תיקון תריס חשמלי והחלפת מנוע לתריס

תיקון-תריס-חשמלי-והחלפת-מנוע-לתריס_1606495367.jpg

כיום אנשים רבים בוחרים להתקין תריסי גלילה חשמליים במקום מסורתיים. אך למרות שהם דרך טובה לשדרוג של הבית שלך או להגן על עסק, הם אינם חפים מבעיות.

לכן, לפעמים עלולה להתעורר השאלה כיצד לתקן תריסי גלילה חשמליים. בכוונת מאמר זה לספר את הבעיות שתריס גלילה פגום עלול לגרום ופתרונותיהן.

כיצד לתקן תריסי גלילה חשמליים: פירוט בעיות שונות

על מנת למצוא את הפיתרון לכל תקלה, ראשית יש צורך לזהות את הבעיה. במקרה של תריסי גלילה חשמליים, אותו דבר קורה. הם יכולים לסבול מסוגים שונים של התמוטטות ולכן יהיה צורך ליישם פתרונות שונים.

להלן כמה מהתקלות הנפוצות ביותר והפתרון האפשרי לתיקון הגלילה החשמלית שלך.

כיצד לתקן תריס גלילה שלא מורם או יורד ?

אתה מנסה להפעיל את תריס הגלילה החשמלי שלך, והוא לא עולה ולא יורד. זה יכול להיות בגלל מספר בעיות שונות. אנו הולכים להסביר כמה מן הנפוצים ביותר:

מקרה 1

אחת הסיבות שיכולות לגרום לתריס הגלילה לא לעבוד היא שהוא מתחמם מדי. תריסי גלילה חשמליים רבים כוללים נתיך תרמי. הוא מכבה את המנוע אם הטמפרטורה עולה לנקודה מסוימת.

עליית טמפרטורה זו יכולה להתרחש אם תריס הגלילה מורם ומוריד שוב ושוב ברציפות. פעמים אחרות זה נובע מהחום בחוץ. בשני המקרים, הפיתרון הוא לתת למנוע להתקרר. חצי שעה בדרך כלל מספיקה.

זה יכול לקרות גם שהבעיה היא מנוע פגום. במקרה זה, אין הרבה מה שאתה יכול לעשות וזה מצריך החלפת מנוע לתריס. ציין זאת בפני היצרן או המוכר ובקש חדש.

מקרה 2

הסבר נוסף עשוי להיות מיקום גרוע של המנוע בצינור התריס. יש להכניס את המנוע בתוך הצינור או הרולר ולקבע אותו באמצעות בורג. אבל לפעמים מכניסים את הבורג לחלק הלא נכון של המנוע. למעשה, יש להניח אותו על הפלסטיק בקצה המנוע שנמצא הכי רחוק פנימה.

זה יכול לקרות גם שתריס הגלילה לא עובד מכיוון שהצינור ממוקם בצורה לא נכונה. עליכם לבדוק שהוא ממוקם בחלקים המתאימים. ואם לא, הפיתרון פשוט כמו להחזיר אותו למקומו.

מצד שני, אם תריס הגלילה שלך מפסיק לעבוד, זה יכול להיות בגלל רצועות התריס במצב גרוע. לאורך זמן הם יכולים להתפצל וצריך להחליף אותם.

ראינו שמנוע פגום יכול לגרום לבעיות מסוג זה. אבל זה יכול להיות מונע גם על ידי מנוע עם קיבולת לא מספקת. חיוני להשיג מנוע שיש לו מספיק כוח כדי להזיז את תריס הגלילה במהירות.

תריס הגלילה לא יעלה ויורד עד הסוף

אם הבעיה שלך היא שהצל לא יעלה ויורד עד הסוף, זה יכול להיות בגלל ברגי הכוונון. בדרך כלל הם נמצאים בצד ותויגו כדי לציין אם הם שולטים בעלייה או בירידה.

כדי לפתור את הבעיה, פשוט סובב את הבורג המתאים בעזרת מברג. אם ברצונך להוסיף סיור, עליך לעשות זאת בכיוון השעון. להפך, תגרע נסיעות.

כיצד לתקן תריס חשמלי תקול?

בעיה זו עשויה להיות בגלל הידרדרות החיווט. כדי לבדוק זאת, עליך לחתוך את האור לפני שתתחיל לתפעל את הכבלים. עליכם לבדוק אם קיימים חוטים פגומים או חיבורים רופפים.

זה יכול לקרות שהוא גם הותקן בצורה שגויה. תוכלו להשוות את ההתקנה שלכם עם התרשים במדריך היצרן. אם אינך יודע היכן למצוא אותו, חברות בדרך כלל מספקות עותק של הוראות ההתקנה באופן מקוון. או אולי תוכל להזמין אותו דרך הטלפון.

בעיות שאינן קשורות למנגנון התריס

לסיום, נספר לכם על כמה בעיות חיצוניות למנגנון התריס, אך עלולות לגרום לכך שהוא מפסיק לעבוד.

קודם כל, הבעיה עשויה לנבוע ממתג פגום. עליכם לבדוק שכל הכבלים מחוברים היטב וששום חיבור לא השתחרר.

אך לא כל תריסי הגלילה החשמליים עובדים עם מתגים; יש לנו גם את השלטים הרחוקים. והם בדרך כלל פועלים על סוללות. לכן, אם יום אחד תגלה שתריס הגלילה שלך לא עובד, אולי הגיע הזמן להחליף את הסוללות.

פסק דין סופי

אנו יכולים לתת לך את העצה האחרונה לחיפוש והשוואה בין הצעות שונות לתיקון תריסי גלילה חשמליים. נסו למצוא את המתאים ביותר לצרכים ולתקציב שלכם. אין ספק שבסופו של דבר תמצאו את אנשי המקצוע הטובים ביותר באתר שלנו https://stidesign.co.il/ .

  • החלפת מנוע לתריס
  • תיקון תריסים
  • החלפת רצועה לתריס גלילה
שירותי-מחשוב-לעסקים-קטנים_1615619002.jpeg

שירותי מחשוב לעסקים קטנים

הצלחה של עסק קטן תלויה לא פעם במידת היעילות שלו. כל מנהל של עסק כזה יודע שהוא צר...

קרא עוד
כל-הסיבות-מדוע-כדאי-ללכת-לספא_1593611127.jpg

כל הסיבות מדוע כדאי ללכת לספא

תחום הבריאות צמח בשנים האחרונות במהירות ונחשב לאחת התעשיות הנחשבות בשוק. מכוני ס...

קרא עוד
כיצד-למצוא-אינסטלטור-טוב-במצב-חירום_1611429042.jpg

כיצד למצוא אינסטלטור טוב במצב חירום

בכדי להגיע להחלטה הטובה ביותר, מומלץ לעשות שימוש ולבצע חיפוש בכל המשאבים העומדים...

קרא עוד