קידום אתרי איקומרס בגוגל

קידום-אתרי-איקומרס-בגוגל_1665569361.jpg

 

היתרונות של SEO למסחר אלקטרוני
1. הגבר את המודעות למותג. רוב אתרי המסחר האלקטרוני דורשים SEO לצורך מודעות למותג בעלות נמוכה. הופעה בדף הראשון של תוצאות החיפוש או בתיבת התשובות של Google עשויה להיות הפעם הראשונה שקונה נתקל במותג שלך, או שהיא עשויה להזכיר לה שהיא הייתה באתר שלך.

בנוסף, חלק מהמחפשים רואים בדירוג תמיכה, מה שמגביר את הסבירות שלהם ללחוץ על תוצאות מובילות.

2. מלאו את המשפך השיווקי. ערוצי שיווק מסורתיים - מודעות, עניין, רצון, פעולה - תלויים בזרם קבוע של קונים חדשים. קידום אתרים ממלא תפקיד מפתח בהנעת תנועה בעלות נמוכה בראש המשפך בשלב המודעות.

אבל SEO נכנס לתמונה גם בשלבים אחרים. כאשר קונים ממשיכים במסעם ממודעות לעניין (מחקר) לפעולה (רכישה), הכוונה של בחירת מילות המפתח שלהם עוברת ממידע לעסקאות. מיקוד הכוונה הנכונה בנקודה האידיאלית באתר שלך משפיע על הקונים לעבור לשלב הבא, ומגביר את הסבירות להמרות.

3. שפר את התוכן. הגיוני לפרסם מילות מפתח בעלות כוונה עסקית גבוהה. אבל הערך של תוכן אחר, כגון פוסטים בבלוג, מדריכים לקונים והנחיות, אינו מיידי.

עבור סוגי תוכן אלה, SEO מועיל. מאמצי אופטימיזציה של תוכן יכולים להגדיל באופן דרמטי את התעבורה בעלות נמוכה מאוד. זה רק דורש להבין מה אנשים מחפשים (בהתבסס על מחקר מילות מפתח), היכולת לבצע אופטימיזציה של תוכן, גישה ל-CMS שלך ומתי.

4. הרחב את קהל השיווק מחדש שלך. ברגע שקונים נוחתים באתר שלך באמצעות חיפוש אורגני (או ערוצים אחרים), צוות החיפוש שלך בתשלום יכול למקם קובצי Cookie עבור מסעות פרסום של שיווק מחדש. לאחר מכן תוכל להציג מודעות ברשת המדיה לאותם קונים כשהם עוזבים את האתר שלך וממשיכים בדרכם. ככל שתמשוך יותר אנשים לאתר שלך, כך קהל השיווק מחדש שלך יהיה גדול יותר.

שיווק מחדש לקידום אתרים הגיוני אפילו יותר כאשר אתה מחשיב תוכן בראש משפך הגישה. כאשר קונים גולשים באינטרנט, הם נזכרים באופן פסיבי שהמותג שלך מציע להם משהו בעל ערך.

5. לתפוס את הזנב הארוך. 15% משאילתות החיפוש הן חדשות - גוגל מעולם לא ראתה אותן בעבר. הביטויים החד-פעמיים המעורפלים הללו מהווים חלק מהזנב הארוך, הכולל שאילתות שמובילות לבדן למעט מאוד חיפושים, אך ביחד מהוות כמעט 40% מהסה"כ. ביטויים עם זנב ארוך נוטים לקבל שיעורי המרה גבוהים יותר ממילות מפתח אחרות.

אתרי מסחר אלקטרוני בנויים בדרך כלל היטב כדי למקד לאותם חיפושים בעלי זנב ארוך מכיוון שהם בנויים באופן היררכי ברמות פירוט הולכות וגדלות. לדוגמה, נתיב לחיצה נפוץ עבור אתר בגדים עשוי להיות בגדים > בגדי גברים > אביזרים > עניבות > עניבות כחולות > עניבות משי כחולות. דפים אלו נמצאים עמוק יותר בנתיב הקליק והם מתאימים למילות מפתח עם זנב ארוך ("עניבת משי כחולה לגברים"). אבל יש יותר מדי מהם מכדי לאתר בנפרד. SEO ניתן להרחבה הוא המפתח.

6. שפר את חווית המשתמש. חווית משתמש חזקה מניעה המרות. אופטימיזציה למנועי חיפוש עוזרת להבין את הקונים כדי לייעל את השימושיות של האתר שלך. זה, בתורו, יכול לשפר את הדירוג.

נתוני מילות מפתח מספקים צוהר למה שהקונים רוצים. הם רוצים משהו; זו הסיבה שהם מחפשים אותו. אתרים שעונים על צורך זה במהירות נוטים יותר לבצע מכירה. אותם נתונים עוזרים להבין איך קונים חושבים או מדברים על הרצונות שלהם. שימוש במילות המפתח שלהם באתר שלך יכול לשפר את החוויה. לדוגמה, אם רוב המחפשים מחפשים "עניבות משי כחולות במחיר סביר", הדגשת אפשרויות בעלות נמוכה יכולה לשפר את השימושיות.

בנוסף, אספקת חווית משתמש איכותית היא גורם דירוג מרכזי, במיוחד עבור גוגל. אם המחפשים פוגעים הרבה באתר שלך, אך לאחר מכן יחזירו מיד תוצאות חיפוש, גוגל תחשב את האתר שלך כלא רלוונטי או לא פופולרי עבור שאילתה זו. התנהגות זו פוגעת בדירוג.

7. הפחת את עלויות החיפוש בתשלום. התוכן שאתה מבצע אופטימיזציה לקידום אתרים אמור להועיל גם לקמפיינים של Google Ads, בהנחה שאתה משתף פעולה על ביטויים שמובילים את הערך של חיפוש אורגני ותשלום. ציון האיכות של גוגל מודד את הרלוונטיות של מודעה לדף הנחיתה כדי לקבוע את המחיר לקליק.

דף נחיתה מותאם פירושו ציון איכות טוב יותר, עלות נמוכה יותר לקליק וביצועי חיפוש אורגני גבוהים יותר.

8. צור ערך מתמשך. קידום אתרים הוא השקעה בביצועים לטווח ארוך. בניגוד למודעה, הערך שלה לא עוצר בסוף הקמפיין.

אבל קידום אתרי מסחר הוא לא מאמץ חד-פעמי. זהו מחזור בלתי פוסק של פרויקטי אופטימיזציה, שכל אחד מהם מתמקד בתוכן, בעיצוב או בטכנולוגיה המרכיבים את האתר שלך. לכל פרויקט עשוי להיות ערך לטווח ארוך, ולהגביר את ביצועי החיפוש האורגני במשך חודשים או שנים.

  • קידום אתרים