מה כדאי לדעת לפני שבוחרים מרפאת כאב?

מה-כדאי-לדעת-לפני-שבוחרים-מרפאת-כאב_1653300231.jpg

מרפאת כאב היא מתקן רפואי המתמחה בטיפול בכאב כרוני.

מרפאות הכאב מאוישות על ידי רופאים ואחיות המתמחים בטיפול בכאב כרוני. מרפאות אלו משמשות לרוב למטופלים שניסו טיפולים אחרים אך עדיין סובלים מכאבים כרוניים. מרפאות כאב יכולות להיות ממוקמות בשטח בית החולים או שהן עשויות להיות מתקנים עצמאיים.

צוות מרפאת כאב יעבוד עם המטופלים על מנת להעריך את מצבם ולמצוא את אפשרות הטיפול הטובה ביותר עבורם, לרבות טיפול תרופתי, פיזיותרפיה ומפגשי ייעוץ. המטרה היא להפחית או להעלים את רמת הכאב של המטופל ככל האפשר כדי שיוכל לחזור לפעילות רגילה ולחיות חיים בריאים.

האם יש סוגים שונים של מרפאות כאב?

ישנם סוגים שונים של מרפאות כאב, וכולן מתמחות בטיפול בסוגים שונים של כאב.

ניתן לסווג מרפאות כאב לשלוש קבוצות: טיפול אקוטי, טיפול כרוני ומרכזי שיקום. מרכזי טיפול אקוטיים מיועדים לחולים שעברו פציעה או ניתוח. מרכזי טיפול כרוני מיועדים לחולים הסובלים ממצב ארוך טווח הגורם לכאב. מרכזי שיקום מתמקדים בסיוע לאנשים להתאושש מתאונות או פציעות הגורמות למוגבלות פיזית.

איך למצוא מרפאת כאב?

הצעד הראשון למציאת מרפאת כאב הוא להבין מה אתה צריך. האם אתה צריך פיזיותרפיה, זריקות או משהו אחר? לאחר שהבנת את הצרכים שלך, הגיע הזמן להבין איזה סוג מרפאה יתאים לך ביותר. להבנת הצרכים שלך ניתן ורצוי גם לפנות לרופא המשפחה שלך שמכיר את ההיסטוריה הרפואית שלך ויכול להפנות אותך עוד לפני מרפאת הכאב לסדרה של בדיקות שיכולות להביא לאבחנה, לאחר מכן במידה והרופא יחשוב שיש צורך להפנות אותך לטיפול בכאבים שלך, כדאי להבין איזה סוג של טיפול אתה צריך לקבל.

ישנם סוגים רבים ושונים של מרפאות המציעות שירותי טיפול בכאב. ניתן למצוא מרפאות המתמקדות בטיפולים ספציפיים כמו פיזיותרפיה או עיסוי. ישנן גם מרפאות המתמקדות בסוגי כאב ספציפיים כמו כאבי גב או כאבי צוואר וכתפיים.

השלב הבא הוא לצמצם את החיפוש לפי מיקום ולאחר מכן להתחיל ליצור קשר עם המרפאות באזור שלך. אתה יכול להשתמש בגוגל כדי למצוא מרפאה בקרבת המיקום שלך ולאחר מכן ליצור איתם קשר בטלפון, בדוא"ל או באתר שלהם אם יש להם כזה. בנוסף כדאי מאד להתייעץ עם חברים ומשפחה ולראות האם מישהו מהסביבה הקרובה שלך התנסה עם רופא מומחה לכאב או במרפאה כזאת ולקבל חוות דעת. דאג לפני שאתה מגיע לבדוק את המרפאה, מה ההתמחות שלה, מי הרופאים שעובדים שם והאם הם מומחים בסוג הכאב שאתה צריך טיפול בו. 

לסיכום

חשוב להבין כי מרפאות כאב מתמחות בדרכים להפיג את הכאבים, הם לא מטפלים בבעיה אלא בסמפטום, בחלק מן המקרים יהיה צורך להחליף סוגי טיפולים במידה והמטופל לא חש הקלה, לכן בסוג זה של טיפול צריך סבלנות והבנה שברוב המקרים הכאבים לא נעלמים במהירות, אלא יש צורך בתהליך שהמטופל יצטרך לעבור עד למציאת הטיפול הנכון.

  • מרפאת כאב
  • מרפאות כאב

מזור לכאב - רשת מרפאות לסבל וכאב.

לקביעת תורים ומידע חייגו עכשיו:03-9788888

הדפסת-מגנטים-–-מה-שנשאר-על-המקרר-נשאר-בתודעה_1611173557.png

הדפסת מגנטים – מה שנשאר על המקרר נשאר בת...

למי מאיתנו אין מגנטים על המקרר? בין אם מדובר במגנטים מאירועים, או מגנטים של אנשי...

קרא עוד
מה-כדאי-לדעת-לפני-שקונים-מדפים_1653315395.jpg

מה כדאי לדעת לפני שקונים מדפים

בחירת מדפים נשמע כמו משהו מאד פשוט, אבל זה לא כך, ישנם חומרים רבים וסוגים שונים ...

קרא עוד
כל-מה-שאת-צריכה-לדעת-בהריון-לפניו-ואחריו-במקום-אחד_1654410645.jpg

כל מה שאת צריכה לדעת בהריון לפניו ואחריו...

כשאת בהריון או מנסה להיכנס להריון, כמות המידע שתחשפי אליו יהיה פשוט עצום, אז איך...

קרא עוד