קרטונים לפיצה וציוד לפיצריות

קרטונים-לפיצה-וציוד-לפיצריות_1581177945.jpg

רבים מבעלי הפיצריות שואלים את עצמם בכל יום איך לחסוך בעלויות השוטפות של בית העסק שלהם בכדי להשאיר כמה שיותר רווח נקי לכיס. עם זאת, במצב הנתון של היום קשה מאוד לכסות את עלות המגש. אתם בטח שואלים את עצמכם למה? בואו נבדוק.

ניכנס לנקודת הנחה שפיצרייה ממוצעת מתמחרת מגש בינוני בכ-40 ₪.

המע"מ בסכום כזה עומד על כ6.10 ₪ (כאשר בעל העסק משלם מע"מ על סך 17% מההכנסה), הבצק יעלה עוד 3.5 ₪, הגבינה והרוטב יעלו 9.20 ₪, ברכישה של כמות גדולה של קרטונים לפיצה ישלם בעל הפיצרייה בסך הכל 1.20 ₪ לקרטון. הפחת הממוצע עומד על כ0.92 ₪ בתחום. הפחת מכסה את התחזוקה והתיקונים של המכשירים, המכונות והציוד, שיפוצים וכלים שנשברים. עמלת כרטיס אשראי במקרה הטוב תגבה כ0.40 ₪ ועל שני עובדים ושליח במשרה חלקית תצטרכו לשלם 5.25 ₪ על כל מגש. נשארו לנו ההוצאות הקבועות של בית העסק שכוללות חשמל, ארנונה, שכירות וכדו' שגם הם יגבו ממכם בממוצע 5.08 ₪.

אז שאלתם בעצם כמה נשאר לבעל הפיצריה על כל מגש שהוא מכר? אפשר לשער שמדובר בקצת פחות מ8.5 ₪ במקרה הטוב בלבד. בעידן שלנו ובשוק המרקטינג הבלתי פוסק אפשר לחסוך המון בהוצאות השוטפות, תוכלו להתחיל לדוגמה מלהחליף ספק בקרטונים לפיצה ובציוד הנלווה (תבלינים, סלייסים, שולחנות וכדו').

עד אז, אנחנו מאחלים המון בהצלחה עבור כל הפיצריות למיניהם וגם לאלו העלולות להיפתח.

  • קרטונים לפיצה
  • או אנד בי
  • ציוד נלווה לפיצריות

או אנד בי ייצור שיווק ואריזה בע"מ במשך שנים עוטפים בתי עסק בתחום הפיצריות ומספקים עבורם את כל הציוד הנלווה. החל מקרטונים לפיצה, תבלינים, סלייסים, שולחנות וכדו'. מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט שלנו ולקבל הצעת מחיר אונליין.