מה עליי לבחון בבחירת שירותי מחשוב לעסקים?

מה-עליי-לבחון-בבחירת-שירותי-מחשוב-לעסקים_1593239778.jpg

 

1. מגיב במהירות לשיחות שלך. לכל חברה תהליכים שונים וזמני התגובה משתנים. בקש את זמני התגובה המובטחים שלהם:

  • כמה זמן לוקח להם להגיב?
  • כמה מהר נפתרות בדרך כלל בעיות?
  • כמה זמן ייקח אם תזדקק לתמיכה באתר?

2. הוא יועץ IT ולא רק שירות תיקונים . חפש מומחה בנושא בענף שאתה משרת. אם אתה עורך דין, חפש חברת מיחשוב שמתמחה במשרדי עורכי דין, עם ידע בתוכונת כמו תקדין, דוכפית, עודכנית וכ”ו.

חפש MSP שיכול לשמש כיועץ ולייצר פיתרון מותאם אישית כדי לעמוד בדרישות הייחודיות שלך. עליהם להסביר את כל מה שהם עושים בשפה פשוטה שאתה ועובדיך יכולים להבין, וכיצד זה ישפיע על הפעילות העסקית שלך.

3. מציע גישה לצוות של טכנאים מיומנים ומנוסים המספקים שירות מהיר בזמני העבודה המקובלים. כשאתם שוכרים חברה אשר מספקת שירותי מחשוב לעסקים - עליהם להבטיח שתשתית ה- IT שלך תהיה זמינה מתי והיכן שאתה זקוק לה … וכי תהיה לך גישה למומחים שיכולים להבטיח שאתה פועל לפי שיטות העבודה המומלצות בתחום ה- IT.

4. מספק הסכם כתוב . אשר מגדיר את כל השירותים שלהם אתם זכאים במסגרת הרייטנר, כדי לפעול בכל נושא לפני שהם יגרמו להפרעות IT או השבתה שעלולים לשבש את התפוקה של הצוות שלך.

5. עוזר לך לתקצב את שירותי ה- IT שאתה זקוק להם. ספק שירותי IT טוב יציע שירותים שתוכלו לתקצב באופן צפוי עבורם, ופתרונות שתוכלו למחוק אותם כהוצאות תפעול ולא כהון. MSP שלך אמור להציע חבילה מותאמת אישית של שירותים תמורת תשלום חודשי קבוע שתוכל לסמוך עליו.

6. מבטיחה שתהיה לך סביבת IT מאובטחת ביותר, כך שלא תצטרך לדאוג מפני וירוסים, תוכנות זדוניות והאקרים שגונבים את המידע הסודי שלך. עליהם להשתמש בטכנולוגיות מיטב-גזע החוסמות פריצות נתונים ומבטלות אותן לפני הכניסה לרשת שלך. הם גם צריכים לעזור לך לשמור על תאימות אבטחת IT לתקנות התעשייה והממשל.

7. מגדיר פתרונות המשכיות עסקית והתאוששות מאסון עם גיבוי ענן באתר ומחוץ לאתר כדי להבטיח שתוכלו תמיד לגשת אל ה- IT שלכם גם אם המשרד שלכם סגור בגלל סערה או אסון אחר. בנוסף עליהם לספק גיבויים ובדיקות רצופות כדי להבטיח שניתן יהיה לשחזר את הנתונים שלך בקלות.

  •  גיבוי ענן 
  • שירותי מחשוב לעסקים
איך-למצוא-רואה-חשבון-טוב_1593357550.jpg

איך למצוא רואה חשבון טוב ?

מבחינה עקרונית, רואה החשבון יכול לפנות יותר מזמנך ע"י כך שיטפל במקומך בהנהלת חשב...

קרא עוד
איך-למצוא-חשמלאי-טוב_1592999022.jpg

איך למצוא חשמלאי טוב ?

איך למצוא חשמלאי טוב ? כאשר אנו נתקלים בבעיית חשמל בבית או בעסק אנו רוצים לוודא ...

קרא עוד