סוגי אירועים עסקיים: איזה אירוע עסקי מתאים לעסק שלך?

סוגי-אירועים-עסקיים-איזה-אירוע-עסקי-מתאים-לעסק-שלך_1601976719.jpg

אירועים עסקיים הם חלק בלתי נפרד מהתכנון העסקי השנתי של חברות וארגונים רבים בישראל והפכו בשנים האחרונות לנחלתם גם של חברות קטנות ועסקים פרטיים, מתוך ההבנה כי מדובר בכלי אסטרטגי שיווקי בעל תועלות רבות בניהן מיתוג ושיווק, שימור עובדים, החדרת מוצר חדש לשוק ויתרונות רבים נוספים עליהם נפרט כאן.

ראשית, על מנת לתכנן ולהפיק אירוע עסקי, חשוב להגדיר מראש את מטרת האירוע ולייצר קונספט מתאים, כך למשל ישנם כיום מספר אירועים עסקיים נפוצים וייעודים לכל מטרה, להלן:

  • אירועי חברה - אירוע חברה הוא לרוב אירוע שנתי אשר מיועד לכלל עובדי הארגון / עסק. אירוע מסוג זה נועד בעיקר לחברות אשר מעסיקות כמות גדולה של עובדים, בפריסה ארצית, ומשמש לצורך הוקרת העובדים באמצעות טקסי הצטיינות, הצגת נתונים ויעדים ושילוב של אלמנט מגבש דוגמת הופעה. במקרים רבים אירועים כאלה יכללו את בני ובנות הזוג של העובדים.
     
  • כנסים מקצועיים - כנס מקצועי הוא למעשה הדרך של החברה/ארגון להעניק לעובדים העשרה, לעתים באופן הנוגע ישירות לעבודתם ולעתים באופן עקיף. כנסים אלו מאפיינים את שדרת הניהול של החברה ונועדו להבטיח עדכנות מקצועית, שמירה על קדמה טכנולוגית, הענקת כלים להתמודדות עם אתגרים ויצירת מרחב שיח פתוח בין עובדים מתחומים ומחלקות שונות.
     
  • הרצאות עסקיות - בשונה מכנס מקצועי, הרצאות עסקיות הן ממוקדות וקצרות יותר, מתקיימות מספר פעמים לאורך השנה ומתוכננות ונבנות בהתאמה לצרכים המקצועיים. הרצאות עסקיות משלבות בין כלים מעשיים להעשרה אישית, ונבנות בהתאמה אישית לצרכי כל ארגון.


>> מחפשים מקום לקיום כנס או הרצאה עסקיתלחצו כאן.

 

  • אירועי השקה - אירועי השקה הם לרוב אירועים שיווקיים נטו אשר נועדו לחשוף מוצר או שירות חדש. אירועי ההשקה נתפסים כיוקרתיים ומושקעים במיוחד, ובמקרים רבים יוזמנו אליהם גם לקוחות אסטרטגיים, מובילי דעת קהל ואנשי תקשורת לצורך סיקור. באירועי השקה ייחשף המוצר או השירות לצד תהליכי הפיתוח, יתרונות והתמודדות בשוק תחרותי ואסטרטגיית השיווק.

 

  • אירועי גאלה - אירועי גאלה הם אירועים המשלבים בין אמירה חברתית ותרומה לקהילה, לחיבור העסקי והאסטרטגי של החברה. מדובר באירועי יוקרה, אשר נושאים את דגל ההתנדבות והתרומה, ברובם אירועי התרמה עבור מטרות חברתיות וסביבתיות נעלות. אירוע גאלה לרוב יכלול ארוחה יוקרתית בשילוב מופע מוזיקלי או סטנד-אפ קומדי עם אומנים מוכרים מן השורה הראשונה. לאירועי גאלה בדרך כלל מתבצעת מכירת כרטיסים כאשר כל ההכנסות קודש לטובת המטרה האמורה והמוצהרת.

 

  • ערב צוות - ערב צוות, בשונה מאירוע חברה לצורך העניין, הוא מאורע אינטימי יותר אשר מטרתו יצירת מרחב מתאים ומהנה לגיבוש העובדים, אשר עובדים יחד בחיי היום יום. ערבי צוות לרוב מתוכננים על ידי מנהל/ת הצוות עצמו, תחת תקציב מוגדר, מתרחשים בתדירות קבועה (לרוב פעם או פעמיים בשנה), ולעתים משתלבים עם אירוע נוסף דוגמת הרצאה עסקית, או יום כיף וגיבוש צוותי.

בתכנון של אירוע עסקי יש להציב כאמור מטרה מוגדרת, תקציב ריאלי ולבנות סביב אלה אירוע מכבד אשר שומר על ייצוגיות הארגון לצד קידום המטרות, ומתן ערך מוסף למוזמנים.

  • הרצאות עסקיות
  • כנסים מקצועיים
​​​​​​​בימי-סגר-ודיוטי-פרי-סגור-היכן-כדאי-לקנות-אלכוהול_1602227746.jpg

​​​​​​​בימי סגר ודיוטי-פרי סגור: היכן כד...

ימות הקורונה הובילו את מרבית הישראלים לשנות הרגלי בילוי והרגלי צריכה של שנים, בי...

קרא עוד
קניית-דירה-בראש-העין_1599807109.jpg

קניית דירה בראש העין

אחת השאלות שתמיד מטרידות את מי שרוצה לרכוש דירה היא, האם לרכוש דירה חדשה מקבלן א...

קרא עוד
כל-הסיבות-מדוע-כדאי-ללכת-לספא_1593611127.jpg

כל הסיבות מדוע כדאי ללכת לספא

תחום הבריאות צמח בשנים האחרונות במהירות ונחשב לאחת התעשיות הנחשבות בשוק. מכוני ס...

קרא עוד