מהו עיסוי בדירות דיסקרטיות ומה היתרונות שלו

מהו-עיסוי-בדירות-דיסקרטיות-ומה-היתרונות-שלו_1608892264.jpg

מטפלים בעיסוי בדירות דיסקרטיות מאמינים שיש יתרונות רבים של טיפול בעיסוי מזרחי. באופן כללי, עיסוי בדירות דיסקרטיות מסתמך על העקרונות הבסיסיים המושרשים עמוק בטיפול הסיני או ברפואה הסינית. הרפואה הסינית קשורה איכשהו לעיסוי מזרחי והיתרונות של עיסוי מזרחי זהים פחות או יותר לעיסוי סיני. לעיסוי זה ישנם אלמנטים רבים העוסקים בטיפול בעיסוי מזרחי, המשלב רפואת צמחים וכן טיפול תזונתי.

סוגי עיסוי בדירות דיסקרטיות

יש בעיקר שני סוגים של טיפול עיסוי אוריינטלי בשימוש בקרב ההמונים, כגון: טווינא ו Zhina ובנוסף עיסוי אירוטי .

המספר ההולך וגדל של האנשים והאינטרס שלהם להשיג את היתרונות של טיפול בעיסוי מזרחי הובילו למספר רב של מרכזי עיסוי, ונחשפו כמעט בכל סוגי וחלקי העולם.

עיסוי מזרחי יכול להיות משני סוגים כפי שפורט לעיל, לפעמים העיסוי יהיה בסגנון ממוצא יפני שנקרא Shiastsu מסז ו Ashiatsu מסז שיש מאות ואלפי שנים של כוונון ופיתוח. שני סוגי העיסויים הללו מספקים יתרונות חזקים של טיפול בעיסוי מזרחי, המעורר את החוויה שלך. חווית הרגשה נינוחה ומחודשת למשך תקופה ארוכה.

אם כי, שני סוגי עיסויים או סגנונות אלה מסתמכים במידה רבה על הרפואה המסורתית הבודהיסטית ועל נהליה, וזוהו כמרפאים מספר רב של מחלות כמו כאבי גב עליונים ותחתונים, ספונדיליטיס, דלקת פרקים ועוד.

עיסוי מזרחי להפחתת לחץ נפשי וגופך

כאמור, העניין לנצל את היתרונות של טיפול בעיסוי מזרחי גובר מיום ליום ומשתמש בכל רחבי העולם. רוב האנשים משתמשים במדינות המערב חושבים שזה טיפול עיסוי מהימן להפחית את הלחץ ולהצעיר את מוחם וגופם באופן קבוע. העיקרון הבסיסי העומד מאחורי הטיפול בעיסוי מזרחי הוא ממוצא סיני. טיפול זה יעיל ביותר בכדי לספק הקלה בכאבים ומחלות. אנשים רבים שוקלים את היתרונות של עיסוי מזרחי להרפיה מוחלטת, לתחושות ולהתחדשות.

עיסוי מזרחי אינו עיסוי אחד. זה משולב עם חבורה של טיפולי עיסוי. לפעמים עיסוי מזרחי כולל ThaiMassage , AnmaMessage , BalineseMassage , Marma Therapy ו- ZeroBalancingTherapy . היתרונות העיקריים של טיפול עיסוי מזרחי הם נעילת הנקודות השונות במחזור שלך בגוף הנקראות נאדיס או קווי אנרגיה המסייעות להקל על הזרימה החופשית של אנרגיה חיובית בגוף.

מהם היתרונות הבריאותיים של עיסוי מזרחי

מפגשים קבועים של עיסוי מזרחי הם התערובת המושלמת לבריאות ובריאות הכללית של הגוף והנפש. עיסוי זה יכול להעניק לך מרגיע כמו גם את ההשפעה המרגיעה המסייעת לך להפחית חרדה, דיכאון, מתח, כאבי ראש ולחץ.

  • משפר את זרימת הדם שלך
  • משפר את הגמישות השרירית
  • משפר את המערכת החיסונית שלך
  • משפר את זרימת העור שלך
  • מקל על הריפוי

טווינא הוא עיסוי מזרחי. היתרונות של טיפול עיסוי אוריינטלי טווינא  כבר אמר טוב לאנשים הסובלים מפציעות במקום העבודה, קרסול, שורש כף היד, הגב התחתון והעליון כאב, דלקת פרקים ראומטית כאב בשורש כף היד, כאבי ראש, מיגרנה, סוכרת מתח, עצירות ועוד.

  • דירות דיסקרטיות
  • דירה דיסקרטית
כיצד-אוכל-למצוא-עורך-דין-טוב_1593432881.jpg

כיצד אוכל למצוא עורך דין טוב ?

במידה וצריך סיוע עם עורך דין והנך יודע איך למצוא ? במאמר זה יינתנו טיפים כיצד ל...

קרא עוד
כיצד-אוכל-למצוא-קבלן-שיפוצים-טוב_1593528251.jpg

כיצד אוכל למצוא קבלן שיפוצים טוב ?

במאמר זה ניתן טיפים למציאת קבלן שיפוצים לביתך או לעסקך . אומרים ששינוי הוא דבר ...

קרא עוד
sentinelone-מקבל-את-הדירוג-הכולל-הגבוה-ביותר-gartner-לשנת-2021-עבור-פלטפורמות-הגנת-נקודות-קצה_1640675671.jpg

SentinelOne מקבל את הדירוג הכולל הגבוה ב...

פתרון אבטחת הסייבר של SentinelOne כולל מניעה, זיהוי, תגובה וצייד המופעלים על ידי...

קרא עוד