למה צריך מכשיר שמיעה ואיפה רוכשים?

למה-צריך-מכשיר-שמיעה-ואיפה-רוכשים_1654410505.jpg

מכשיר שמיעה הוא מכשיר המגביר את הקול ומסייע לאנשים עם אובדן שמיעה.

הוא מולבש על האוזן או בתוך תעלת האוזן. זה יכול לעזור בשמיעה על ידי השמעת צלילים חזקים וברורים יותר.

זה יכול לעזור לאנשים עם אובדן שמיעה קל לשמוע טוב יותר ברוב המצבים, אבל זה לא יכול לשחזר שמיעה תקינה.

מכשיר שמיעה יכול לשמש אנשים שאינם חירשים אך מתקשים בהבנת דיבור או צלילים אחרים בגלל מצב שנקרא "אובדן שמיעה". זה עשוי לשמש גם מישהו שיש לו מידה מסוימת של חירשות.

אילו סוגים של מכשירי שמיעה יש?

ישנם שני סוגים עיקריים של מכשירי שמיעה: אנלוגי ודיגיטלי. מכשירי שמיעה אנלוגיים קיימים כבר זמן רב, אך מכשירי שמיעה דיגיטליים הופכים פופולריים יותר מכיוון שניתן לתכנת אותם כך שיתאימו לצרכיו של העונד אותו.

מכשירי שמיעה אנלוגיים פועלים על ידי הגברה של גלי קול, אשר נקלטים על ידי המיקרופון. לאחר מכן, הצליל המוגבר נשלח לאוזן באמצעות רמקול קטן.

מכשירי שמיעה דיגיטליים פועלים על ידי המרת גלי קול לאותות חשמליים, הנשלחים לאחר מכן לאוזן באמצעות רמקול קטן. למכשירי שמיעה דיגיטליים יכולים להיות מגוון רחב יותר של הגדרות מאשר אנלוגיים, והם יכולים לשמש גם יחד עם מכשירים אחרים כמו סמארטפונים או טאבלטים.

איפה קונים מכשירי שמיעה?

ישנן אפשרויות רבות בכל הקשור לקניית מכשיר שמיעה. האפשרות הנפוצה ביותר היא לקנות אחד מחנות המתמחה במכשירי שמיעה. ישנה גם אפשרות לרכוש אחד באינטרנט או דרך הדואר. אפשרות נוספת היא להשיג מכשיר שמיעה דרך קופת החולים שלך.

כדאי גם להתחשב בגורמים הבאים: סוג ליקוי השמיעה שיש לך, רמת ההגברה הדרושה, התקציב שלך, סוג מכשיר השמיעה הקיים בשוק, היתרונות והחסרונות של סוגי מכשירי השמיעה השונים.

אילו חברות מובילות של מכשירי שמיעה יש?

תעשיית מכשירי השמיעה היא שוק ענק. שוויו מוערך ב-4.2 מיליארד דולר בארצות הברית בלבד. ישנם גורמים רבים שתורמים לפופולריות של מכשירי שמיעה, אך אחד הגורמים החשובים ביותר הוא היכולת שלהם לעזור לאנשים להחזיר את איכות חייהם ולהפחית את הבידוד החברתי.

אחת החברות המובילות בתחום מכשירי השמיעה היא Oticon, חברה דנית שנוסדה בשנת 1904 ומעצבת מוצרים כבר למעלה מ-100 שנה. Oticon עשתה לעצמה שם על ידי עיצוב כמה ממכשירי השמיעה הטובים בעולם, כולל מוצר הדגל שלה בשם Nera3 המספק פתרון בלתי נראה לאובדן קל עד בינוני.

גם חברת Starkey שנוסדה בשנת 1877 ומייצרת מאז מכשירי שמיעה נחשבת חברה מובילה. הם מציעים מוצרים מותאמים אישית, מהמדף, וללא מרשם עבור אנשים עם אובדן שמיעה קל עד חמור.

  • מכשיר שמיעה
  • מכשירי שמיעה
  • בעיות שמיעה

אודיולוגיק - כל המידע אודות מכשירי שמיעה ובעיות שמיעה

כל-מה-שאת-צריכה-לדעת-בהריון-לפניו-ואחריו-במקום-אחד_1654410645.jpg

כל מה שאת צריכה לדעת בהריון לפניו ואחריו...

כשאת בהריון או מנסה להיכנס להריון, כמות המידע שתחשפי אליו יהיה פשוט עצום, אז איך...

קרא עוד
מה-צריך-לדעת-לפני-שבוחרים-את-החזיה-המושלמת_1653977423.jpg

מה צריך לדעת לפני שבוחרים את החזיה המושל...

בחירת חזיה נשמע כמו משימה פשוטה למדיי, אך זה ממש לא כך, עם המון מותגים וחנויות צ...

קרא עוד
מה-כדאי-לדעת-לפני-שבוחרים-מרפאת-כאב_1653300231.jpg

מה כדאי לדעת לפני שבוחרים מרפאת כאב?

רבים מחפשים דרך להקלה על כאבים, בעוד מרפאות הכאב עמוסות במטופלים ויש רשימות המתנ...

קרא עוד