעות משלוח בעלות נמוכה ואף משלוח חינם ברכישה החל מסכום מסוים, שירות מהיר ומחירים אטרקטיביים. כך למעשה תוכלו לרכוש כל משקה אלכוהולי שתרצו בקלות ובנוחות מהטלפון הנייד או המחשב הביתי וזאת מבלי אפילו לעטות מסיכה על הפנים ????

>> מעוניינים להזמין אלכוהול במשלוח עד הבית? בקרו באתר של "אחת שתיים שלוש אלכוהול".

  • אלכוהול
  • חנות משקאות

קרידיט תמונה

https://www.freepik.com/

מהו-עיסוי-בדירות-דיסקרטיות-ומה-היתרונות-שלו_1608892264.jpg

מהו עיסוי בדירות דיסקרטיות ומה היתרונות ...

מטפלים בעיסוי בדירות דיסקרטיות מאמינים שיש יתרונות רבים של טיפול בעיסוי מזרחי. ב...

קרא עוד
הובלת-דירות-כל-מה-שחשוב-שתכירו-רגע-לפני-שתבחרו-את-המובילים-שלכם_1604931001.jpg

הובלת דירות - כל מה שחשוב שתכירו רגע לפנ...

אנשים רבים בוחרים את מובילי הדירה שלהם באופן שרירותי ללא בדיקות אודות רמתם המקצו...

קרא עוד
סוגי-אירועים-עסקיים-איזה-אירוע-עסקי-מתאים-לעסק-שלך_1601976719.jpg

סוגי אירועים עסקיים: איזה אירוע עסקי מתא...

אירועים עסקיים הם חלק בלתי נפרד מהתכנון העסקי השנתי של חברות וארגונים רבים בישרא...

קרא עוד