השתלות שיניים ממוחשבות תוך שימוש בלייזר

השתלות-שיניים-ממוחשבות-תוך-שימוש-בלייזר_1583849172.jpg

אין כל ספק שמהפכת השתלים שהחלה לפני כשני עשורים שינתה את פני רפואת השיניים בלי הכר. עם זאת, בשיטת השתלה קלאסית על הרופא המנתח לפתוח את החניכיים ולבחור מיקום אידיאלי עבור השתל על פי כמות העצם הקיימת באתר ההשתלה.

מציאות זאת מובילה לקשיים משום שהפעולה של הרמת חניכיים מובילה בהכרח לנפיחות וכאבים עד שבועיים לאחר ההשתלה. שנית, כיוון החדרת השתל מבוצע בצורה לא מתוכננת מראש (למשל השתלה בזוויות חדות וקיצוניות) אלא ''ביד חופשית'' , מה שמוביל לא פעם למצב שבו נוצר קושי בשימוש בשתלים שהותקנו הרכבת כתרים על השתלים. שלישית, בשל העובדה שמטופלים רבים סובלים ממיעוט בנפח עצם בלסת עליונה, לעיתים אנו נאלצים לעבור השתלות עצם נרחבות והרמות סינוס. במרפאתו של ד''ר יוסף בן יוסף מתבצעות השתלות שיניים מונחות מחשב בשימוש בלייזר, אצלינו תוכלו להיות שותפים מלאים בטיפול הנעשה וזאת בגלל השיטה המאפשרת תהליך השתלה ושיקום המתוכננים מראש. בהשתלות שיניים מונחות מחשב, צילום הסיטי של המטופל עובר פענוח תלת מימדי על ידי תוכנות מתקדמות,מה שמאפשר לד''ר יוסף לתכנן מראש ובצורה מדויקת את המיקום השתלים הרצוי, את כיוון וזווית השתל. מדפסות תלת מימד מתקדמות יוצרות מכשיר המותאם אישית לכל מטופ לפי המבנה הנטומי שלו ודרכו מצועות ההשתלות. יתרונות הטיפול בשיטה זו כוללים קבלתל תוצאה מדויק ביותר.בנוסף, הכלי מאפשר לעיתים אף לחסוך השתלות עצם משום שניתן למקם את השתלים בדיוק בפח העצם הזמין במקום להוסיף עצ מלאכותית ובכך אף לחסוך הרמת סינוס!

יתרון משמעותי נוסף למטופל, מלבד תוצאה מדויקת ואיכותית יותר, הוא העובדה שניתן לבצע את ההשתלה מבלי להרים את כל החניכיים באזור , אלא להחדיר את השתל למקומו בצורה נקודתית ולא טראומטית, מה שמפחית בצורה משמעותית את האי נוחות והכאב לאחר הפעולה. אין צורך בסכין מנתחים וללא תפרים , ללא נפיחות - חזרה מיידית לשגרה והחלמה מהירה יותר. אין ספק כי השימוש בכלי תופס תאוצה משמעותית בכל העולם בשנים האחרונות ונראה כי העתיד כבר כאן גם בישראל. מרפאתינו מתמחה בשימוש בשהתלות מונחות מחשב וכבר הכניסה את הטיפול באופן שגרתי לכל ההשתלות המתבצעות במרפאה. אנו מזמינים אתכם לבוא ולהנות מחוד החנית הטכנולוגית בתחום השתלות .המרפאה ממוקמת בגבעת שמואל. רחוב: אורנים 1, קומה 2, גבעת שמואל.

יש חניה חינם ללקוחות לקביעת תורים טלפון: 036248236 0508711662

  • השתלות שיניים
  • השתלות שיניים מונחות מחשב
  • השתלות שיניים ממוחשבות
  • השתלות שיניים בלייזר
  • הרמות סינוס
  • השתלת עצם


ד''ר יוסף בן יוסף הינו רופא שיניים בוגר אוניברסיטת תל אביב ובעל ניסיון של יותר מ10 שנים בהשתלות שיניים רגילות ומונחות מחשב וכמו כן, בשיקום מורכב ואסתטי של כל הפה. ד''ר יוסף עובד במקצועיות רבה,זמינות גבוהה,מחירים הוגנים ויחס אדיב.

מוזמנים לבקר באתר שלנו: 

www.adamsmile.com

בפייסבוק
 https://www.facebook.com/dr.ben.yosef/