כל מה שאת צריכה לדעת בהריון לפניו ואחריו במקום אחד

כל-מה-שאת-צריכה-לדעת-בהריון-לפניו-ואחריו-במקום-אחד_1654410645.jpg

ניטור התפתחות העובר הוא חלק חשוב בטיפול טרום לידתי. ניתן לעשות זאת על ידי לקיחת לחץ הדם של האם, בדיקת משקלה וביצוע אולטרסאונד.

אולטרסאונד היא בדיקה המשתמשת בגלי קול כדי ליצור תמונות של העובר. זה יכול להתבצע בכל עת במהלך ההריון, אבל עדיף שיהיה מוקדם בהריון מכיוון שהוא עלול לזהות מומים מולדים או בעיות בצמיחת העובר.

אולטרסאונד בטוח בדרך כלל ואינו אמור להוות סיכון לאם או לילד; עם זאת, הם טומנים בחובם סיכונים מסוימים כגון חשיפה לקרינה וצבע ניגוד.

אך האם את יודעת בכלל את כל סוגי הבדיקות שאת צריכה לעשות כשאת בהריון? האם את יודעת אילו בדיקות את צריכה לעשות לפני ההריון? נשים רבות מתחילות ללמוד על הדברים הללו רק כשהן מתחילות לחשוב שהן רוצות להיכנס להריון, יש כל כך הרבה מידע שצריך לעבד ולקרוא וגם לאחר מכן כשאת בהריון, כל התחושות הללו וההורמונים, ומה לאכול ומה לשתות, ומה אסור ומה מותר? איך מצליחים לעקוב אחרי הכל?

אתרי אינטרנט שמרכזים עבורך את הכל

בד”כ תקבלי שלל של עצות ממשפחה וחברים על מה צריך ולא צריך לעשות ואם יש לך בן זוג מעורב, גם הוא ינפק לך את הנתונים שיש לו בנושא, עצרי רגע, במקום לספוג כל כך הרבה מידע שרובו לא רלוונטי בשבילך, קחי נשימה וכנסי לאחד מאתרי האינטרנט המובילים בתחום הלידה וההריון, כגון אתר יולדת. אתר מסוג זה ירכז עבורך את כל המידע הרלוונטי עבורך - באמצעותו תוכלי לחפש את המידע על התחושות שאת חווה בהריון - כיוון שלא כל הנשים יחוו את אותן תחושות וחלקם יחוו אותן ברגישות שונה. (תתפלאי לא לכולן יש חשקים למלפפונים חמוצים ב2 בלילה).

מה עוד ניתן לעשות באתרים כאלה?

מעבר לכל המידע שתוכלי למצוא באתרי הלידה השונים, תוכלי למצוא שלל של מחשבונים שיעזרו לך לעקוב אחר התפתחות הלידה והתינוק שלך, בנוסף אם את עדיין לא בהריון, תוכלי לחשב בדיוק מתי את צריכה לקיים יחסים כדי שהסיכויים שלך יהיו הטובים ביותר להיכנס להריון. לאתרים הגדולים יש גם אפליקציות יעודיות שיתנו לכן את כל המידע והמעקב גם בנייד שלכן.

בחלק מהאתרים ניתן למצוא שלל של קבוצות תמיכה שוקקות חיים שיתנו לך את המקום שלך בין שלל החוויות שאתן חוות כך שתוכלו לחוות אותן ביחד ואם יש לך שאלות ואת לא מוצאת מענה, תמיד תוכלי לשאול אותן בקבוצות הוואטסאפ של האתר או בפורומים היעודיים ותוכלי לקבל תשובה מהירה ממגוון של רופאים בתחום שעונים בזמן אמת.

אז איזה אתר כדאי לבחור?

יש הרבה אתרים בתחום הזה, אגב חלק מהנושאים שתחפשו בגוגל יתקבלו מאתרי חדשות גדולים, אנחנו ממליצים ללכת על אתר גדול, מוכר וותיק, איך תדעו האם הוא וותיק וכמה הוא גדול? או שתשאלו אחרות והן ימליצו לכן או שתבדקו בעמוד האודות של האתר - תמצאו שם פרטים על האתר כמו כמה זמן הוא קיים ומה האפשרויות שהוא נותן לכן.

  • הריון
  • לידה
  • הריון ולידה
  • יולדת

אתר ההריון והלידה של ישראל משנת 2004 המרכז את כל המידע בנושא הריון ולידה.

הדפסת-מגנטים-–-מה-שנשאר-על-המקרר-נשאר-בתודעה_1611173557.png

הדפסת מגנטים – מה שנשאר על המקרר נשאר בת...

למי מאיתנו אין מגנטים על המקרר? בין אם מדובר במגנטים מאירועים, או מגנטים של אנשי...

קרא עוד
איך-למצוא-עורך-דין-בצפון-הארץ-בשבילכם_1653305911.jpg

איך למצוא עורך דין בצפון הארץ בשבילכם

למצוא עורך דין יכול להיות משימה מאתגרת, כתבנו לכם כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא עור...

קרא עוד
איך-לבחור-חנות-לכלי-עבודה_1653977495.jpg

איך לבחור חנות לכלי עבודה

יש המון חנויות לכלי עבודה, אז איך בוחרים אחת שתענה על הצרכים שלכם? כדאי לבחור בא...

קרא עוד