הפקת סרטוני אנימציה לעסקים

הפקת-סרטוני-אנימציה-לעסקים_1654410235.jpg

 

הפקת סרטוני אנימציה לעסקים

להקים עסק זה לא סיפור פשוט, הן מבחינה תקציבית, הן מבחינה רעיונית והן מבחינת ההשקעה האינסופית שנדרשת לשם הקמת ותחזוקת העסק, כמו גם החשש התמידי ממחזור העסקים.

אחד התחומים הכי מתוחזקים בעסק, הוא תחום הפרסום והמיתוג, אשר דורש מבעל העסק לעמוד באופן תמידי בפני תחרות והטרנדיות המתפתחת בעידן הדיגיטלי.

ישנם אמצעי פרסום רבים ונפוצים, אך העסקים שכבר הצליחו בגדול, יודעים להצביע בברור על נקודת בידול ופרסום ייחודית שמתבצעת בעזרת הפקת סרטוני אנימציה לעסקים ומאפשרת יצירת תדמית ייחודית מסוגה, אשר מדברת את שפת המותג ונוגעת היישר בקבל היעד.

מהו סוד הקסם של הפקת סרטוני אנימציה?

סרטון שיווקי הוא אקט מלא אקשן שמאפשר לקונה הפוטנציאלי או למקבל השירות העתידי לחוות בצורה מוחשית ורב חושית את המוצר או השירות שהוא צופה בו, דבר המהווה זרז ישיר לקנייתו, עקב ה'טעם של עוד' שנוצר בו מן הצפייה בסרטון התדמית או ההמחשה.

תארו לעצמכם שכל מוכר גלידה, היה יכול לאפשר לקונה הפוטנציאלי לטעום כפית מן הגלידה המנצחת שלו דרך הדיגיטל. אין ספק שהמחטף הזה היה מקדם במאות אחוזים את המכירות שלו... אך בעוד שלמוכר הגלידה אין אפשרות עדיין לאפשר טעימה ואכילת גלידה דרך המחשב, בעלי עסקים יכולים גם יכולים לאפשר טעימה מתמשכת מן המוצר או השירות שלהם בצורה ווירטואלית ובכך לגרום להכפלת המכירות באחוזים גבוהים להפליא.

אילו סוגי סרטונים אנימציה קיימים בשוק?

הפקת סרטוני אנימציה לעסקים מאפשרת השגה של מגוון מטרות עסקיות, הן בתחום התדמית והן בתחום הפרקטיקה.

סרטון תדמית אנימציה

סרטון תדמית המורכב מאנימציה מאפשר שילוב של הרבה קריצה והומור, כמו גם תשלובת של שפת וצבעי המותג בדמויות האנימציה ואפילו שילובים של 'האנשת' חפצים נמכרים או מוצרי שירות.

סרטון התדמית מאפשר הצצה קולעת אל העסק, תוך יצירת בידול וייחודיות, הטמעת היתרונות ותסריט מנצח שמניע לפעולה מיד עם סיום הסרטון.

סרטון אנימציה להמחשה

הרבה הסברים מייגעים, ניתן לחסוך בעזרת סרטון המחשה אחד המורכב מאנימציה, וחוסך באנשי שירות, באי הבנות והחזרות, בכאב ראש של בעל העסק וכל התחזוקה השוטפת של המענה הישיר ללקוחות ותמיכה מרחוק.

סרטון אנימציה למוצר או שירות דגל

לעיתים, נוכל להשתמש בסרטון האנימציה בשביל להמחיש או להנגיש מוצר או שירות ספציפי, להכניס אותו למודעות הצופים ובכך לגרום להם שכעת, או בעת הצורך הם יבחרו דווקא בנו כמוכרים או נותני השרות.

תהליך הפקת סרטוני אנימציה לעסקים

תהליך ההפקה של סרטוני האנימציה לעסקים, מתבטא בכמה חזיתות משלימות, אשר מובילות בסופו של דבר לסרטון אנימציה סוחף.

לפני הכול יש להגדיר את מטרת סרטון האנימציה. האם מדובר בסרטון המחשה? סרטון תדמית? סרטון לקידום מוצר או שירות ספציפי? או אולי אפילו סרטון שמיועד לתת רקע או מידע על תחום ההתמחות של העסק?

לאחר הגדרת המטרה, ניתן להתחיל לעבור לשלבים המעשיים יותר. שמובילים בסופו של דבר להפקה מושלמת של הסרטון.

כתיבת התסריט – כתיבת התסריט דורשת תחכום רב יותר, כיוון שעל הסרטון להשיג את מטרתו, לשווק או למתג, אך בצורה אלגנטית, עדינה ולא דוחפת. מכירים את זה שמי שרוצה לעשות רושם זה הרושם שהוא עושה? זוהי בדיוק הנקודה ממנה צריך להיזהר בעת הפקת סרטון אנימציה לעסק. מצד שני, יש לגעת בכאבים ובחלומות של הצופה הפוטנציאלי, כדי לתפוס את תשומת ליבו ואף לתת לו מענה למה שמטריד אותו כרגע.

דמויות -  לאחר שהתסריט מוכן, הגיע הזמן לקבוע אילו דמויות ירכיבו את סרטון האנימציה. הדמויות מאופיינות בעיקר בהתאם לאופי העסק, אך גם בהתאם למלל ולטקסט המשולב בסרטון.

וכיצד מפיצים את הסרטון?

הסרטון יצא לאור. הוא מושקע וחגיגי, ורגע, מה עכשיו? איך גורמים לציבור קהל היעד של העסק לצפות בו?

לפני הכול, נשים אותו בכל מקום אפשרי הקשור לעסק שלנו: אתר, פייסבוק, אינסטרגם ואפילו כחתימת מייל ייחודית. נוכל גם לשלוח את הסרטון מצורף יחד עם כל הצעת מחיר או כמסרון לוואצפ מיד לאחר סיום שיחת מכירה. בנוסף לכל אלו, כאשר אנחנו מעלים את הסרטון ליוטיוב אנחנו מגבירים את אחוז הצפיות, כאשר ניתן לקדם את הסרטון ביוטיוב עצמו בהקשר לתחום העיסוק, ובכך לגרום לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים לצפות בו בהנאה ובסופו של דבר לרכוש דווקא מאתנו.

מוזמנים להפקה מנצחת של סרטון אנימציה ולהכפלת המכירות בעסק שלכם!

ט

  • הפקת סרטון אנימציה לעסק
  • הפקת סרטון אנימציה
  • הפקת אנימציה לעסק
  • הפקת סרטוני אנימציה לעסקים

לפרטים נוספים בנושא הפקת סרטוני אנימציה לעסק, אנו תמיד לשירותכם.

<meta charset="utf-8" />https://smartpush.co.il