פילטר ניקוי אבנית למתקני אלקטרה בר

פילטר-ניקוי-אבנית-למתקני-אלקטרה-בר_1672580618.jpg

משתמשים במערכות המבוססות על זרימת מים חמים, דוגמת מתקני מים, קומקומים חשמליים או מכונות קפה? סביר מאוד להניח שאתם כבר מכירים את האבנית והסכנות השונות שהיא מעמידה. המדובר הוא בשכבה מוצקה, בעלת גוון לבן-אפור, שמגיעה מסלע גיר מומס שהגיעה למי התהום. האבנית מתפתחת ומצטברת בעת ההמסה של יוני המים, עקב תהליך החימום, ועלולה לגרום ללא מעט נזקים (בעיקר למכשיר בתוכו היא נמצאת).

במאמר הבא נתייחס לחשיבות ההסרה של האבנית במתקני המים של המותג אלקטרה בר, שהוא כידוע אחד הבולטים והחשובים בשדה המשחק בישראל, ונראה לכם שהשד ממש אינו נורא כל כך.

אז למה בכלל חשוב להילחם באבנית?

כפי שניתן להסיק מהתיאור הקצר שהבאנו מעלה, קשה ולמעשה בלתי אפשרית למנוע הצטברות של אבנית. בכל זאת, יש כמה דרכים יעילות במיוחד להסיר את האבנית לתקופה של כמה שבועות או חודשים לפחות. על רקע הנזקים הפוטנציאליים של האבנית, בעיקר למתקני המים אבל ממש לא רק, חשוב להקפיד על כך.

אבנית, בראש ובראשונה, עלולה לקצר באופן משמעותי את אורך החיים של מתקני המים והברים השונים. היא מגדילה מאוד את הסיכון לתקלות, דוגמת סתימת צינורות או פגיעה בגוף החימום העומד בלב ליבם של המכשירים האלו. האבנית גורמת בנוסף למאמץ יתר של המכשיר, שמגדיל את הסיכוי לבלאי מוקדם שלהם ואף גורם לצריכת חשמל מוגברת (שבאה לידי ביטוי מובהק בחשבונות החשמל).

חיסרון אחר הוא שאבנית פוגעת משמעותית בטעם ובאיכות המים המופקים, ובמקרה של מתקני מים מדובר בבעיה גדולה.

החדשות הטובות: יש פתרון נגיש ויעיל

פילטר ניקוי אבנית אלקטרה בר נכנס לתמונה בנקודה הזו בדיוק. ניתן למצוא צורות שונות של פילטרים, לצד כמובן פתרונות מאולתרים כאלה או אחרים, אולם במקרה הזה ההמלצה הברורה היא לא להתפשר. אחרת, מה שנראה זול על הנייר עלול להיות יקר משמעותית בפועל.

חשוב בתנאים האלו לבחור בסנן המותאם לשימוש בדגם הספציפי, כזה הידוע ביעילות ובבטיחות השימוש שלו. הקפסולות הבולטות בשדה המשחק מכילות נוסחה של מלח לימון, שמעמידה אותן בנקודת התחלה מצוינת: כידוע, מלח לימון נחשב ליעיל במיוחד להסרת אבנית ומים קשים, בטוח לשימוש ומאפשר לכם לקבל שקט נפשי. חשוב לזכור שפילטר ניקוי לאלקטרה בר הוא מוצר המיועד לשימוש חד פעמי, אם כי העלויות שלו הן בהחלט בגדר הסביר.

השאלה שבוודאי עולה אצלכם היא מהי התדירות הנדרשת של הסרת אבנית במתקני מים בכלל ובדגמים של אלקטרה בר בפרט. ייתכן שהנחיות השימוש הספציפיות תהיינה שונות ממכשיר למכשיר, או בהתאם לסוג הסנן הנבחר. רוב המקרים מדובר בפעולת תחזוקה שוטפת, אותה יש לבצע בתדירות של אחת לשלושה חודשים לערך, כמו כן בחברתנו ניתן למצוא את כל סוגי הפילטרים למכשירי מים, לדוגמא פילטר לתמי 4, או מסנן לתמי 4

תיקון-תריס-חשמלי-והחלפת-מנוע-לתריס_1606495367.jpg

תיקון תריס חשמלי והחלפת מנוע לתריס

כיום אנשים רבים בוחרים להתקין תריסי גלילה חשמליים במקום מסורתיים. אך למרות שהם ד...

קרא עוד
כיצד-להחליף-מצבר-לרכב_1613662115.jpg

כיצד להחליף מצבר לרכב

לפניכם מדריך החלפת עצמית של מצבר - למי שמעונין לא להתעסק בהחלפת מצבר לבד - אנו מ...

קרא עוד
כל-הסיבות-מדוע-כדאי-ללכת-לספא_1593611127.jpg

כל הסיבות מדוע כדאי ללכת לספא

תחום הבריאות צמח בשנים האחרונות במהירות ונחשב לאחת התעשיות הנחשבות בשוק. מכוני ס...

קרא עוד