רשם החברות איתור חברה - נסח חברה

רשם-החברות-איתור-חברה-נסח-חברה_1619614982.jpg

מדריך אשראי לציוני אשראי לעסקים

אם אתה בעל עסק, הקמת אשראי עסקי יכולה לסייע בהגנה על האשראי האישי שלך, להבטיח הלוואות תחרותיות, לקבל שיעורי ביטוח טובים יותר ועוד. אף על פי שציוני האשראי העסקי דומים לציוני האשראי האישי, ישנם כמה הבדלים מרכזיים. מדריך זה יוביל אתכם בכל זה.


אשראי עסקי בריא הוא אחד המרכיבים החיוניים ביותר לבניית עסק מצליח.

בניית אשראי עסקי יכולה לסייע בהגנה על האשראי האישי שלך, בהגבלת האחריות האישית, בהגדלת יכולת האשראי, לעזור לך להשיג תנאים נוחים יותר בהלוואות, לעזור לך לזכות בפרמיות ביטוח נמוכות ולהרשים את כל מי שמעריך את העסק שלך - בין אם הם משקיעים, שותפים , ספקים או לקוחות.

המדריך שלנו ילמד אתכם כל מה שצריך לדעת על הקמת ובניית ציון אשראי עסקי טוב כדי שתוכלו להעלות את החברה שלכם לשלב הבא.


תוכן עניינים


 

מהו ציון אשראי עסקי?


אם אתה מכיר את ציוני האשראי האישיים, תזהה את ציוני האשראי העסקי כמושג דומה.

כריענון מהיר, ציון האשראי האישי שלך הוא מספר תלת ספרתי המסייע למלווים להחליט אם להציע לך אשראי ובאילו תנאים.

איך שהם רואים את זה, ככל שציוני האשראי שלך גבוהים יותר, כך הסבירות שלך לשלם חובות בזמן גבוהה יותר. זה נכנס לתמונה בעת הגשת בקשה לכרטיסי אשראי או הלוואות, והוא נקבע באמצעות מידע מדוחות האשראי האישיים שלך.

ציון אשראי עסקי מבצע את אותה פונקציה עבור העסק שלך כמו שציון אישי עושה עבור הכספים שלך. המלווים והנושים מחפשים למזער את הסיכון בעת ​​מתן הלוואות, ולכן הם מחפשים מידע האם עסק עשוי להחזיר את ההלוואה.

סוכנויות דיווח על אשראי עסקי אוספות מידע על ההיסטוריה הפיננסית של העסק שלך ויכולות להשתמש בו כדי להעריך את רמת הסיכון שלך למלווים - זה משמש כציון האשראי העסקי שלך.

ככל שהציון שלך גבוה יותר, כך נראה כי המלווים יוכלו להחזיר את חובותיך. וזה אומר שיהיה לך קל יותר לקבל אישור להלוואות ולזכות בפרמיות ביטוח נמוכות יותר.

ישנם כמה הבדלים מרכזיים בין ציוני אשראי אישיים ועסקיים שכדאי לדעת. 

  • בעוד שהאשראי האישי שלך נקבע בסולם של 300 עד 850, ציוני אשראי עסקי נקבעים לרוב בסולם של 1 עד 100.
  • מכיוון שלעסקים אין מספרי ביטוח לאומי, הם עוקבים אחר שמם, כתובת ומספר זיהוי המעסיק, הידוע גם בשם EIN.
  • שלא כמו ציוני אשראי אישיים, ציוני אשראי עסקי זמינים לציבור. כל אחד יכול ללכת לאחת מסוכנויות הדיווח ולחפש את הציון של העסק שלך - אם כי ייתכן שיהיה עליו לשלם על מנת לעשות זאת.
  • כמה סוכנויות דיווח על אשראי עסקי עוקבות אחר ציוני האשראי העסקי. שלוש מהגדולות שבהן הן דן אנד ברדסטריט, Equifax Business ו- Experian Business. יתכן שתצטרך להגיש מועמדות ללשכות אלה כדי לעקוב אחריהן בפועל. לדוגמא, דן אנד ברדסטריט משתמשת במה שהיא מכנה מספר DUNS ® כדי לעקוב אחר כל מיקום פיזי של העסקים - עליך להגיש בקשה לאחד כדי להופיע במערכת שלו. בעל מספר DUNS ® בן תשע ספרות מאפשר לחברות אחרות או לממשלה לקבל החלטה מושכלת אם להלוות או לעבוד איתך.

האם ציון אשראי עסקי הכרחי?

בין אם אתה מתחיל ובין אם כבר מנהל עסק, ייתכן שיהיה לך כל כך הרבה בצד שלך, כי הקמת אשראי עסקי עשויה להיות נמוכה ברשימת העדיפויות שלך - ואנחנו לא יכולים להאשים אותך. 

