איך לבחור את האופנוע הבא שלך?

איך-לבחור-את-האופנוע-הבא-שלך_1600063475.jpg

רוכבים ותיקים מכירים זאת היטב, בחירת אופנוע היא לא החלטה קלה. הבדיקה המקיפה של סוג האופנוע והמאפיינים הטכניים לוקחים זמן ודורשים מחשבה רבה ותשומת לב לפרטים הקטנים. לפני שתבחרו את האופנוע, כדי שתשאלו, קודם כל לאיזו קטגוריה אתם משתייכים ולאיזה מטרה אתם צריכים אותו?

ההחלטה - איזה אופנוע מתאים לכם?

שאלו את עצמכם לאיזו מטרה אתם צריכים את הכלי? האם מדובר באופנוע שטח שמיועד לסופי השבוע עם תנאי שטח מאתגרים? אולי אתם בכלל מחפשים צריכים אופנוע כביש שיהיה כלי בטיחותי עם נסיעה מהירה ללא פקקים לבית ולעבודה?

כל אופנוע יש לו את המאפיינים שלו ובהתאם למטרה שלכם תוכלו לבחור את הכלי רכב הדו גלגלי שמתאים לכם.

אופנוע ספורט

אופנועי ספורט הם המובילים במכירות בעולם. אופנועי הספורט ממוקדים בביצוע, תאוצה, בלימה ונסיעה חלקה. הם אמורים להיות קלילים, חזקים וכמובן נוחים בהשוואה לסוגי אופנוע אחרים. מבחינת עיצוב, אופנוע ספורט  קופץ מספר דרגות מעלה עם עיצוב חדשני ויצירתי מאוד. העיצוב החלק והנקי מאפשר להם ככל הנראה נסיעה מהירה וחלקה, כמו מטוס שחותך את האוויר. כמובן אסור לשכוח את המנוע החדשני שנמצא מתחת לעיצוב הספורטיבי, מנוע מפואר על עשרות כוחות הסוס שבו יאפשרו לכם נסיעה מהירה וחלקה.

אופנועי נייקד

אופנועי נייקד מגיעים הם עיצוב מודרני ורמת ביצוע גבוהים ביותר. מבחינת נראות מדובר באופנועים המגיעים "ללא עור" שמכסה את מפרט המנוע. עיצוב הנייקד הייחודי חושף את רכיבי המנוע בזמן פעולה, כך שתוכלו לראות את הצילינדרים זזים ואת המנוע מסתובב בזמן אמת. עיצוב הנייקד יצר תחרות מסוג אחר. יצרניות אופנועי נייקד החלו להתחרות בינן לבין עצמם על עיצוב  הנכון והמודרני ביותר. בעיצוב החדש ניתן לשים דגש על צביעת הצינורות, כיסוי הצילינדרים והוספת פלדת אל חלד שמכסה את הרכיבים. כל הפרמטרים הללו הופכים את אופנועי הנייקד למבוקשים במיוחד על ידי הרוכבים המקצועיים.

אופנועים דו שימושיים

דרך חלקה כמו כביש בינעירוני או דרך עפר אשר משלבת גם אספלט, לא תצטרכו לבחור בינהם. אופנועים דו שימושיים יוכלו להתאים לכם לסוגי נסיעה שונים, ניתן ליסוע באופנוע דו שימושי גם בכבישים בינעירוניים וגם בדרכי עפר בלי ששוטר יעצור אתכם בצד בשל מגבלות חוקיות של כלי הרכב. אופנועים דו שימושיים יכולים ליסוע בסופי שבוע על דרכי עפר בנגב וגם לקחת אתכם לנסיעות חלקות למקום העבודה שלכם. אם אתם מחפשים רכב דו שימושי כדי שתחפשו את דגמי הסופרמוטו. חברת מוטוספורט מציעה למכירה דגם סופרמוטו מדהים סופר דיוק 1290 שהעיצוב שלו מנצח בכל הרמות רק תבדקו האם הוא מתאים לתקציב שלכם.

היעד בחירת כלי מנצח

בפי שניתן לראות בחירת אופנוע בדומה לכלי רכב, מעיד עלייך כרוכב, האם אתה בחור עירוני או לוקח אתגרים ופורץ גבולות? הכל עניין של השקפה והתייחסות לנסיעה שלך בדרכים ולאיזה מטרה תרצה לרכוש את הכלי הבא שלך. הבחירה בידיים שלך.

פורסם ע"י עופר ברקו

https://www.blanco-adv.co.il/

דירות-דיסקרטיות-עיסוי-אירוטי-massage-דירה-דיסקרטית_1608896263.jpg

דירות דיסקרטיות, עיסוי אירוטי, massage, ...

כל סוגי העיסויים האירוטים בדירות דיסקרטיות

קרא עוד
שימוש-בקרמים-מעניק-תחושת-חיות-חדשה-לעור_1594105062.jpg

שימוש בקרמים מעניק תחושת חיות חדשה לעור

מי לא רוצה עור זוהר, חלק וחסר קמטים? תופתעו לגלות כי העור שלכם אכן ניתן לשינוי ו...

קרא עוד
כמה-זמן-לוקח-לטעון-רכב-חשמלי_1618896934.jpg

כמה זמן לוקח לטעון רכב חשמלי?

אין תשובה פשוטה, אך ידיעת המשתנים תעזור לך להעריך טוב יותר את הזמן שלוקח למילוי ...

קרא עוד