אלו החברות שיתקנו עבורכם שבר ספונטני בזכוכית

אלו-החברות-שיתקנו-עבורכם-שבר-ספונטני-בזכוכית_1600179162.jpg

עולם הבניה שינה את פניו בעשורים האחרונים ובמקום מבנים עשויים מבטון מבפנים ומבחוץ אנו רואים יותר ויותר גורדי שחקים שהקירות החיצוניים שלהם עשויים מזכוכית ופרופילי אלומיניום. לקירות האלומיניום והזכוכית יתרונות רבים על פני השיטה הישנה שהייתה נהוגה בעולם הבנייה בה קירות החוץ היו עשויים מבטון והחלונות באותם מבנים קטנים יותר. אז מהו שבר ספונטני בזכוכית ואיזו חברה תגיע לתקן אותו?
 

יתרונותיה הרבים של הזכוכית
ראשית נסקור את היתרונות המרכזיים של הזכוכית; מבחינת העיצוב והנראות, הזכוכית נחשבת לחומר גלם בעל מראה יוקרתי המתאימה לסגנון הבניה המודרני, זאת ביחס לבטון.
יתרון בולט הוא בניצול האנרגיה כיוון שיותר אור יום נכנס לתוך המבנה והצורך להאיר את המבנה באור מלאכותי יורד וכך גם צריכת החשמל. אחד החסרונות של צורת הבניה הזו היא העובדה שתיקון שבר ספונטני בזכוכית יכול להפוך לפרויקט שמצריך עבודת סנפלינג מסובכת יחסית על מנת להחליף את לוח הזכוכית השבור.

המומחים בתיקון שבר ספונטני בזכוכית

חברת אספרו הינה חברה בתחום הבניה המתמחה בפתרונות בניה חדשניים כמו גם שירותי שיקום מבנה. הניסיון הרב שצברו עם השנים והפרויקטים הרבים שניהלו תרמו רבות לניסיון הרב בתכנון פרויקטים וייעוץ לפרויקטים במגוון רב של נושאים החל משיקום מעטפת חיצונית בנושאים של איטום, סקיילייט, קירות מסך וזיגוג דרך איתור נזילות והחלפת אריחים או לוחות זכוכית ועד ביצוע זיגוג במשקלים גבוהים באמצעות מנופים או סנפלינג.

לביצוע העבודה דרושה הבנה רבה בנושאי מעטפת מבנים- איטום מעטפת בניין, שיקום קיר מסך וכדומה, העוזרת לאדריכלים רבים להתקדם עם הפרויקטים אותם הם מתכננים כאשר הייחודיות היא למצוא פתרון לכל בעיה בה נתקלים האדריכלים בשלב התכנון או הקבלנים בשלב הביצוע, לפתור הבעיה ולתת את הפתרון היעיל ביותר תוך זמן קצר ובמקצועיות רבה.

תיקון שבר ספונטני בזכוכית - איך זה עובד?

אחד המקרים היותר נפוצים בגינם פונים אלינו מחברות אחזקה של מבנים היא בגין תיקון דבר ספונטני בזכוכית במעטפת של המבנה. הסיבות לשבר בזכוכית הן רבות וחלק מהן קורות בגלל עייפות החומר אך חלק אחר קורות כתוצאה מפגיעה של ציפור. הסדק עלול לגדול עם הזמן ולגרום לנזקים רבים כאשר בין היתר יכולים להיכנס דרך אותו סדק מי גשמים ולגרום לנזקים רבים של נזילות בתקרת הקומה בה קיים הסדק.

על מנת לתקן את הסדק בצורה יעילה יש קודם כל לאבחן את הבעיה בצורה מדויקת ולהבין באיזה לוח זכוכית בדיוק קיים הסדק והאם הסדק התפתח ללוחות נוספות. לאחר מכן נדע בדיוק איזה לוחות זכוכית יש להחליף במסגרת התיקון ונחליט כיצד התהליך יתבצע. ישנן שתי שיטות בהן ניתן לבצע תיקון שבר ספונטני בזכוכית כאשר האחת היא הרמת לוח הזכוכית באמצעות מנוף והשיטה הנוספת היא הורדת לוח הזכוכית באמצעות שיטת הסנפלינג. יש לציין כי שתי השיטות בטוחות מאוד ואנו נבחר את השיטה המתאימה ביותר בהתאם לאופי התקלה, הבניין עצמו ותוואי השטח.

  • אלומיניום
  • זכוכית
  • תיקון שבר ספונטני בזכוכית
  • שבר ספונטני בזכוכית

As-pro

קרדיט תמונה: https://www.freepik.com/

הקשר-בין-טיפול-נפשי-למאניה-דיפרסיה_1600329022.jpg

הקשר בין טיפול נפשי למאניה דיפרסיה

אנשים רבים הסובלים מדו קוטביות לא בטוחים לגבי סוג הטיפול הנפשי שמתאים עבורם. הטי...

קרא עוד