שיפוץ תריסי עץ - מה שווה לדעת?

תריסי עץ מותירים אצל רבים מאיתנו ניחוחות נוסטלגיים וזכרונות נעימים, מעבר רחוק או מבתים כפריים ששהינו בהם והתרשמנו מהאווירה החמה שהקרינו. על כן, חלק מאיתנו רוכשים תריסי עץ, אשר משלימים את עיצובו של בית המגורים שלהם ומקנים לו מראה אלגנטי ונוסטלגי. כאשר אנו רוכשים תריסי עץ, אנו מצפים מהם להיות עמידים וחזקים למשך שנים רבות, אך כמובן שפגעי הזמן ומזג האוויר, אינם פוסחים על חומר טבעי כדוגמתו של העץ ואנו נאלצים להשקיע בשיפוצם של התריסים.

מה חשוב לדעת על תריסי עץ?

תריסי עץ הם תריסים עם יופי ו... אופי ???? בבתים ישנים רבים (אך גם באלה החדשים) אנו רואים חלונות עם תריסי עץ עתיקים או "דמוי עתיקים" (בשנים האחרונות ישנה דרישה גוברת לתריסים היוצאים מפס הייצור במראה העתיק בכוונה תחילה) יוצרו בשנים האחרונות בכוונה עם מראה עתיק ונוסטלגי.האווירה המיוחדת שהם משרים על הסביבה, היא זו שהופכת אותם לפופולאריים ואהובים כל כך וגורמים לרבים מאיתנו לרכוש כאלה לביתנו, אך עם זאת חשוב לציין כי עץ הוא חומר טבעי המושפע במידה רבה ממזג האוויר. כך שככל שעובר הזמן ואנו לא מעניקים טיפול תקופתי משמר לתריסי העץ שלנו, החומר יתבלה וייפגע. אך עוד לפני שנפרט לכם מעט, על מה ניתן לעשות כדי לשמר את תריסי העץ שלכם ולמנוע את התבלותם, נדבר איתכם מעט על הסוגים השונים של תריסי העץ הפופולריים בעולם כיום.

הסוגים השונים של תריסי עץ:

1. תריסים עם שלבים קבועים - פתיחה וסגירה ידנית.

2. תריסים עם שלבים נעים- מאפשרים לווסת את כמות האור החודרת פנימה ע"י רצועה המרימה את השלבים, או באמצעות מנוע חשמלי.

כיצד תדעו באיזו חברה לבחור עבור התריסים הבאים שלכם?  ראשית כל, המלצותיהם של קרובים/מכרים שהינכם סומכים עליהם! לאחר מכן, אם אין לכם "המלצה מפה לאוזן" מאדם קרוב אליכם, תוכלו לפנות לאתרי אינדקסים של בעלי מקצוע בתחום הבנייה ועיצוב הבית ו/או לחיפוש במנוע של גוגל ודומיו ולבחון את חוות הדעת הקיימות על איש מקצוע/חברה כזו או אחרת, המשווקת תריסי עץ איכותיים.

שיפוץ תריסי עץ. מי מבצע?

על שאלה זו יש 2 תשובות אפשריות:

  1. אתם
  2. איש מקצוע/ חברה מקצועית מתחום התריסים, המתמחה בשיפוץ תריסי עץ. לתשומת ליבכם, אם תשמרו על תחזוקה נכונה של התריסים שלכם, תוכלו להימנע מהצורך לשפץ את תריסיכם/חלונותיכם בעתיד.

הכוונה בתחזוקה נכונה, היא גם בפעולות שניתן לעשות באופן עצמאי, בשיטת עשה זאת בעצמך (ידוע גם בעגה הלועזית כ- "DIY"), כמו: הקפדה על מניעת רטיבות מצטברת על תריסי העץ שלכם ועל בדיקה תקופתית שאין חרקים הפוגעים בחומר של העץ אצלכם בתריסים, למשל טרמיטים או תולעי עץ. את התחזוקה הזו, כדאי לבצע באמצעות מריחתה של לכה וחומר איטום מותאם לעץ (יכולים וצריכים להתייעץ עם החברה ששיווקה/התקינה לכם את התריסים). כמובן שאינכם מוכרחים לבצע את פעולות השימור/שיפוץ של התריסים שלכם בעצמכם אם אינכם בטוחים בתהליכים או סתם אינכם מעוניינים להשקיע בכך את הזמן ואנרגיה הנדרשים. תמיד תוכלו לפנות לחברה מקצועית המתמחה בטיפול בתריסי עץ אשר תשלח אליכם איש מקצוע מנוסה.

  • חלונות עץ
  • תריסי עץ
  • תריסי עץ ישנים

חברת קונטור ( (Contourמייבאת מאירופה ומשווקת מגוון רחב של מוצרי עץ מעוצבים לבית, כמו למשל: חלונות עץ, תריסי עץ, חלונות PVC, דלתות עץ מעוצבות, תריסים סולארים, חלונות לגגות רעפים ועוד. מוזמנים/ות להתרשם מקטלוג המוצרים הרחב שלנו, באתר החברה: https://contour.win או ליצור איתנו קשר בטלפון: 073-2803111.

מאיפה-לרכוש-ציוד-רפואי-יד-שנייה-והאם-זה-כדאי_1651672985.jpg

מאיפה לרכוש ציוד רפואי יד שנייה והאם זה ...

רבות ורבים מכם בעלי המרפאות הרפואיות בישראל, שואלים עצמם לגבי מידת הכדאיות של רכ...

קרא עוד