נהיגה חלקה בחורף

נהיגה-חלקה-בחורף_1672583707.jpg

מודעות - תנאי מזג אוויר סוערים, גשם קל או ערפל כל אלו מחייבים אותנו לנהוג בזהירות יתרה כיוון שהראות לקויה , זמן תגובה מתקצר והסיכון לאיבוד שליטה עולה.
פשוט סעו לאט יותר. האטו בהתאם לתנאי מזג האוויר בשילוב תנאי הדרך ולהיות ערניים לשינויים פתאומיים בסביבתכם כמו לדוגמא הולך רגל שבורח מהגשם או רכב \ אופניים \ אופנוע שיכולים להחליק חלילה בסביבתכם.

סעו לאט - השילוב של הרטיבות החול האבק ושאריות השמן על הכביש יוצרים יחד תרכובת חלקלקה למדי. כביש חלק בשילוב ראות לקויה שווה לזמן תגובה קצר ולא בריא. לכן אם אנו נוסעים לאט בתנאי דרך כאלו אנו מקטינים את הסיכוי להחלקה ומגדילים את זמן התגובה כך אפשר להגדיל את הסיכוי למניעת תאונה מצדכם.

אל תגידו לא ידעתי לא שמעתי - בחורף חובה להדליק אורות במהלך היום בדרכים בין עירוניות גך החוק קובע ואם תשאלו אותנו חוק זה מתאים לכל מזג אוויר וגם לדרכים עירוניות. תמיד חשבו כך שמוטב שיראו אתכם מרחוק על הכביש ולא משנה באיזה עמדה אתם נמצאים על הכביש.
הכי קל להתקין (למי שאין) מנגנון כיבוי אורות אוטומטי בזמן כיבוי הרכב וכך כל זמן שמניעים אותו פשוט נוסעים עם אורות.

אם אתם לא חייבים לנסוע בתנאי ראיה לקויים ובערפל במיוחד אל תסעו! - אם כבר יצאתם לדרך ואתם נמצאים בדרך מעורפלת חשוב מאוד להדליק אורות (רגילים \ ערפל לא גבוהים) לנסוע לאט מבדרך כלל, להפעיל מזגן ומפשיר אדים ולהשאיר פתח אוורור קטנטן בחלונכם.

על מנת לשמור על תקינות הרכב במהלך עונות שונות יש להכין את הרכב בהתאם לכל עונה. בדקו את מערכות הרכב החיוניות לפני עונת הגשמים-
צמיגים, מגבים (וישרים), מערכות היגוי, בלימה ואורות
אלו הן המערכות החיוניות אנא בדקו אותם והבטיחו את תקינותם בעת הצורך.

  • חלפים לרכב
  • חלקי חילוף לרכב
  • חלפים לרכבים

צריכים חלקי חילוף לרכב לקראת החורף? בכר חלפים מציע לכם מגוון חלקי חילוף לרכב לכל צורך באיכות גבוהה, משלוח לכל הארץ ומחיר הוגן לכל כיס.

לכל שאלה זמינים גם ב-WhatsApp, כאן > https://bit.ly/3mml4jX 

הפחח 11 באר שבע | 050-976-3888 | 08-623-6969

Image by wirestock on Freepik