שימוש בקרמים מעניק תחושת חיות חדשה לעור

שימוש-בקרמים-מעניק-תחושת-חיות-חדשה-לעור_1594105062.jpg

מי לא רוצה עור זוהר, חלק וחסר קמטים? תופתעו לגלות כי העור שלכם אכן ניתן לשינוי וחידוש! לא משנה מהו גילכם, ברגע שתעניקו לעור שלכם מוצרים מזינים ויעילים, הוא יהפוך לבריא ויפה יותר. עם זאת, העולם המודרני שלנו לא ידידותי במיוחד לעור. עודפי סוכר, מזון מעובד, לחץ וחוסר שינה, נזק שמש, חשיפה לזיהום אוויר וכימיקלים רעילים למיניהם, עישון, אלכוהול וכדומה משפיעים באופן משמעותי על מצב העור שלכם.

בכדי לדעת האם עור הפנים מזדקן לו, בדקו האם קיימים בו קמטים, פיגמנטציה מרובה, כתמי גיל וכדומה. מובן שתרצו להשתמש במוצרי טיפוח אשר יסייעו לעור שלכם לחזור למצבו הקודם, אך עליכם להיזהר, משום שקיימים לא מעט תכשירי טיפוח שהם עצמם מקור לנזקים בעור הגורמים למראה הזדקנות.

גם תזונה נכונה משפיעה רבות לטובה על עור הפנים ועל החזרת המראה הצעיר והרענן. אך אנו נתמקד כאן בהשפעה של שימוש במוצרים לטיפוח עור הפנים.

אחד הקריטריונים החשובים בבחירת קרם לטיפוח העור, הוא לא רק רכיבים נטולי רעלנים, אלא גם מרכיבים היעילים למראה ומרקם העור.

אז מה בדיוק כדאי לחפש ?

מוצרים המכילים כסף

ראשית, חשוב לצרוך מוצר טבעי נטול ריח או שאר כימיקליים אחרים. חייב שהרכיבים בו יהיו בדוקים ומוכחים כיעילים בהפחתת רעלים, דלקות והתייבשות בעור. לאורך ההיסטוריה השתמשו רבות בכסף לשם ריפוי. כיום, הודות לטכנולוגיה חדשה, משלבים מוצרי טיפוח עור יחד עם מרכיב נוסף – הכסף. סגולותיו של תכשיר לטיפוח העור הכולל כסף הן רבות – התכשיר אורגני, ללא ניחוח וטוב במיוחד לאנשים בעלי עור רגיש או נוטה לאלרגיות. הכסף למעשה, הוא נוגדן טוב לפתוגן (גורם מחלה), בעל יכולת יוצאת דופן בסיוע למניעת הידבקות בחיידקים, ווירוסים, עובש וכמו כן, שיפור מערכת החיסון, ריפוי פצעים מהיר והפחתת דלקות או צלקות. הכסף מוכר כאחת הדרכים המועילות והבטוחות ביותר למראה צעיר.

מוצרים המכילים חומצה היאלורנית (Hyaluronic acid)

חומצה זו היא למעשה חומר טבעי הנמצא בגוף שלנו, עם ריכוז גבוה באזורי העיניים והמרפקים המעניק לחות לעור. ככל שמתבגרים, רמת החומצה בגוף פוחתת ובהתאם לכך, עור הפנים מתייבש, מעלה קמטים, כתמים ואף מתייבש. מוצרים הכוללים חומצה היאלורנית מסייעים למעשה בכמה דרכים – הגברת לחות העור, שמירה על מרקם חלק, שיפור רמת האלסטיות (גמישות) של העור, הגברת ייצור חלבונים, הזנה וצמיחה יעילה של תאי עור ומעניק בנוסף, צבע עור יציב וחזק מומלץ לבצע טיפולים קבועים אצל קוסמטיקאית מוסמכת.

מוצרים המכילים ויטמין-E

ויטמין E הינו נוגד חומצה רב-עוצמה המגן למעשה על קרומי התאים וחלקים אחרים מסיסי שומן של הגוף. בנוסף הוא נחשב לחומר משמר וקיים במוצרי מזון וקוסמטיקה רבים. ויטמין זה מסייע גם הוא בכמה דרכים לעור – מעניק הגנה מפני זיהומים סביבתיים, מגן מפני קרינת UV (אולטרה-סגולה), מכיל פעולה אנטי-דלקתית עוצמתית ומסייע מאוד בריפוי פצעים וצלקות.

 

מוצרים המכילים שמן קוקוס

שמן קוקוס ידוע כבר שנים כשמן ריפוי, התחדשות ולחות לעור. מסייע בהחייאת העור היבש, נספג במהירות ומעניק תחושה חלקה ורכה למגע. שמן קוקוס מכיל בנוסף ויטמין-E כך ששניהם יחד תורמים לבריאותם של התאים והרקמות ומעניקים הגנה אנטי-דלקתית. בנוסף, שמן קוקוס מספק הגנה אנטי-בקטריאלית(חיידקים) ואנטי-מיקרוביאלית (זיהום) המגנות על העור מפני נזקים.

מוצרים המכילים ל-ארגינין

ל-ארגינין זו למעשה חומצת אמינו. למרות שהוא ידוע כתוסף תזונה, ל-ארגינין יעיל מאוד במוצרי טיפוח העור. הוא משפר את זרימת הדם, כך שחומרים תזונתיים יכולים להגיע לתאים בקלות. אך בנוסף, ל-ארגינין מסייע גם למטרה חשובה אחרת. ל-ארגינין שומר על רמת חומציות מועילה מאשר על חומרים לא טבעיים אחרים.

עכשיו אתם יכולים להתחדש ולהיות בטוחים במוצרי הטיפוח שאתם קונים לעורכם ואף לראות תוצאות נפלאות. מוצרים אלו המכילים ננו-כסף, חומצה היאלורנית, ויטמין-E, שמן קוקוס ול-ארגינין יעניקו לעורכם את המראה המושלם! למיטוב התהליכים מומלץ ללכת לקוסמטיקאית מומלצת לפחות פעם בחודש.

  • חומצה היאלורנית
  • Hyaluronic acid
  • מוצרים המכילים ויטמי ן-E
  • מוצרים המכילים שמן קוקוס
  • מוצרים המכילים ל-ארגינין
5-טיפים-חשובים-לבחירת-טכנאי-דוד-שמש_1636368157.jpg

5 טיפים חשובים לבחירת טכנאי דוד שמש

מה זאת אומרת אין מים חמים? הדלקתי את הדוד לפני שעתיים!". רבים מאיתנו מכירים את ה...

קרא עוד
כיצד-אוכל-למצוא-עורך-דין-טוב_1593432881.jpg

כיצד אוכל למצוא עורך דין טוב ?

במידה וצריך סיוע עם עורך דין והנך יודע איך למצוא ? במאמר זה יינתנו טיפים כיצד ל...

קרא עוד
כמה-זמן-לוקח-לטעון-רכב-חשמלי_1618896934.jpg

כמה זמן לוקח לטעון רכב חשמלי?

אין תשובה פשוטה, אך ידיעת המשתנים תעזור לך להעריך טוב יותר את הזמן שלוקח למילוי ...

קרא עוד