חדר קירור לאחסון ירקות - 6 סוגים הגדרת טמפרטורה

חדר-קירור-לאחסון-ירקות-6-סוגים-הגדרת-טמפרטורה_1617081257.jpg

לעתים קרובות נעשה שימוש בחדרי קירור והקפאה עם שמירה על טריות לאחסון ירקות ופירות ומוצרים טריים מתכלים אחרים, שיפור האיכות והטעם והארכת זמן האספקה, ובכך מממש את שיפור היתרונות הכלכליים. באופן כללי, הטמפרטורה של אחסון הקירור הטרי מוגדרת ל 0 ~ 5 ℃, אך בשימוש בפועל, יש להתאים אותו לפי סוגי הירקות והפירות המאוחסנים. רק על ידי קביעת טמפרטורת האחסון המתאימה ביותר ניתן למקסם את היתרונות הכלכליים של האחסון הקירור. בינגקוואן ריכז את טמפרטורות האחסון הקרות הטריות של כמה סוגי ירקות נפוצים, לפי סדר ירקות שורש, ירקות עלים, מלון וירקות, פירות סולניים, פטריות מאכל ושעועית.

       טמפרטורת שימור ירקות שורש

  ירקות שורש: נבטי שום, שום, ים ארוך, תפוחי אדמה, חזרת, לפת, גזר, צנון, זרעי במבוק, אספרגוס, סלרי, טמפרטורת שמירה טריה היא 0-5 ℃. עבור ים שטוח, ג'ינג'ר, בטטה וטארו, טמפרטורת החדר הקרה של הירקות היא 0-15 ℃.

   טמפרטורת שימור ירקות עלים

ירקות עלים: חסה ראשית, חסה זקופה, חסה עלה סגולה, לפתית, כרוב חלב, תרד (סוג עלה נקודתי), חרצית חרצית, שאלוט, כרישה, כרוב, נבטי בריסל, עולש, כרוב סיני, כרוב סיני, כרוב, כרוב סיני, כרוב סיני, כרוב, חסה, פטרוזיליה, ערמון מים, מנגולד, טמפרטורת אגירה קרה: 0-3 ℃.

  טמפרטורת השמירה הטרייה של מלונים וירקות

  ירקות פירות: חיוטה ולופה נשמרות טריות בטמפרטורה של 5-10 מעלות צלזיוס; מלפפון, דלעת, דלעת חורף, קישואים חורפיים (דלעת חורף), קישואים ננסיים ודלעת מרירה נשמרים טריים ב 10-15 מעלות צלזיוס.

  טמפרטורת אחסון טרייה של מחסן קירור של ירקות סולניים וירקות

  חצילים וירקות פרי: עגבניות בשלות אדומות ותירס מתוק, טמפרטורה לשמירה על טריות: 0-5 ℃; חצילים, עגבניות בשלות ירוקות, פלפלים ירוקים, 9-13 ℃.

  טמפרטורת שמירה טריה של ירקות פטריות אכילים

  ירקות פטרייתיים למאכל: פטרייה בערבה, פלמולינה וולוטייפס, פלורוטוס אוסטראטוס, שיטאקי, ביגוריוס אגריקוס, טמפרטורת השמירה הטרייה היא: 0-3 ℃; הטמפרטורה לשמירה על טריות פטריות הקש היא 11-13 ℃

  טמפרטורת שמירה טריה של קטניות לירקות

  קטניות צמחיות: שעועית מתוקה, אפונת שלג ואפונה נשמרות טריות בטמפרטורה של 0-3 מעלות; שעועית כנפיים, עדשים, שעועית כליה, אפונת פרה, חרובים, תרמילי אדמה, ושעועית כליה נשמרות טריות בטמפרטורה של 6-12 מעלות צלזיוס.

  • חדרי קירור והקפאה
היכן-להתקין-גלאי-עשן-פחמן-חד-חמצני_1615618726.jpg

היכן להתקין גלאי עשן פחמן חד חמצני?

המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על מה באמת עושים גלאי פחמן חד חמצני, מדוע הם חשובים והמ...

קרא עוד
בחירת-ספק-שירותי-האינטרנט-הנכון-עבור-משרדך_1627452481.jpg

בחירת ספק שירותי האינטרנט הנכון עבור משר...

איך לבחור ספק קווי תקשורת למשרד בהנחה ?

קרא עוד
4-אזורים-עיקריים-בכל-בית-בהם-עשויות-להיווצר-בעיות-אינסטלציה_1611429361.jpg

4 אזורים עיקריים בכל בית בהם עשויות להיו...

כמעט בכל אזורי הבית נמצאות מערכות אינסטלציה, אך קיימים ארבעה אזורים בהם כדאי להע...

קרא עוד