"עבור יזמים רבים, אשראי עסקי אינו נמצא אפילו ברדאר שלהם עד שמשהו קורה, כגון סירוב בגין ביטוח או הלוואות לעסקים קטנים", 

"הם לא בודקים את דוחות האשראי העסקי שלהם, ולכן הם לא יודעים אם הם מדויקים, והם לא עוקבים אחריהם אחר אירועים שליליים או גניבת זהות", היא מסבירה.

אך הקמת אשראי עסקי בשלב מוקדם כוללת מספר יתרונות.

  • ציוני אשראי טובים יכולים לאפשר לך לקחת הלוואות עסקיות בשיעורים נמוכים יותר, או לזכות בפרמיות ביטוח נמוכות יותר.
  • הקמת אשראי עסקי יכולה גם לאפשר לך לקחת הלוואות לעסקים מבלי לחתום על ערבות אישית כדי להיות אחראי לכל חובות שעסק שלך אינו יכול להחזיר.
  • אשראי עסקי טוב גורם גם לעסק שלכם להראות טוב. הנושים אינם היחידים שעשויים להתעניין בציוני האשראי העסקי שלך. משקיעים, חברות ביטוח ושותפים עסקיים פוטנציאליים עשויים לבקש גם לראות את הדוחות שלך.

כיצד להקים ולבנות אשראי עסקי


בניית אשראי עסקי טוב דומה לבניית אשראי אישי. אבל, כפי שציינו, ישנם כמה הבדלים מרכזיים.

"[טעות] נפוצה היא בהנחה שכל עוד אתה משלם את החשבונות שלך בזמן, האשראי העסקי שלך בסדר," אומר דטווילר. "זה אולי נכון, אבל לא תמיד. מלווים וספקים רבים אינם מדווחים לסוכנויות מסחריות [מדווחות], מה שאומר שאולי אין לך זיכוי [ציון] עסקי, גם לאחר שנים בעסקים. "

זה יכול להוביל להיסטוריה של תשלומים בזמן שלא משתקפת.

להלן מספר צעדים חשובים שתוכל לנקוט כדי להבטיח שאתה באמת בונה אשראי עסקי.

5 שלבים לבניית אשראי עסקי

1. וודאו כי העסק שלכם רשום כחוק

שהקמתם חברה בע"מ ושילמתם את האגרת החברות השנתית

2. קבל כרטיס אשראי עסקי וחשבון בנק עסקי

שמור את כרטיס הביקור שלך אך ורק לעסקים וכרטיס האשראי האישי שלך להוצאות אישיות כדי להקל על המסים שלך בהמשך הדרך. אחרת, עקוב אחר כל הרגלי כרטיס האשראי הטובים שבהם היית משתמש לבניית אשראי אישי טוב - כגון שמירה על ניצול האשראי שלך נמוכה ותשלומים עקביים בזמן.

3. עבוד עם ספקים המדווחים על תשלומים ללשכות האשראי העסקי

אם אינך בטוח אם אחד הספקים שלך מדווח על תשלומים ללשכות האשראי, אל תהסס לשאול. זה בסדר לתת עדיפות לעבודה עם ספקים המדווחים על תשלומים.

4.  שלמו בזמן - או, יותר טוב, מוקדם

תשלומים מאוחרים הם אחד הדברים הגרועים ביותר שאתה יכול לעשות עבור ציוני האשראי העסקי שלך, אך תשלום מוקדם הוא אפילו טוב יותר מאשר בזמן.  דן אנד ברדסטריט , ציון נפוץ, יעניק לך את הציון הגבוה ביותר רק אם תשלם מוקדם לספקים.

5. בדוק את ציוניך באופן קבוע

דן אנד ברדסטריט לדוגמא או BDI  הן הסוכנויות הגדולות העוקבות אחר ציוני האשראי העסקי, אך בדיקת הדוחות שלהן תעלה לך. כדאי לעקוב אחר ציוני האשראי העסקי שלך, במיוחד אם אתה חושב לבקש הלוואה עסקית בעתיד הקרוב.

רשם החברות איתור חברה

כיצד-להחליף-מצבר-לרכב_1613662115.jpg

כיצד להחליף מצבר לרכב

לפניכם מדריך החלפת עצמית של מצבר - למי שמעונין לא להתעסק בהחלפת מצבר לבד - אנו מ...

קרא עוד
כמה-זמן-לוקח-לטעון-רכב-חשמלי_1618896934.jpg

כמה זמן לוקח לטעון רכב חשמלי?

אין תשובה פשוטה, אך ידיעת המשתנים תעזור לך להעריך טוב יותר את הזמן שלוקח למילוי ...

קרא עוד
היכן-להתקין-גלאי-עשן-פחמן-חד-חמצני_1615618726.jpg

היכן להתקין גלאי עשן פחמן חד חמצני?

המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על מה באמת עושים גלאי פחמן חד חמצני, מדוע הם חשובים והמ...

קרא עוד