רכישת עריסה יד 2 - יתרונות וחסרונות

רכישת-עריסה-יד-2-יתרונות-וחסרונות_1653067451.jpg

רכישת עריסה יד 2 - יתרונות וחסרונות

ההוצאות הגבוהות שנדרש מהורים להוציא עם התרחבות המשפחה מולידות פתרונות, שנועדו לחסוך להם. מי שמשכיל לאמץ אותם, יכול לחסוך לא מעט, ולהרוויח יתרונות רבים מכך, לא רק בפן הכלכלי. 

אחד המוצרים שניתן לחסוך עליהם מאות שקלים הוא עריסה לתינוק שניתן להשאיל או עריסה מתחברת יד 2, שמוצעת למכירה. 

עריסה יד 2 במצב טוב יכולה לשרת אתכם מספר שנים, ובה תוכלו לגדל אפילו 2 ו- 3 ילדים. אולם, כדי שהיא תישאר בטוחה ובטיחותית, חשוב להקפיד על שימוש תקין ותחזוקה נאותה.

חשוב להבהיר, שגם עריסה חדשה יחסית יכולה לצאת מכלל שימוש, ולעומתה, עריסה ישנה שתוחזקה כראוי, יכולה להיות תקינה לחלוטין ובטוחה לשימוש ארוך טווח.

כיצד תוודאו שהעריסה שלכם תקינה ובטוחה לשימוש?

  1. בחנו את המיטה וודאו שהיא תקינה ושמישה – מיטה לתינוק צריכה להיות נוחה וידידותית לשימוש. עליכם לוודא שהצירים שלה משומנים, שהגלגלים נעים בחופשיות, ואם יש לה מנגנון נעילה, וודאו שהוא תקין. כדי לבחון את תקינות המיטה, בחנו אותה כשאר היא מותקנת בשלמותה. מכלול של חלקים מפוזרים לא מבטיח לכם שהמוצר תקין ואיכותי, בדקו את עמידותה ואיכותה של העריסה כשהיא מורכבת.

  2. וודאו שכל החלקים ישנם – עריסה נצמדת או מיטה לתינוק מכל סוג אחר מכילה חלקים שונים. ברגים, צירים, דפנות ויתר חלקי המיטה נועדו להבטיח שימוש בטוח ותקין ובטיחות מרבית לתינוקכם. וודאו שלא חסרים חלקים, בחנו את המיטה בעת ההרכבה, ואם חסר חלק, גם אם הוא נראה לכם פחות חיוני, זעיר ככל שיהיה – הוא חיוני! כמו כן, חשוב לוודא שחלקי המיטה תקינים ועמידים בפני התקנה ופירוק חוזרים.

  3. וודאו שהמזרון מתאים ותקין – יש מגוון של מזרונים לתינוק באיכויות ובדרגות מחיר שונות. הדברים החשובים ביותר שיש לבדוק במזרון של העריסה הוא, שהוא תואם את המידות שלה, שיש לו כיסוי שניתן לנגב ולחטא (מפליטות והפרשות) ושהוא נקי ונטול כתמים, קרעים, בליטות או שקעים. כדי לוודא שהמזרון גמיש, הפעילו עליו משקל, ובדקו כמה מהר הוא חוזר לצורתו המקורית. כמה שיותר מהר, יותר טוב.

  4. התעדכנו בתו התקן הנדרש – מידי כמה שנים מתעדכנים תקני הבטיחות. אם אתם לווים או רוכשים מיטה מתחברת לתינוק, עריסה או כל מיטה אחרת, וודאו שהיא עומדת בתקן הנדרש.

  5. אסתטיקה – מיטה צריכה להיות בטוחה לשימוש, אך לא פחות חשוב מכך, אסתטית. ברכישה או השאלה של עריסה לתינוק, וודאו שהיא נקייה, ללא כתמים ולכלוכים שונים שנדבקו אליה. שמירה על ניקיון החפצים והרהיטים של התינוק ישמרו גם על בריאותו.

יש לכם אינטרס אקולוגי? השכרה או רכישה של מיטה משומשת היא דרך נפלאה להכניס אלמנטים אקולוגיים לסגנון החיים שלכם. כיום ניתן למצוא שפע של עריסות בגוונים ועיצובים שונים, כולל עריסה מתחברת, שמאפשרת לינה משותפת. רבים מוצאים בה שפע של יתרונות, ביניהם יותר שעות שינה.

לסיכום,

 

ברכישה או השכרה של עריסה יד 2 אתם נהנים מכל היתרונות של השימוש בעריסה ומחסכון כלכלי תוך שמירה על עקרונות אקולוגיים שתורמים לסביבה. עם זאת, חשוב לבדוק את תקינות ובטיחות המוצר ולא להתפשר על איכותו למען הבטיחות של התינוק.

  • עריסה מתחברת יד 2