למה לבחור במשרד תיווך למכירה או קניית נכס?

למה-לבחור-במשרד-תיווך-למכירה-או-קניית-נכס_1656426186.jpg

היום כאשר מחירי הנדל”ן לא מפסיקים לעלות ואנשים מתלוננים על יוקר המחיה, התחילה מגמה של תלונות כנגד סוכני הנדלן והמתווכי דירות. השיח היום הוא העובדה שמתווכי הדירות גורפים לכיסם רווחים מאד נאים על כל מכירה או השכרה של נכס ולעיתים ללא עשיית עבודה ממש למעט פרסום איזה מודעה בפייסבוק או ביד 2, דווקא עכשיו, חשוב להסביר ולהראות את התמונה המלאה של משרדי התיווך, על מנת שהקונים יבינו במה מדובר.

כאשר מישהו מעוניין למכור נכס הוא מעביר את הבלעדיות על הנכס לחברת התיווך או לסוכן תיווך פרטי, הנ”ל תפקידם ועבודתם למכור את הנכס בתנאים הטובים ביותר, הם מפרסמים את הנכס ברשתות החברתיות, באתרי הנדלן והם אלו שעושים פגישות עם המתעניינים ומנהלים את המשא ומתן. בסוף המשא ומתן הקונה משלם מעבר לעלות הדירה או השכירות גם למתווך - וזה מה שמרגיז את הקונים, אם מי שלוקח את המתווך הוא המוכר, אז למה המוכר לא משלם לו?! , זאת שאלה שלא המתווכים צריכים לשאול אלא הנורמה שנבנתה סביב זה, הדרך לשינוי עוברת אולי בכנסת לחקיקת חוק שיביא את התשלום על המוכר ולא על הקונה, אבל עד אז, כדאי להבין שאומנם יש משרדים שכל מה שהם עושים זה לפרסם מודעה, כי הביקוש באותו איזור הוא עצום וגם אם הם רק יגידו את השם של הרחוב באיזה מעלית עם 5 אנשים, אז יש מצב שהם כבר ימכרו, אך ישנם משרדי תיווך ומתווכים שעובדים בפריפריות ובמקומות שהביקוש הוא לא כל כך אדיר כמו באזור המרכז, הם עובדים 24/7 בזה, הם מראים את הדירות, הם מפרסמים על חשבונם מודעות וכשהם מוכרים או משכירים את הדירה רק אז הם מקבלים תשלום עבור כל ההתרוצצויות שלהם וההוצאות שלהם, אגב, לא תמיד מצליחים למכור וכשלא מצליחים, יוצאים בהפסד.

משרדי תיווך בפריפריה עובדים מאד קשה

קחו למשל משרד תיווך באזור פרדס חנה כרכור ובנימינה, מכירי הדירות שם מאד גבוהים, כאשר יש המון בתים פרטיים במחירי מיליונים, לא קל למכור בית במיליונים גם אם הוא נראה טוב ואטרקטיבי, לכן המשרד צריך להשקיע המון המון כסף בלפרסם את הנכסים, להגיע לקהל היעד הנכון ולאחר מכן להתחיל לארח את אותם מתעניינים בבתים פתוחים, בניהול המשא ומתן, כל זה ללא עלות בינתיים ובהשקעה כספית אדירה שלא לדבר על השקעה של הזמן. רק ברגע שהמשרד הצליח למכור את הנכס הוא יקבל את התשלום וירוויח. במידה ולא הצליח למכור ובעל הנכס החליט להחליף את המשרד או שהחוזה ביניהם הסתיים, המשרד יוצא בהפסד.

לסיכום

התלונות המוצדקות הן בעיקר באזור המרכז שם הביקוש לדירות מרקיע שחקים וכל דירה נחטפת במיידית. בעלי הדירות שפשוט לא רוצים להתעסק עם כל הבלאגן, בוחרים לתת את הנכסים שלהם למשרדי תיווך כדי שימכרו עבורם, גם ככה זה לא עולה להם, אז מה איכפת להם? לעומת זאת מתווכים טובים אחרים שבאמת עובדים קשה על כל מכירה, “נהנים” מתדמית של עושקים ושל גונבים מאלו שאין להם בשביל הדירות. אז לפני שאתם משמיצים את כל המתווכי דירות, כדי לעשות חושבים ולהבין שלא כל משרדי התיווך עובדים בתל אביב.

  • משרד תווך
  • נדל

ברקמייר נדל"ן, משרד תיווך בפרדס חנה כרכור

משרד: 04-6725216

למה-צריך-מכשיר-שמיעה-ואיפה-רוכשים_1654410505.jpg

למה צריך מכשיר שמיעה ואיפה רוכשים?

מכשיר שמיעה עוזר למי שסובל מבעיות שמיעה קלות או קשות וניתן לרכוש במגוון של מקומו...

קרא עוד
סוגים-שונים-של-ניקיון-ומה-כדאי-לבחור_1653977354.jpg

סוגים שונים של ניקיון ומה כדאי לבחור?

יש כל כך הרבה אפשרויות לניקוי כיום, אז במה כדאי לבחור כך שגם יהיה נקי וגם נשמור ...

קרא עוד
מאיפה-קונים-ציוד-רפואי-היום_1653306006.jpg

מאיפה קונים ציוד רפואי היום?

ציוד רפואי הוא מוצר מאד נפוץ ונדרש, אך האם ניתן לרכוש אותו באינטרנט? האם כדאי לר...

קרא עוד