נובמבר סייל: קונים אופנה מקומית כחולבן

בשנים האחרונות, חודש נובמבר מוכר לכולם גם כחודש הקניות הגדול של השנה, כאשר הוא טומן בחובו מגוון ימי מכירות (Black Friday, Cyber Monday וכו') סיילים ומבצעים מיוחדים באתרי הסחר הגדולים בעולם.

הצרכנים חדי העין מעידים כי הקפיצה בנתוני המכירות במסגרת ימי המכירות המיוחדים הללו אינם מעידים אלא על שיווק אגרסיבי שפועל בהצלחה, שכן בבחינת המחירים לאורך זמן ניכר שלא מעט אתרי סחר מעלים את המחירים בהדרגה בשבועות הקודמים לימים הללו, על מנת להציע אחוזי הנחה גבוהים ויחד עם זאת לשמור על רמת המחיר והרווחיות בה הם מורגלים. מכירות חודש נובמבר אמנם מתמקדות בשלל ענפים ומוצרים, אולם את הגידול הרחב ביותר ניתן למצוא לרוב בענף האופנה כאשר עיקר הקניות מתמקדות בחידוש המלתחה והצטיידות בפריטי אופנה עונתיים חדשים שמשקפים את המילה האחרונה באופנה לסתיו ולחורף שבפתח.

החיפוש אחר פריטי אופנה דוגמת חולצות, שמלות נשים, נעלים או שאר מוצרים משלימים, אינו מחייב בהכרח המתנה למבצעים שנתיים, משתלמים יותר או פחות, וגם לא חיפוש באתרי סחר בינלאומיים, המתנה שבועות למשלוח ולעתים לא רחוקות אכזבה מחיקויים או מוצרים שלא דומים לתמונה ו/או לתיאור. גם בישראל ניתן כיום למצוא מגוון רחב מאוד של מעצבי אופנה מקומיים, מוכשרים ויצירתיים, אשר מציגים קולקציות מרשימות של בגדים ופריטי אופנה מיוחדים בפס ייצור אישי ולא המוני בשילוב יצירת אופנת בוטיק אשר שמה דגש על מקוריות ואיכות גם יחד.

לצורך העניין, אפשר בימנו לרכוש אונליין בקלות מוצרי אופנה מבית המעצבים הישראלים המובילים באתרים ייעודים של המעצבים ברשת תוך נגישות של המעצב וצוות מטעמו לשאלות, התאמת מידות, ייעוץ, תמונות לצד שירות מעולה ומשלוח מהיר לבית הלקוח, ללא עיכובים במכס וחבילות שהולכות לאיבוד. גם ברמת המחיר, חלק מהמעצבים הישראלים בתקופה זו מביאים בשורה של ממש, כאשר משיטוט בין אתרי האופנה של הבולטים שבמעצבים, מצאנו פריטים במחירים שווים לכל נפש, בטווח של מאות שקלים בודדים בלבד, לפרטי אופנה מעוצבים, חדשניים ומלהיבים.

אופנה כחולבן פטריוטיות, הזדהות ואיכות

רכישה של מוצרים כחול לבן מאז ומתמיד היוותה סמן לפטריוטיות ולתמיכה בתעשיות הישראליות, אולם בתחום האופנה ניכרת הייתה משיכה דווקא לשמות הזרים ולמעצבים האירופאים הזרים. דווקא משבר הקורונה, אשר סגר את שערי השמיים, את האזרחים בבתיהם ולא פרגן כלל לתעשיית האופנה (מלבד ליצרני הפיג'מות בשיאם של הסגרים...) הוליד פטריוטיות מחודשת מצד הציבור ורצון לתמוך בעסקים הישראלים שנפגעו, כאשר בשנה האחרונה המעצבים המקומיים מדווחים על עליה משמעותית בביקוש, בפניות ובמכירות, בקרב ישראלים שמבקשים לשלב צרכנות חכמה, אופנה מקומית מעוצבת וערך מוביל של סולידריות חברתית.

העיצובים והפריטים של מעצבי האופנה הישראלים עשויים לרוב מבדי איכות אשר מתאימים לאקלים הישראלי, משלבים השראה מקומית ואירופאית, איכות עבודה ותפירה מוקפדת לצד יצירת פריטים ייחודיים ומקוריים אותם לא ניתן למצוא ברשתות ובחנויות, אלא בחללי הסטודיו ובאתרי האינטרנט אשר פונים לקהל של ישראלים וישראליות שלפני הכל חובב אופנה, לוק שיקי ופריטים מקוריים.

  • אופנה

>> שפע של פריטי מעצבים ישראליים מקומיים מומלצים, תוכלו למצוא אונליין באתר של "מארק".

עולם-הקוסמטיקה-טיפוח-והבישום-עובר-לאונליין_1656426136.jpg

עולם הקוסמטיקה, טיפוח והבישום עובר לאונל...

המגמה הרווחת בעולם הגיעה גם ארצה כאשר לאחרונה יותר ויותר נשים מוותרות על הביקור ...

קרא עוד
במציאות-עסקית-מאתגרת-על-החשיבות-של-אתר-חנות-אונליין-למותג_1681983019.jpg

במציאות עסקית מאתגרת: על החשיבות של אתר ...

תחום השיווק והמכירות ברשת פורח בשנים האחרונות כאשר כיום יותר מתמיד ישנה חשיבות מ...

קרא עוד