כמה עולה להכין מצגת?

כמה-עולה-להכין-מצגת_1633933468.jpg

בעלי עסק, מכל תחום שהוא – כבר יודעים, כי אחד הכלים המופלאים והאינטראקטיביים כדי ליצור קידום, שיווק וסטוריטלינג – מוצלח, הוא מצגת שיווקית.

לא משנה מהו תחום העסק, ואם הוא נותן שירות או מוכר מוצר פיזי, הרי שלכל העסקים באשר הם – יש מטרה משותפת – להרוויח. ובשביל להשיג את המטרה הזו – הרי שהדרך הבטוחה לכך – היא שיווק אפקטיבי שמביא תוצאות, וכמובן – מגדיל את המכירות.

ישנם כל מיני ז'אנרים של שיווק בעידן האינטרנט, כאשר אחד הבולטים מהם – הוא ענף המצגות, אשר צובר תאוצה וזוכה להישגים מרשימים למדי בגלל כמה סיבות מרכזיות:

  1. תמורה לאורך זמן – הכנת מצגת עסקית – נעשית פעם אחת, אבל הצפייה בה יכולה להיות שוב ושוב ובמגוון ערוצים שונים, אין הגבלת עמודים או תוספת תשלום עבור אכסניה וירטואלית, פשוט להכניס את הדיסק אונקי – ולצפות בהנאה.
  2. נראות עסקית – מצגת עסקית למשקיעים – היא כלי מרשים וייחודי, שהופך את חווית העברת התוכן הרלוונטי – ממייגע – למאיר עיניים ומשלב חושים. אינו דומה דף מודפס עמוס בחומר רלוונטי – למצגת עסקית לדוגמא, מושקעת וערוכה בטוב טעם.
  3. חיסכון בזמן – אם תמונה אחת שווה אלף מילים, הרי שמצגת אחת שווה מיליון מודעות...להכין מצגת לעסק – מאפשר ריכוז של אינסוף חומר – במצגת עסקית אחת משולבת, תוך שימוש בשמע, טקסט וויז'ואל, וריכוז נקודות בצורה ברורה, בהירה ונעימה.
  4. מיפוי וחקר חומרים רלוונטיים – הכנת מצגות עסקיות – דורש אוריינות של חומר על העסק, ובחירה חד משמעית של אבני היסוד, האמונות והאידאולוגיות המרכיבות את העסק, אין הזדמנות טובה מזו כדי למפות את מרכיבי החברה ולתת להם ערך מוסף.

מצגת מעיין או אוקיאנוס?

כשרוצים לדעת כמה עולה מצגת עסקית, צריך להבין לפני הכול – באיזה מצגת אתם מעוניינים?

נכון שיש תוכנה להכנת מצגות, ואולי בכלל  - עיצוב מצגות עסקיות הוא פשוט, הרי לא מדובר כאן ביצירת אומנות בין לאומית.. אז זהו, למרות כל הרעיונות האלטרנטיביים, הרי שהעסק צריך לבחור אם הוא מעונין ב"מצגת מעיין" – יבשה או דלוחה, או ברעותה – "מצגת אוקינוס" – בנויה בטוב טעם עשירה במלל ואפקטים, ובעיקר, משיגה את מטרתה השיווקית בשפע בלתי נגמר.

אם ניקח לדוגמא מצגת למשקיעים, הרי שרעיון הסטארט-אפ חדשני - לוקח אינסוף כוחות, משאבים וכסף, אבל, הרעיון הכי חדשני שיש – לא יוכל להתקדם ללא משקיעים, הם החמצן שלו, המנוע, ואיך יוכל ה'רכב' לנסוע בלי דלק השיווק? מצגת המעבירה את הרעיון והמודל חייבת להיות מושקעת ורצינית, ואם לא? חבל על המאמץ של העסק לקבל תמיכה. למה הדבר דומה? לאדם העובר טיפול שיניים – אך מנותק מחמצן, אין טעם להשקיע את כל הכוחות, ואם מדלגים על הדבר החשוב באמת שיביא לרווחים ניכרים ולתוצאות בשטח.

מה מצגת עסקית צריכה לכלול?

מצגת עסקית צריכה לכלול כמה פרמטרים מרכזיים ומקצועיים על מנת שהיא תהיה מושקעת דיה ומניבת שיווק.

מרכיבי המצגת העסקית:

  1. שפה - שימוש בטקסט מבריק ומסכם, בלי סיבוכי לשון או נוסח מסורבל.
  2. שפה ויזואלית אחידה – בצבעים משותפים ועם גוונים דומים, על מנת ליצור נעימות לעין ועקביות לצופה.
  3. תכנון – מצגת רצינית ,היא לא משהו שנעשה ב'שלוף', דרוש תכנון מקדים בכמה ערוצים על מנת לקבל מבנה הגיוני, מסודר, מסכם ושיווקי.
  4. טבלאות ותרשימים – דרך מצוינת לסיכום חומר בצורה מובנת ובהירה, היא על ידי שימוש בטבלאות, סכמות ותרשימי זרימה אשר מנגישים את הנתונים השונים למידע שוטף.

לסיכום: המצגת, היא מפתח סודי וקסום, אשר ביכולתו לפתוח דלת רחבה ושטופת שמש לעולם העסקים בכלל - והשיווק בפרט.

  • מצגת עסקית
  • הכנת מצגת עסקית
  • הכנת מצגות מקצועיות

מילוסלבסקי מרקטינג - קידום בגוגל לעסקים וחברות

מה-זה-עריסת-תינוק-מתחברת_1672583401.jpg

מה זה עריסת תינוק מתחברת?

עריסה מתחברת הפכה לבחירה האידיאלית עבור הורים רבים. מה זה מתחברת תוכלו לקרוא במא...

קרא עוד
איך-מטפלים-באי-ספיקת-כליות_1597071971.jpg

איך מטפלים באי ספיקת כליות?

אם אתם או מישהו מיקירכם סובל חלילה מאי ספיקת כליות, המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם....

קרא עוד
מחקר-מילות-מפתח-מהו-ואיך-עושים-את-זה-נכון_1611639934.jpg

מחקר מילות מפתח: מהו ואיך עושים את זה נכ...

דף תוצאות החיפוש מוצג עבור ביטוי חיפוש מסוים. לכן, השאלה המרכזית העולה בפני בעל ...

קרא עוד