הדפסת מגנטים – מה שנשאר על המקרר נשאר בתודעה

הדפסת-מגנטים-–-מה-שנשאר-על-המקרר-נשאר-בתודעה_1611173557.png

למי מאיתנו אין מגנטים על המקרר? בין אם מדובר במגנטים מאירועים, או מגנטים של אנשי מקצוע ותוכן פרסומי, הם הגיעו כדי להישאר. כיום מגנטים הם חלק בלתי נפרד מחבילת המיתוג של כל עסק. אז לפני שתמהרו להדפיס מגנטים, הנה כמה דברים שכדאי לדעת.

מגנטים – הם כאן כדי להישאר

כבר שנים ארוכות שמגנטים הם דרך פופולרית לפרסום של עסקים גדולים וקטנים כאחד. בניגוד לכרטיסי ביקור או לפליירים, הם נשארים לתקופת זמן הרבה יותר ארוכה, משום שהם יכולים להיצמד למקרר או לפלדלת. בסופו של דבר, המטרה של המפרסם היא להיות במודעות של קהל היעד, להיחרט בזיכרונם, ולהופיע לנגד עיניהם כשהם זקוקים לפתרון.

הכול עניין של טיימינג

למשל, אנו בעלים של פיצרייה שכונתית. בעצת קולגה, החלטנו לפנות לבית הדפוס ולבצע הדפסת מגנטים. מרגע ההדפסה, התחלנו לצרף לכל מגש פיצה מגנט של הפיצרייה שלנו. מגנטים הם פריט שימושי, למשל כשהילד מביא ציור מהגן, או מבחן עם ציון טוב, שאנחנו רוצים להצמיד למקרר. מבלי ששמנו לב, המגנט הפך ל"תושב קבע" על המקרר, לכמה שנים טובות. בפעם הבאה שבני המשפחה ירצו להזמין פיצה, הסיכויים שיפנו לפיצרייה על המגנט גבוהים.

איך נראה המגנט המושלם?

אם היינו יודעים, כנראה שהיינו שותים שייק פירות עכשיו במלדיביים. הנוסחה למגנט המושלם היא מסתורית, וקיימים כמה מרכיבים שעליהם המגנט מתבסס –

  • כיתוב – מגנט הוא לא פריט גדול, (6 על 8 סנטימטרים בממוצע ליתר דיוק) ולכן כדאי לחשוב פעמיים על כל מילה שאתם כותבים. חשוב לצמצם את המלל על המגנט, ובכל זאת לא להחסיר מידע. חשוב שיהיה ברור מהמגנט מהי מהות העסק, ןכיצד ניתן ליצור קשר.
  • עיצוב – המפתח לעיצוב של מגנט מנצח הוא איזון בין עיצוב בולט לעין מצד אחד, אך לא צעקני מדי מן הצד השני. מגנט בעיצוב צעקני מדי עלול להרתיע את הקהל, ולא להגיע אל היעד – המקרר כמובן.
  • צבעים – בחרו בצבעים שמתאימים לנישה של העסק שלכם. המוח שלנו מקטלג צבעים אוטומטיים לקטגוריות, ולכן חשוב לשים לב לעניין הצבעים. ניתן להתייעץ עם מעצב גרפי על מנת לאפיין את הצבעים המתאימים.

דרכי הפצה למגנטים

אחרי שהדפסתם את המגנטים, קיימות מספר דרכים שונות להפיץ אותם. תחילה, חשוב לקחת בחשבון את קהל היעד. כך למשל אם אתם בעלי מסעדה לא כשרה, כדאי להימנע מהפצת המגנטים בשכונות דתיות. בנוסף, אם אתם עושים משלוחים לאזורים מסוימים בלבד, יהיה חסר טעם להפיץ את המגנטים בשכונות אחרות. מחקר מקדים על קהל היעד, יכול לעזור לכם למקד את הפרסום שלכם, לחסוך עלויות, ולייעל את התוצאות.

ניתן להדביק את המגנטים על דלתות, להכניס אותם לתיבות הדואר, ולחלק אותם יחד עם פליירים. ההשפעה האפקטיבית ביותר תהיה כשנצרף את המגנט ללקוחות שרכשו את המוצר, בעת המשלוח או במתן הקבלה. לקוח שרכש מאיתנו בעבר הוא בעל סבירות גבוהה יותר לרכוש בשנית, ולכן מדובר בהשקעה משתלמת.

לפני שאתם ממהרים להדפיס כמות גדולה של מגנטים, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע, כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבור העסק שלכם.

  • דפוס
  • בית דפוס
  • מגנטים
  • הדפסת מגנטים

יותר פלוס - דפוס הפצה ופרסום

[email protected]

מה-כדאי-לדעת-לפני-שרוכשים-מצבר-לרכב_1654410403.jpg

מה כדאי לדעת לפני שרוכשים מצבר לרכב?

יש כל כך הרבה סוגים של מצברים לרכז, כל כך הרבה חברות ואפשרויות, אז מה כדאי לדעת ...

קרא עוד
כל-מה-שאת-צריכה-לדעת-בהריון-לפניו-ואחריו-במקום-אחד_1654410645.jpg

כל מה שאת צריכה לדעת בהריון לפניו ואחריו...

כשאת בהריון או מנסה להיכנס להריון, כמות המידע שתחשפי אליו יהיה פשוט עצום, אז איך...

קרא עוד
מה-צריך-לדעת-לפני-שבוחרים-את-החזיה-המושלמת_1653977423.jpg

מה צריך לדעת לפני שבוחרים את החזיה המושל...

בחירת חזיה נשמע כמו משימה פשוטה למדיי, אך זה ממש לא כך, עם המון מותגים וחנויות צ...

קרא עוד