לנהל מוניטין באינטרנט - השיטה להדחקת כתבה שלילית

לנהל-מוניטין-באינטרנט-השיטה-להדחקת-כתבה-שלילית_1633933624.jpg

<meta charset="utf-8" />איך מופיעות כתבות בגוגל? למה חשוב לטפל בכתבות שליליות? וכיצד מומחה לניהול מוניטין יהפוך את המוניטין שלכם משלילי לחיובי?

איך כתבות שליליות מופיעות בגוגל?

מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם הוא מנוע החיפוש של גוגל, אלגוריתם מורכב הסורק את האתרים באינטרנט ומציג את כל תוצאות החיפוש האפשרויות על כל ערך ביטוי אפשרי, בהתאם למדיניות גוגל.
כל שם של עסק או  אדם הוא ערך ביטוי לחיפוש וכיום כל ילד וכל מבוגר מתחילים את החיפוש שלהם בגוגל, חיפוש קטן אחד יכול להיות ההבדל בין הצלחה לכישלון.

במידה וכתבו את שמכם באתר כלשהו או ברשת חברתית, מנוע החיפוש של גוגל ידאג להציג את דף האינטרנט המכיל את שמכם במהירות שיא, ככל שהאתר גדול ואמין יותר כך הסריקה תתבצע בתדירות גבוהה והמוניטין שלכם יוכל להשתנות תוך זמן קצר.
מבין שלל האזכורים השליליים, אחת בעיות הנפוצות והמורכבות לטיפול הן כתבות שליליות מאתרי החדשות והתוכן הגדולים בישראל, אתרים אלו קיימים בעשרות וכל כותרת ותיאור שליליים יכולים לסבך אתכם מבחינה עסקית, ציבורית או אישית.
כתבות שליליות מופיעות פעמים רבות עקב פרשיות שונות הסובבות את שמכם או שם העסק/חברה שלכם, בין היתר חשד לעבירות צווארון לבן, חשד להטרדות מיניות, התעמרות, בעיות תברואה, בעיות שירותיות או כספיות ומקרים רבים נוספים שעלולים לסבך אתכם ולהוביל לכתבות שליליות המופיעות בגוגל.

מלבד כתבות שליליות, תוצאות חיפוש שליליות בגוגל יכולות להופיע בצורות שונות: ביקורות שליליות, תמונות וסרטונים המוציאים אתכם באור שלילי, פסק דין על שמכם ואזכורים שליליים נוספים.

תוצאות שליליות בגוגל הן מוניטין שלילי והרסני

לעיתים מספיקה כתבה שלילית אחת כדי לפגוע במוניטין שלכם, במרבית המקרים פרשיה או מקרה הסובב אתכם עלול להופיע במספר אתרים – בכל מצב של כתבה אחת או יותר, המוניטין שלכם יהפוך לשלילי ואין להזניח את הטיפול בבעיה.
כל תוצאה שלילית ובמיוחד כתבה המופיע באתר מוכר מציגה קונוטציות שליליות של פרשיה והסתבכות, כתבות שליליות מורידות מהאמינות שלכם ובסיכויים גדולים ירחיקו לקוחות או אוהדים פוטנציאליים מכם.
עסקים רבים מתמודדים עם תוצאות שליליות משולבות, כך למשל יחד עם כתבות שליליות מופיעים פסקי דין במקום בולט בגוגל וכן ביקורות שליליות שונות מאתרי הביקורות.
במצב של כתבות שליליות בלבד או במצב של סוגים שונים משולבים של תוצאות שליליות, אתם תפגעו תדמית וכספית כתוצאה ממוניטין שלילי.

השיטה הטובה ביותר לטיפול בכתבות שליליות - ניהול מוניטין באינטרנט

מוניטין שלילי בגוגל הוא בעיה עבורכם ואתגר עבור הגורם שיטפל בכם, הפתרון הטוב ביותר הקיים כיום בשוק הוא ניהול מוניטין באינטרנט.
ניהול מוניטין מאפשר לכם בכתבות שליליות ובאזכורים שליליים נוספים באמצעות כלים שיווקיים דיגיטליים מתקדמים המותאמים למצבים שונים ולכל עסק או אדם הפונים בבקשה לטיפול בבעיה.
לצורך טיפול בבעיה, מומחה לניהול מוניטין ינתח את סטטוס האזכורים עליכם ויבנה תכנית פעולה לטיפול בכתבות השליליות באמצעות כלים שונים, בין היתר בניית דף נחיתה ייעודי או אופטימיזציה לאתר קיים, כתבות שיווקיות חיוביות באתרי החדשות והתוכן, קידום תמונות וסרטונים מחמיאים והכל בהתמקדות בשיטת הדחקת אזכורים שליליים.

 

  • ניהול מוניטין
  • הדחקת אזכורים שליליים
  • ניהול מוניטין ברשת
  • ניהול מוניטין בגוגל
  • כתבות שליליות

לירון קטלן הינו יזם דיגיטלי ישראלי בעל ניסיון רב של מעל ל-15 שנים בעולמות הפרסום והשיווק הדיגיטליים, בעל מס’ חברות עם לקוחות בארץ ובחו”ל.

הקלטת-שיר-במתנה-ליום-האהבה-המתנה-המושלמת_1633933558.jpg

הקלטת שיר במתנה ליום האהבה - המתנה המושל...

מחפשים מתנה מקורית? הקלטת שיר במתנה ליום האהבה היא מתנה מושלמת, מפתיעה ומרגשת.

קרא עוד
ד_1681983206.jpg

ד"ר גלית מטצקי - מומחית ברפואת שיניים

דוקטור גלית מטצקי חוות דעת למעוניינים בכל הנושא של השתלת שיניים, שתלים דנטליים, ...

קרא עוד
הרב-יצחק-פוליקמן_1633933210.jpg

הרב יצחק פוליקמן

הרב יצחק פוליקמן מסביר כי אמונה היא דרך נעלה שעל ידה אני זוכה לרמות גבוהות של;...

קרא עוד