מאיפה לרכוש ציוד רפואי יד שנייה והאם זה כדאי?

מאיפה-לרכוש-ציוד-רפואי-יד-שנייה-והאם-זה-כדאי_1651672985.jpg

רבות ורבים מכם בעלי המרפאות הרפואיות בישראל, שואלים עצמם לגבי מידת הכדאיות של רכישת והשכרת ציוד רפואי מיד שנייה, מהפן הכלכלי וכמובן שמהפן הבטיחותי-מקצועי של השימוש בו. אז דעו לכם כי ישנם מספר משווקים ידועים למכשור רפואי בישראל, אשר יכולים לספק לכם מגוון רחב של "ציוד משומש" באיכות ראויה – לאחר בדיקה מצד טכנאי ציוד רפואי מוסמך, אשר מצא את אותם פריטים כתקינים ושמישים לתפעול מיידי. בנוסף, חברות אלה אמורות לתת לכם מענה שירותי והדרכה לכל אותו ציוד שתקנו מהם.

אז מהיכן אותם משווקים רוכשים את הציוד רפואי יד שנייה שלהם, אתם ודאי שואלים עצמכם? אם כן, חלק גדול מהפריטים מגיעים ממרפאות וספקי ציוד צד שלישי מחו"ל (שם יש היצע גדול יותר מהשוק בארצנו הקטנטונת) אשר מוכרים את העודפים שלהם.

מכשור רפואי יד שנייה אינו אומר שהציוד אינו תקין / מושבת או נרכש בידי המשווק שרכש אותם, בשל כשלים תפעוליים, אך מנגד, היתרון הענק בהשכרת ורכישת ציוד רפואי מיד שנייה, הוא המחיר המאוד אטרקטיבי של הזמנת פריטים אלה מחברות ציוד יד שנייה.

קחו לתשומת ליבכם, מכשור וציוד רפואי יד שנייה אינו עסק לחובבנים ועל כן קריטי שעם החלטתכם להזמין ציוד רפואי או לבצע השכרה של ציוד רפואי מיד שנייה, תבצעו חקר שוק יסודי ותאספו המלצות ממכרים ו/או קולגות אשר חוו רכישה מוצלחת מספק מענף היד שנייה, ויכולים להעיד על טיב שירותו, אדיבותו, איכות ציודו/מכשורו הרפואי וכל דבר נוסף שיכול לתת לכם אינדיקציה אופטימלית לגבי היכן להזמין את הציוד רפואי יד שנייה לקליניקה שלכם ולהיות בראש שקט (שגם במידה וצצה תקלה כלשהי או אי וודאות לגבי תפעול מכשיר כזה או אחר, יש מי שיעניק לכם שירות זריז ומקצועי).

ככל שתדעו יותר, כך תוכלו לצמצם הפתעות רעות בעתיד הקרוב, כפי שיכול לקרות בתרחיש של רכישת מכשיר או ציוד רפואי משומש שהינו משובש או מושבת. כך שאתם מוכרחים לעצמכם לאתר חברת ציוד רפואי אמינה "עם קבלות" - בעלת שירות לקוחות מקצועי ואחריות מוצר לפרק זמן סביר ומעלה (לפחות רבעון).

לאילו מוסדות רפואיים, מתאים מכשור וציוד רפואי יד שנייה?

  • מרפאות ציבוריות
  • מרפאות פרטיות
  • בתי חולים
  • מעבדות (איסוף דמים, חיסונים, אק"ג וכדומה)
  • טיפת חלב
  • מרפאות וטרינריות

ציוד רפואי יד שנייה למרפאות

כשמדובר ברכישת ציוד ומכשור רפואי מיד שנייה, עבור בתי חולים ומרפאות, קיימת חשיבות ללא עוררין, למוצרים בדוקים בידי טכנאים יודעי דבר – מהשורה הראשונה בענף ולעמידה ללא פשרות בתקנים הרלוונטיים, על מנת לאפשר מענה ללא דופי בקהל המטופלים.

איזה ציוד רפואי ניתן לרכוש מיד שנייה?

חברות איכותיות לשיווק ציוד ומכשור רפואי, יאפשרו למוסדות רפואיים מכל התחומים, להזמין דרכן מגוון ענק של פריטים מקטגוריות שונות ורבות של ציוד. למשל: מכשירי אקג, מכונות הרדמה, משאבות הזנה, מכשירי סטורציה, מכשירי אוטוקלאב, מכשירי שאיבה (סקשן) ועוד.

  • ציוד רפואי
  • ציוד רפואי יד שנייה
  • מכשור רפואי
  • מכשור רפואי יד שנייה

המאמר נכתב בידי המומחים לציוד ומכשור רפואי של חברת מאיר רוז מדיקל

החברה שמה לנגד עיניה מטרה, להעניק ללקוחותינו את השירות המקצועי ביותר בתחום המכשור וציוד רפואי ולכןבנוסף למכירה, אנו עוסקים גם בהשכרה וייעוץ מקצועי בכל הנוגע לזיוודן של מוסדות רפואיים ציבוריים ופרטיים בארץ ובחו"ל.

חברת מאיר רוז מדיקל, מזמינה אתכם ליצור עימנו קשר ולבחור מתוך מגוון המוצרים הדרוש למוסד הרפואי שלכם.

שיפוץ תריסי עץ - מה שווה לדעת?

כאשר אנו קונים תריסי עץ, אנו מצפים מהם להיות עמידים וחזקים למשך שנים רבות, אך כמ...

קרא עוד