מה כדאי לדעת לפני שרוכשים מצבר לרכב?

מה-כדאי-לדעת-לפני-שרוכשים-מצבר-לרכב_1654410403.jpg

בחירת המצבר הנכון לרכב יכולה להיות משימה קשה. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כגון מותג, גודל וסוג הסוללה. מאמר זה יעזור לך למצוא את המתאים לרכב שלך.

הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון הוא הרכב שלך. המצבר לרכב שלך צריך להיות תואם ליצרן ולדגם של הרכב שלך כדי לפעול כראוי. לאחר מכן, אתה צריך לקבוע איזה סוג של סוללה אתה רוצה: מחזור עמוק או סוללה מתנע. סוללת התנעה מיועדת להפעלת מנוע ויש לה דירוג אמפר הפעלה קרה גבוה בהרבה מזה של סוללת מחזור עמוק (CCA). סוללת מחזור עמוק מיועדת לשימוש ארוך טווח ובעלת דירוג CCA נמוך יותר אך שעות אמפר גבוהות יותר מאשר סוללות המתנע. לבסוף, אתה צריך לבחור בין תא רטוב

סוג סוללה: ישנם שלושה סוגים של מצברים לרכבים הקיימים בשוק – סוללות עופרת, ג'ל ו-AGM. סוללות חומצת עופרת זולות יותר משני סוגים אחרים, אך הן דורשות תחזוקה רבה יותר מאשר ג'ל או AGM בעלי ביצועים טובים יותר ומחזיקים מעמד זמן רב יותר.

ביצועים: הביצועים של מצבר לרכב תלויים בקיבולת שלו (אמפר שעות) שקובע כמה זמן הרכב שלך יכול לפעול מבלי להיטען שוב. כדאי לבחור במצבר עם שעות אמפר גבוהות אם אתם נוסעים למרחקים ארוכים או שהרכב שלכם צריך להתניע במהירות כשקר בחוץ.

אילו טעויות לא לעשות כשבוחרים מצבר לרכב?

הטעות הראשונה שאנשים עושים בבחירת סוללה היא לא לקרוא את הביקורות על המוצר. חשוב לדעת מה אנשים אחרים חושבים על המוצר ואיך הוא עבד עבורם.

הטעות השנייה שאנשים עושים בבחירת מצבר היא אי ידיעת סוג המכונית שלהם. סוגי רכב שונים דורשים מצברים שונים ולכן חשוב לדעת איזה סוג מצבר הרכב שלכם צריך לפני שיוצאים וקונים אחד.

הטעות השלישית שאנשים עושים בבחירת מצבר היא אי הכרת הרגלי הנהיגה שלהם. חלק מהמכוניות דורשות סוללות חזקות יותר מאחרות, לכן חשוב להכיר את הרגלי הנהיגה שלך ואיזה סוג מצבר יתאים לך ביותר.

אילו חברות מובילות בעולם בתחום המצברים לרכב?

חברות מצברי רכב מובילות בעולם הן: יציאה, ורטה, בוש, באנר, יואסה. כדאי להכיר את המותגים הגדולים והחזקים בשוק לפני שאתם רוכשים מצבר, כדי שתדעו שאתם מקבלים מצבר מוכר ואיכותי.

האם כדאי לרכוש מצבר משומש לרכב?

רכישת מצבר לרכב משומש יכולה להיות רעיון טוב אם אתה בתקציב מצומצם. אבל, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שאתה מבצע את הרכישה.

ראשית, שאל אם הסוללה עדיין באחריות. אם כן, זה יכול להיות סימן טוב שהסוללה במצב טוב ושווה קנייה. אם זה לא באחריות, כדאי לשקול בת כמה המצבר וכמה קילומטרים יש עליו. ככל שהסוללה ישנה יותר, כך גדל הסיכוי שיהיה צורך להחליף אותה בקרוב. אתה צריך גם לחפש כל סימן של קורוזיה או דליפה על הסוללה או סביב הסוללה, שכן אלה יכולים להצביע על בעיה בביצועים או בבטיחות שלה. לבסוף, חשבו באיזה סוג מכונית אתם נוהגים והאם תזדקקו למתאם למצבר הרכב המשומש החדש שלכם.

  • מצברים לרכב
  • מצברים לרכבים

בית המצברים - כל סוגי המצברים לרכב

למה-צריך-מכשיר-שמיעה-ואיפה-רוכשים_1654410505.jpg

למה צריך מכשיר שמיעה ואיפה רוכשים?

מכשיר שמיעה עוזר למי שסובל מבעיות שמיעה קלות או קשות וניתן לרכוש במגוון של מקומו...

קרא עוד
למה-לבחור-במשרד-תיווך-למכירה-או-קניית-נכס_1656426186.jpg

למה לבחור במשרד תיווך למכירה או קניית נכ...

לאחרונה הרבה רוכשי דירות ושוכרים התחילו להשמיע תרעומת על זה שהם צריכים לשלם גם ל...

קרא עוד
איך-למצוא-עורך-דין-בצפון-הארץ-בשבילכם_1653305911.jpg

איך למצוא עורך דין בצפון הארץ בשבילכם

למצוא עורך דין יכול להיות משימה מאתגרת, כתבנו לכם כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא עור...

קרא עוד