העסק שלך לא כאן?הוסף במהירות  
הוספת תמונות
  • בני בנימין 13, אבן יהודה
  • עדכון אחרון: 11/1/2019
  • סה"כ צפיות: 842
  • דירוגים: 4.00
  • מספר חוות דעת: 4
  • אתר: mdyo.co.il

שעות עבודה

  • ימים א' - ה' 10:00 - 18:00

מחסני דיו TM היא רשת חנויות המתמחה בשיווק, ייבוא והפצה של דיו וטונרים למדפסות מכל סוג. בסניף נתניה ובחנות המקוונת ניתן למצוא טונרים וראשי דיו למדפסות HP, Xerox, סמסונג ועוד, וכן ציוד לבית הספר ולמשרד, מדפסות, ציוד היקפי למחשבים כגון מקלדות, אזניות, כבלים, תיקים וסוללות ואביזרים לטלפונים סלולריים ולטאבלטים. החברה מתמחה באספקת מוצרים איכותיים במהירות ובמחירים תחרותיים עבור לקוחות פרטיים, חברות, ארגונים ומוסדות ממשלתיים.

כתובת: בני בנימין 13, אבן יהודה

חוות דעת על מחסני דיו

ariel
ariel 4/1/2022

הכי מהירים באיזור המרכז! ומחירים לכל כיס!

Sandra
Sandra 7/12/2021

אני קונה אצל "מחסני דיו" כבר הרבה זמן ותמיד הייתה קניה מוצלחת: מוצרים באיכות גבוהה, תקשורת עם החנות מצויינת והספקה מהירה. בקניה האחרונה הייתה בעיה עם הספקה, החבילה הלכה לאיבוד. פניתי לחנות והם שלחו לי מוצר מיד עם השליח שלהם. שרות מעולה!!!!

רון
רון 7/12/2021

הזמנתי דיו ונייר ב9 בבוקר להפתעתי קיבלתי את החבילה באותו יום ולא שילמתי משלוח! כל הכבוד

Yuval
Yuval 19/8/2021

שירות לקוחות גרוע אין אפשרות לשוחח עם נציגי שירות כשיש בעיה (גם כשזו בעיה מצד החנות) לא עונים לפניות דרך האתר, לא עונים לטלפון אף פעם (ניסיתי, תאמינו לי) עונים אך ורק לווטאספ, וגם אז מענה איטי ולא מספק כי התקשורת היא כמעט חד צדדית. שזה הזוי בעיני. אין לקיחת אחריות על טעויות של החנות. במקרה הטוב אקבל את כל פרטי ההזמנה כחודש לאחר ביצוע ההזמנה באתר. נכון לעכשיו עברו 3 שבועות מאז שהזמנתי את החבילה, שולחים חלק ממנה שוב (כי שכחו לשלוח בפעמים הקודמות את אותם חלקים מההזמנה, והמשלוח שוב לוקח 5 ימי עסקים בדואר) למרות שבזמן ההזמנה מהאתר היה כתוב שהמשלוח אמור להגיע תוך 5 ימי עסקים. החנות לא מוכנה להתחייב לזמני משלוח לא ממליץ לקנות מהחנות הזו

שליחת פנייה לבית העסק

בית העסק עדין לא עדכן כתובת מייל, לקבלת פניות מלקוחות האתר
חייגו לעסק waze_logoניווט ליעד