מוסך אדמונד מציגים בעיות גיר נפוצות

מוסך-אדמונד-מציגים-בעיות-גיר-נפוצות_1633933010.jpg

כולנו צריכים להתייחס היטב לרכבים שלנו ולתיבות הגיר שלנו ולאפשר להם את ההזדמנות הטובה ביותר לאורך החיים והקיום היומיומי המשוחרר מסוגיות. עם זאת, קשה לדעת בדיוק כיצד לעשות זאת. גירים הפכו למספר הולך וגדל של מתחמים בסוף שנים רבות. הדיגיטציה המורחבת גרמה לגיר ביצועים בצורה ניכרת יותר מכפי שאפשר היה לצפות למישהו, אולם הם גם שיבשו גירים ויכולים להיות המון דברים שיכולים לצאת רע. יתר על כן, המון סיבות אפשריות גם לבעיות אלה.

בעיות גיר 

יש כמה בעיות גיר רגילות שיכולות לקרות באופן עקבי באופן סביר. ולעומס זה של בעיות יכולות להיות סיבות שונות. אין סיבה "אחת לכול" לבעיות גיר ... למעט, יש כאלה. מִספָּר הַמַיִלִים. ככל שחתיכת חומרה או ציוד מנוסים יותר ומנוצלים יותר מתגלים, למשל, כתיבת הילוכים או מכוניות, ככל שבסך הכל, הסיכוי שתגרום לבעיות יהיה גבוה יותר. זה פשוט נכון; הזמן אינו אדיב במיוחד לאף אדם או דבר. עם זאת, אינך יכול שלא לנהוג ברכב שלך עם ציפיות להתרחק מבעיות גיר; שזה חסר טעם. אז מה נוכל לברר לגבי חלק מהסיבות הנורמליות יותר לבעיות גיר?

חורים נוזליים

אולי סוגיית הגיר המזוהה ביותר עבור רוב הנהגים היא חור נוזלים. במקרה שאתה רואה כתמים ושבילים של נוזל אדום בזמן הנסיעה שלך, הסיכויים טובים שהגיר שלך נשפך. מכל הבחינות, מה גורם לדליפות?

אחד המניעים החיוניים של חורי נוזל הילוכים הם חורים בתמסורת שלך. כך או כך, קשה יהיה להגביל את אלה בטענה שהחור יכול להיות כמעט בכל מקום: מקום באטם מיכל, ממיר כוח, קווי נוזל, צלחת ההולכה או האטמים. בכל מקרה, אין סיבה משכנעת להקפיא. רוב עיסוק החותמות מחדש (אם כי לא כולן) ישירות במידה.

החלקת גירים

בעיה רגילה נוספת היא תיבת הילוכים שמחליקה. לגיר  מחליק לרוב (ובכל זאת לא באופן כללי) יש סיבה מפורשת אחת. למרבה המזל, יש לו גם סידור פשוט למדי. דרגות נמוכות של נוזל ההולכה עלולות לגרום להחלקה של גיר, בסך הכל שורה של נושאים שונים. במקרה שאתה חושב שראית את הגיר שלך מחליק, בעצם תסתכל על רמות הנוזלים שלך בעזרת מדיד אם הרמה נמוכה מדי, תחליף את הנוזל. בדיקה ושינוי נוזל ההולכה שלך הם שני הדברים שאנו יכולים להשיג עבורך ב- מוסך אדמונד.

אבחון מיוחד

כפי שהוזכר קודם לכן, גירים הפכו לאלקטרוניים בהדרגה לאורך כל הטווח הארוך. זה מרמז כי בעיות גיר רבות הן כרגע בעיות PC. לנושאים כאלה אין סיבות או הסדרים ברורים. בכל מקרה, לא מספק לעין ללא עזרה.

ב- מוסך אדמונד, אנשי המקצוע שלנו משתמשים בציוד הדגמה שהם משייכים למחשב האישי המוכן של הרכב שלך. זה מספק קוד המבטא היכן טמונה דאגת הגיר . לאחר מכן, אנו לוקחים את הרכב לנסיעת מבחן במטרה שנוכל לסנן את התנהלותו בהדרגה. על אף שעדיין נדרשות הערכות מרחיקות לכת ומעורבות יותר, חדשנות היא מנגנון משמעותי בהחלטה על שלב ההתחלה הנכון לבחינות נוספות.

  • מוסך אדמונד
  • בעיות גיר
  • שיפוץ גיר

מוסך אדמונד, מוסך מקצועי בחולון המומחה בתחום של שיפוצי גיר ובדיקות מקיפות לכלל סוגי הרכבים.

יאיר בושרי - בי די פי (BDP) השקעות נדלן ...

יאיר בושרי הבעלים של קבוצת בי די פי (BDP) השקעות נדל"ן בע"מ מסביר כיצד לא להגיע ...

קרא עוד
ד_1681983206.jpg

ד"ר גלית מטצקי - מומחית ברפואת שיניים

דוקטור גלית מטצקי חוות דעת למעוניינים בכל הנושא של השתלת שיניים, שתלים דנטליים, ...

קרא עוד
הרב-יצחק-פוליקמן_1633933210.jpg

הרב יצחק פוליקמן

הרב יצחק פוליקמן מסביר כי אמונה היא דרך נעלה שעל ידה אני זוכה לרמות גבוהות של;...

קרא עוד