איך לבחור חנות לכלי עבודה

איך-לבחור-חנות-לכלי-עבודה_1653977495.jpg

חנות כלי עבודה היא מקום בו תוכלו למצוא כל מיני כלים לעבודה שלכם. זה יכול להיות חנות לחומרי בניין, חנות שיפוץ בית, או אפילו חנות לציוד משרדי.

יש הרבה סוגים שונים של חנויות כלי עבודה בחוץ ולא תמיד קל לבחור את החנות המתאימה לצרכים שלך.

אם אתם מחפשים חנות כלי עבודה שמוכרת כלים וציוד לבית, אז כדאי שתחפשו כזו שמתמחה בשיפוץ הבית. אבל אם אתה מחפש לקנות כלים וציוד למשרד שלך, אז אתה צריך לחפש במקום חנות לציוד משרדי - סביר יותר שיהיו להם את מה שאתה צריך.

מה צריך לדעת לפני שרוכשים כלי עבודה

לפני שאתם רצים לקנות כלי עבודה כדאי לחשוב מאיפה לרכוש אותו, חנויות כלי עבודה יש לא מעט, כדאי כמובן לפני שאתם מגיעים לעשות סקר שוק, לבדוק מחירים של הכלים שאתם מעוניינים לרכוש, לאחר שיש לכם טווח מחירים לכלים שאתם רוצים לרכוש, תבדקו מי מהחנויות נחשבות האמינות ביותר, כאן אפשר לבדוק על פי סקר ברשתות החברתיות באינטרנט, לבדוק מול חברים ואנשים שאתם מכירים. 

כאשר מדובר בכלים מחברות ייצור מוכרות, כדאי לבדוק האם החנות הינה יבואן רישמי של אותו הכלי ומה קורה לגבי אחריות? האם יש שירות תיקונים? האם הוא בחנות עצמה או שצריך לשלוח את הכלי לתיקון במקום מרוחק בארץ (אולי אפילו לחו”ל?) כל הדברים הללו מאד מאד משמעותיים כשמדובר על רכישת כלים בסכומים גבוהים.

ישנן חנויות המבצעות תיקון כלי עבודה במקום ולכן כדאי מאד לשקול לרכוש דווקא מהם כיוון שבמידה והכלי שרכשתם יתקלקל תוכלו לתקן אותו במהירות באותו מקום שרכשתם אותו, כנ”ל גם לגבי האחריות - צריך לבדוק מה תוקף האחריות ומה היא כוללת וכמובן מה היא לא כוללת.

מדוע כדאי לפעמים לתקן כלי עבודה

גם אם המכשיר לא חדש, לפעמים כדאי לתקן כלי עבודה ישן ולקוי כיוון שזה יעלה פחות מלקנות כלי חדש, אם הכלי שברשותכם עונה על הצרכים שלכם וכל מה שצריך זה תיקון, כדאי לבדוק את העלות, במקרים רבים מדובר בהחלפת חלק מאד קטן ועלות שמסתכמת ברבע מחיר מהכלי החדש, במקרים כאלה כדאי מאד לתקן. אך כמו שיש את הצד של הכלים שכדאי לתקן, ישנם כמובן כלים שלא כדאי לתקן כיוון שעלות החלקים והתיקון יכולים להגיע עד כדי מחיר של כלי חדש, במקרים כאלה לא שווה כבר לתקן את המוצר, גם לשלם וגם לחכות עד שיהיה מוכן, כאן כדאי כבר לרכוש כלי חדש ולוותר על הישן. במקרים מסויימים (תלוי בסוג הכלי) ניתן למכור את הכלי התקול לפירוק חלקים אולי אפילו סוגר של טרייד אין או למכור אותו לסוחר מתכות.

  • תיקון כלי עבודה
  • כלי עבודה חשמליים

חברת מ.א.מ טולס מספקת שירות של תיקון כלי עבודה באמצעות מעבדת תיקונים איכותית שמתבצעת ע"י צוות טכנאים מוסמך עם חלקי חילוף מקוריים. החברה הינה ייבואן רשמי של מוצרי - LEISTER ו- FLEX

איך-לבחור-עורך-דין-דיני-עבודה-עבורכם_1654410571.jpg

איך לבחור עורך דין דיני עבודה עבורכם?

בין אם את/ה עובד/ת או מעסיק/ה אתם חייבים לשכור שירותים של עורך דין דיני עבודה במ...

קרא עוד
מאיפה-קונים-ציוד-רפואי-היום_1653306006.jpg

מאיפה קונים ציוד רפואי היום?

ציוד רפואי הוא מוצר מאד נפוץ ונדרש, אך האם ניתן לרכוש אותו באינטרנט? האם כדאי לר...

קרא עוד
איך-יודעים-אם-צריך-מכשיר-סיפאפ-ואיפה-רוכשים_1656426245.jpg

איך יודעים אם צריך מכשיר סיפאפ ואיפה רוכ...

מכשיר סיפאפ הינו מכשיר שעוזר לבעיות דום נשימה בשינה, איך יודעים שצריך להשתמש בו ...

קרא עוד