כיצד להחליף מסך במחשב נייד ?

כיצד-להחליף-מסך-במחשב-נייד_1578060665.png

כיצד להחליף מסך במחשב נייד

לפני שתחליף את המסך במחשב הנייד

לפני שתעשו משהו, העבר על המחשב הנייד שלך מבט ובדקו על מנת להבטיח שהמסך באמת צריך החלפה. כי אם כרטיס המסך בלוח האם מת, למשל, יתכן שאתה מבזבז את זמנך ומאמציך על החלפת מסך טוב לחלוטין. בנוסף, אם המחשב הנייד נפל לאחרונה או שנפגע באופן אחר בצורה פיזית, תרצה לבדוק גם אם יש נזק אחר.

כדי להבטיח שכרטיס הגרפי פועל, תוכלו לחבר צג שולחן עבודה או טלוויזיה למחשב הנייד, שכן לרובם צג VGA כחול רגיל ו / או לחיבור ה HDMI. אם התמונה נראית טוב בתצוגה חיצונית, סביר להניח שהכרטיס הגרפי שלך טוב והמסך לא תקין. אם אינך מקבל תמונה כלשהי, זכרו כי מחשבים ניידים מסוימים צריך ללחוץ על מקשי פונקציה מסוימים במקלדת של המחשב הנייד כדי להפעיל תצוגה חיצונית. אם תעשה זאת והווידיאו עדיין לא מוצג, ככל הנראה כרטיס המסך ו / או לוח האם שלך לא תקינים במקום המסך.

חיבור המחשב הנייד לטלוויזיה או צג חיצוני יכול לעזור לך לאמת אם בעיית השורש היא מסך שבור או משהו עמוק יותר.

אם המחשב הנייד משדר תמונה לתצוגה אחרת בהצלחה, השתמש במחשב זמן מה כדי להבטיח כי המקלדת ורכיבי מחשב נייד אחרים נראים כמתפקדים כרגיל.

לפני שתחליף את ה- LCD של המחשב הנייד שלך, להלן הערות אזהרה לשלבים הכללים הבאים. זה לא נועד להיות מדריך למחשבי אולטרה-בוק שהם דקים ורגישים במיוחד, אן למחשבי AIO שכוללים מסך שהמחשב מובנה בתוכו, טאבלטים, או Macbooks, למחשבים מסוג זה דרוש מעבדות שמתמחות יותר. זה יותר למחשבים ניידים ממוצעים. אבל גם אז הצעדים הכלליים בהם אני דן אינם עובדים עבור כל המחשבים הניידים הללו. חלקם ידרשו תהליך שונה ו / או יותר עבודה כדי להחליף את המסך, כגון גישה ללוח האם על ידי פתיחת מעטפת הפלסטיק העיקרי של המחשב הנייד.

מציאת מסך מחשב נייד חלופי

אזהרה! , לפני שקונים LCD חדש, יתכן וכדאי לנסות להסיר קודם את המסך הפגום, כדי להבטיח שתוכלו לבצע את ההחלפה. אם לאחר ביצוע הצעדים הראשונים התהליך נראה שונה עבור המחשב הנייד שלך, אני ממליץ לסרוק את Google ו- YouTube או למצוא איש מקצוע לתיקון לקבלת עזרה נוספת במותג ובדגם הנייד המדויק שלך.

בדרך כלל קל למצוא מסך LCD חלופי - ואינך צריך לשלם את המחירים המטורפים שהיצרן בדרך כלל רוצה. פשוט חפש ב- eBay, באמזון או בגוגל את מספר הדגם הנייד שלך והמילים מסך LCD. אתה תמצא שרוב המסכים הרגילים ניתנים למחיר נמוך בין $ 50 ל- $ 250. אם אינך מוצא דבר, נסה מספרי זיהוי אחרים מתווית המחשב הנייד או מהתיעוד. לספקים מסוימים יש קבוצה אחת או שתיים של מספרים מזהים שיכולים לשמש כמספר הדגם שלך.

ביצוע חיפוש פשוט אחר מספר הדגם של המחשב הנייד שלך בתוספת "מסך LCD" אמור לחשוף מקורות למסכים חלופיים.

כאשר אתם קונים את ה- LCD, מרבית המוכרים יתריעו לכם להשוות בין המפרט והמיקום של כבל הווידיאו בחלק האחורי של המסך למסך הנוכחי. זו סיבה נוספת לפירוק המחשב ובדיקת סוג המסך הקיים טרם הזמנת המסך החליפי. עם זאת מנסיוני, אם המוכר אומר שהמסך תואם לדגם הנייד המדויק שלך, הוא בדרך כלל עובד.

כיצד לתקן את המסך הנייד השבור שלך

לפני שתתחיל, וודא שיש לך את הכלים המתאימים. הנה מה שעובד עבור רוב המחשבים הניידים:

שולחן או אזור עבודה שטוח אחר: תזדקק למקום לשבת (או לעמוד) עם שטח שטוח כדי לעבוד על המחשב הנייד שלך. זה נותן לך סיבה לנקות את השולחן או השולחן המבולגן בחדר

  • כיצד להחליף מסך במחשב נייד ?
  • תיקון מסך מחשב נייד
  • החלפת מסך למקבוק
  • מעבדה לתיקון מחשבים ניידים

תיקון מסך מחשב נייד

1577981553.jpg

מה זה שרתים וירטואליים ? שירותי ענן לעסק...

שרתים וירטואליים זקוקים לשרת פיזי כדי להיות מותקנים בו ובגלל זה יש שרת פיזי בחדר...

קרא עוד
האם-מוצע-בישראל-טיפול-בעלוקות_1593240169.jpeg

האם מוצע בישראל טיפול בעלוקות?

טיפול בעלוקה נשמע כל כך ימי הביניים - יחד עם זאת, טיפול זה שרד מאות שנים, והיום ...

קרא עוד
טיפול-בעלוקות-רפואיות_1583485085.jpg

טיפול בעלוקות רפואיות

הפעולה של חומרים פעילים ביולוגית של רוק עלוקה, שעיקרם הוא הירודין הנוגד קרישה, ש...

קרא עוד