כיצד למצוא אינסטלטור טוב במצב חירום

כיצד-למצוא-אינסטלטור-טוב-במצב-חירום_1611429042.jpg

שום דבר לא יכול להטריד אדם בביתו כמו צינור שהתפוצץ ומתיז מים לכל רחבי הבית. מה עושים במצב כזה? כדאי ללמוד מהן האפשרויות הטובות ביותר עבורך במצבי חירום שכאלה.

ברוב מקרי החירום, כל אדם ירוץ במידית לספר הטלפונים ויתקשר לאינסטלטור הראשון שיופיע לו. אך חשוב לציין שאין זה מעשה חכם, הן מבחינת עבודה אפקטיבית והן מבחינת חיובים והוצאות. לא כל האינסטלטורים גובים תשלום באופן זהה – חלקם מחייבים לפי שעות, חלקם מחייבים לפי אופן העבודה וכו'.. אך הגרוע מכל, כולם גובים סכומי עתק במקרי חירום אשר קורים באמצע הלילה, סופי שבוע או חגים.

לכן, דבר ראשון שכדאי לעשות במצב כזה – הוא קודם כל לנשום ולהישאר רגועים. אסור לפעול ולקבל החלטות כאלו מתוך לחץ. אחרת תהיו לחוצים ועצבניים יותר ברגע שתגלו שהעבודה אשר נעשתה עבורכם לא שווה את הכסף או הזמן שהקדשתם לכך.

הדבר השני שעליכם לעשות, הוא לסגור את הברז הראשי של אספקת המים ובכך לעצור זמנית את זרימת המים (יש לבדוק היכן ממוקמת הנזילה משום שלא בכל הבתים מכשירי הבית כולם מופעלים על ידי הברז הראשי ולאותם מכשירים יש ברז נפרד השייך רק להם – כמו למשל דוד המים, שירותים או התנור). בנוסף, סגירה זמנית של זרימת המים בבית תעניק לכם תוספת זמן לבדוק בנחת מספר אינסטלטורים שונים ולקבל החלטה את מי כדאי ביותר להעסיק. מומלץ להתחיל עם בדיקה של 3-5 אינסטלטורים, משום שבהכרח תצטרכו להיפטר מכמה הצעות בדרך.

בכדי להגיע להחלטה הטובה ביותר, מומלץ לעשות שימוש ולבצע חיפוש בכל המשאבים העומדים לרשותכם. המשאב המומלץ ביותר לחיפוש אנשי מקצוע הוא האינטרנט. שם ניתן לרוב למצוא המון ביקורות והמלצות על אנשי מקצוע בכלל ואינסטלטורים מומלצים, כמו במקרה שלנו, בפרט. גוגל למשל, שולחת בדרך כלל אופציה למלא ביקורת לאחר שביקרתם במקום מסוים או קיבלתם שירות מבעל עסק כלשהו, מה שמעניק סיכוי טוב למצוא שם ביקורות רבות. כדאי מאוד לציין בחיפוש את שם החברה או האינסטלטור ובכך להגיע לתוצאות מדויקות וספציפיות יותר. ניתן כמובן גם לפנות לשכנים, חברים או משפחה ולבדוק אולי שם תוכלו לשמוע על אינסטלטור טוב ומשתלם. אופציה שלישית, היא לגשת לסוכני נדל"ן וקבלנים כללים, מהם גם תוכלו לקבל רשימה של אנשי מקצוע בתחום האינסטלציה.

דבר אחרון וחשוב מאוד הוא לבדוק ולשים לב כיצד מתבצע התשלום אצל כל בעל מקצוע, יהיו כאלו שיגבו מחיר כללי שנראה גבוה אך יהיה זול יותר מכאלו שגובים כביכול מחיר נמוך לפי שעה, אך מתחילים את חישוב החיוב מהרגע שבו יצאו מהבית שלהם.

לסיום, לדעת כיצד לגייס באופן נכון וחכם אינסטלטור בשעת חירום, יועיל מאוד לאופן בו תבוצע עבודה טובה כולל תשלום בהתאם לעומת העסקת בעל מקצוע ללא חשיבה מוקדמת ולאחר מכן לגלות עבודה שלא נעשתה כראוי וכסף שנשפך לשווא ללא כל תמורה על כך.

  • אינסטלטורים מומלצים
שירות-עיסוי-אירוטי-חווה-את-התענוג_1610956372.jpg

שירות עיסוי אירוטי - חווה את התענוג

כל כך נפלא לעשות עיסוי כי זה עוזר לך להירגע ולרגיע במצבים הבעייתיים והמעייפים של...

קרא עוד
צמיחה-עסקית-גם-בימי-קורונה_1602228329.jpg

צמיחה עסקית, גם בימי קורונה

משבר מגפת הקורונה הביא לקריסתם של מספר בתי עסק לא מבוטל בישראל בימים אלו ומונח כ...

קרא עוד
כיצד-להחליף-מצבר-לרכב_1613662115.jpg

כיצד להחליף מצבר לרכב

לפניכם מדריך החלפת עצמית של מצבר - למי שמעונין לא להתעסק בהחלפת מצבר לבד - אנו מ...

קרא עוד