מה אפשר לעשות אם יש לי BDI שלילי?

מה גורם לBDI שלילי?

כפי שציינו, בשנתיים האחרונות הוכרז על הקמתו של מאגר נתוני האשראי של בנק ישראל. מאגר זה אוסף את כל הנתונים הפיננסים הנצברים על האזרחים: האם הם ביקשו הלוואות, האם הם חרגו ממסגרת האשראי שלהם, האם הם שילמו את ההלוואות באיחור, האם חזר להם צ'קים, האם הם עברו פשיטת רגל וכו'.

היות ונתוני האשראי הם המידע שיש לבנק על כל אזרח – אותם נתונים הם אלה שיקבעו האם הבנק יאשר את הבקשה שביקשתם ממנו או לא.
כלומר- במידה וקיימים עליכם נתוני אשראי שליליים- יסרב הבנק לתת לכם הלוואה, משכנתא וכו' או במידה והבנק כן יחליט לאשר את בקשתם הריביות אותם תשלמו יהיו גבוהות מאוד.

 

איך אפשר לבצע בדיקת BDI שלילי?

במידה ואתם חושדים כי יש לכם BDI שלילי תוכלו לפנות לחברה המתמחה בתחום שתעזור לכם להבין האם קיימים עליכם נתוני אשראי שליליים וכמו כן מה הם אותם נתונים שליליים.
במידה וקיימים לכם נתוני אשראי שליליים תוכלו לבצע מחיקה של אותם נתוני אשראי שליליים שתעזור לכם להתחיל מחדש ואז תוכלו לקבל את ההלוואה, המשכנתא או המימון לרכב אותו רציתם.

 

האם כדאי לי לבצע מחיקת נתוני אשראי שליליים?

במידה וקיימים עליכם נתוני אשראי שליליים תהיו מסורבים בכל גוף מימון או בנק שמוזן ממערכת נתוני האשראי של בנק ישראל. על כן, במידה ותרצו לצאת לדרך חדשה יהיה עליכם למחוק את נתוני האשראי השליליים.

במידה ואתם לא רוצים לבצע מחיקה של נתוני אשראי שליליים עליכם לקחת כמה דברים בחשבון:

  1. הנתונים נמחקים רק כל 7 שנים- במידה וחזרו לכם צ'קים שנה שעברה או שלא עמדתם בתשלום הלוואה נתונים אלו ישפיעו עליכם בצורה משמעותית 7 שנים קדימה גם אם מצבכם הפיננסי השתנה משמעותית.
  2. כל פעולה קטנה שאתם מבצעים יכולה לגרום לBDI שלכם להיות שלילי יותר- במידה ויש לכם כבר מספר נתוני אשראי שליליים – כל פעולה פשוטה שתבצעו תגרום לכם לצבור עוד יותר נתוני אשראי שליליים- כך במידה ואם נדחיתם מקבלת הלוואה עקב נתוני אשראי בעיתיים גם זה יופיע בדו"ח נתוני האשראי שלכם מה שיכול להוביל למעגל של נתוני אשראי שליליים שחוזרים.
  3. זה יותר מלהדק את החגורה- אם יש לכם BDI שלילי כל פעולה קטנה שתבקשו מהבנק תסורב- אם זה להגדיל מסגרת אשראי , לקבל הלוואה או אפילו פנקסי צ'קים – תתקלו בסירוב מן הבנק מה שישפיע משמעותית על ההתנהלות הפיננסית שלכם ועל איכות החיים שלכם ב7 השנים הקרובות.

אנו בחברת קרדיט קלין מתמחים בתיקון נתוני אשראי שליליים, תיקון BDI שלילי ומחיקת נתוני אשראי שליליים. כדי שגם אתם תוכלו להיכנס לבנקים בראש מורם ולקבל את ההלוואה, המשכנתא או מימון לרכב אותו אתם רוצים.

  • BDI
  • דירוג אשראי
  • קרדיט קלין

חברת קרדיט קלין נוסדה בשנת 2012 על ידי רמי קוסטוקובסקי, המייסד והבעלים במטרה ברורה לסייע ללקוחותינו לנקות את עברם הכלכלי ולצאת לדרך חדשה.

החברה מתמקדת בכמה תחומים בעולם הפיננסי בניהם: שיפור דירוג אשראי, שיפור נתוני אשראי שליליים ומחיקת BDI שלילי וכמו כן, מעניקה ייעוץ פיננסי בתחום הפיננסי: ייעוץ משכנתאות, ייעוץ פיננסי וייעוץ הלוואות, המומחים הפיננסים של חברתנו בעלי ניסיון רב בתחומם וגישה לכל הבנקים וחברות המימון בישראל.