סוגים שונים של ניקיון ומה כדאי לבחור?

סוגים-שונים-של-ניקיון-ומה-כדאי-לבחור_1653977354.jpg

פתרונות ניקיון הם המוצרים שעוזרים לנו לנקות את הבתים שלנו. הם משמשים להסרת לכלוך ולכלוך, וניתן להשתמש בהם על מגוון משטחים. ישנם סוגים רבים ושונים של פתרונות ניקוי, לכל אחד תכונות ושימושים ייחודיים משלו.

סוגים שונים של פתרונות ניקוי

פתרונות ניקוי מגיעים במגוון צורות: חומרי ניקוי, חומרי חיטוי, סבונים, חומרי חיטוי, מסירי כתמים ועוד. חומרי ניקוי מסוימים מיועדים לשימוש על משטחים או חומרים ספציפיים בעוד שאחרים עובדים עבור רוב המשטחים. הסוג שתבחר צריך להיות תלוי במשטח שברצונך לנקות וכן בהעדפותיך האישיות.

פתרונות ניקוי מתקדמים

הצורך בפתרונות ניקיון מתקדמים הולך וגובר. הדרישה למוצרי ניקוי ברי קיימא, חסכוניים ויעילים יותר גדלה עם השנים.

אחד מפתרונות הניקוי המתקדמים הינו ניקוי בלחץ מים, ניקוי בלחץ מים או הידרו-התזות היא שיטת ניקוי רבת עוצמה המשתמשת במים ובאוויר בלחץ גבוה כדי להסיר לכלוך, שומן ולכלוך ממשטחים קשים.

תהליך הניקוי בלחץ מים מתחיל בשימוש בצינור בלחץ גבוה להתזת המשטח במים בלחץ. זה גורם ללכלוך ולשומן להשתחרר מהמשטח. לאחר מכן, פיצוץ אוויר בלחץ גבוה משמש כדי לפוצץ את כל החלקיקים המשוחררים שנותרו על פני השטח.

ישנם מספר יתרונות בשימוש בסוג זה של ניקוי. הוא ידידותי לסביבה, אינו משתמש בכימיקלים או דטרגנטים ואינו פוגע במשטח המנוקה.

פתרון ניקוי מתקדם נוסף הינו ניקיון בקיטור, ניקוי בקיטור הוא תהליך ניקוי המשתמש בקיטור לניקוי משטחים. התהליך הומצא בתחילת שנות ה-1900 והוא עדיין אחת הדרכים הפופולריות ביותר לניקוי.

מנקי קיטור משתמשים בצינור בלחץ גבוה, או שרביט, שמביא מים לנקודת רתיחה ואז משחרר אותם בזרם סילון. זרם הסילון של מים חמים מאדה כל לכלוך או שומן על פני השטח, ואז מתרומם עם הלחות באוויר.

מנקי קיטור ידועים גם כמכשירי אדים, מנקי קיטור רטובים ומנקי קיטור יבשים.

גם כאן, היתרונות של שימוש במנקה אדים הם בכך שהוא אינו מצריך כימיקלים או חומרי ניקוי והוא ידידותי לסביבה מכיוון שהוא אינו משאיר אחריו שאריות או שאריות כימיות כמו ששיטות ניקוי אחרות עושות.

שמים דגש על הסביבה

כאמור, כמו ששמתם לב, פתרונות הניקוי המתקדמים שמים דגש על הסביבה בתהליך הניקוי, לא עוד כימיכליים וגזים רעילים לסביבה, אלא מהלך נקי וירוק שגם גורם לניקוי יותר טוב וגם שומר על הסביבה מרעל מיותר. 

איך לבחור חברת ניקוי טובה

בחירת חברת הניקיון המתאימה לבית יכולה להיות משימה קשה. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת חברת ניקיון.

חברות ניקיון מציעות שירותים שונים, ולכן חשוב למצוא אחד שיוכל לענות על כל הצרכים שלכם. חלק מהחברות מתמחות בסוג שירות אחד, כמו ניקוי שטיחים או אריחים, בעוד שאחרות מציעות מגוון שירותים.

כמה גורמים נוספים שיש לקחת בחשבון הם המחיר והזמינות של החברה, והאם יש לה ביקורות טובות באינטרנט. כדאי גם לשאול באיזה סוג ציוד הם משתמשים וכמה זמן לוקח לנקות את הבית שלך או המשטחים לפני שחותמים איתם על חוזה כלשהו.

  • ניקוי בקיטור
  • פתרונות ניקוי
  • פתרונות ניקוי מתקדמים
  • ניקוי
  • ניקוי משטחים
  • ניקוי רעפים
  • ניקיון

ננו סטייט - פתרונות ניקוי מתקדמים
[email protected]

איך-למצוא-עורך-דין-בצפון-הארץ-בשבילכם_1653305911.jpg

איך למצוא עורך דין בצפון הארץ בשבילכם

למצוא עורך דין יכול להיות משימה מאתגרת, כתבנו לכם כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא עור...

קרא עוד
מאיפה-קונים-ציוד-רפואי-היום_1653306006.jpg

מאיפה קונים ציוד רפואי היום?

ציוד רפואי הוא מוצר מאד נפוץ ונדרש, אך האם ניתן לרכוש אותו באינטרנט? האם כדאי לר...

קרא עוד
איך-לבחור-חנות-לכלי-עבודה_1653977495.jpg

איך לבחור חנות לכלי עבודה

יש המון חנויות לכלי עבודה, אז איך בוחרים אחת שתענה על הצרכים שלכם? כדאי לבחור בא...

קרא עוד