☰תפריט
בעלי עסק, מכל תחום שהוא – כבר יודעים, כי אחד הכלים המופלאים והאינטראקטיביים כדי ליצור קידום, שיווק וסטוריטלינג – מוצלח, הוא מצגת שיווקית.
לא משנה מהו תחום העסק, ואם הוא נותן שירות או מוכר מוצר פיזי, הרי שלכל העסקים באשר הם – יש מטרה משותפת – להרוויח. ובשביל להשיג את המטרה הזו – הרי שהדרך הבטוחה לכך – היא שיווק אפקטיבי שמביא תוצאות, וכמובן – מגדיל את המכירות.
ישנם כל מיני ז'אנרים של שיווק בעידן האינטרנט, כאשר אחד הבולטים מהם – הוא ענף המצגות, אשר צובר תאוצה וזוכה להישגים מרשימים למדי בגלל כמה סיבות מרכזיות:
כשרוצים לדעת כמה עולה מצגת עסקית, צריך להבין לפני הכול – באיזה מצגת אתם מעוניינים?
נכון שיש תוכנה להכנת מצגות, ואולי בכלל - עיצוב מצגות עסקיות הוא פשוט, הרי לא מדובר כאן ביצירת אומנות בין לאומית.. אז זהו, למרות כל הרעיונות האלטרנטיביים, הרי שהעסק צריך לבחור אם הוא מעונין ב"מצגת מעיין" – יבשה או דלוחה, או ברעותה – "מצגת אוקינוס" – בנויה בטוב טעם עשירה במלל ואפקטים, ובעיקר, משיגה את מטרתה השיווקית בשפע בלתי נגמר.
אם ניקח לדוגמא מצגת למשקיעים, הרי שרעיון הסטארט-אפ חדשני - לוקח אינסוף כוחות, משאבים וכסף, אבל, הרעיון הכי חדשני שיש – לא יוכל להתקדם ללא משקיעים, הם החמצן שלו, המנוע, ואיך יוכל ה'רכב' לנסוע בלי דלק השיווק? מצגת המעבירה את הרעיון והמודל חייבת להיות מושקעת ורצינית, ואם לא? חבל על המאמץ של העסק לקבל תמיכה. למה הדבר דומה? לאדם העובר טיפול שיניים – אך מנותק מחמצן, אין טעם להשקיע את כל הכוחות, ואם מדלגים על הדבר החשוב באמת שיביא לרווחים ניכרים ולתוצאות בשטח.
מצגת עסקית צריכה לכלול כמה פרמטרים מרכזיים ומקצועיים על מנת שהיא תהיה מושקעת דיה ומניבת שיווק.
לסיכום: המצגת, היא מפתח סודי וקסום, אשר ביכולתו לפתוח דלת רחבה ושטופת שמש לעולם העסקים בכלל - והשיווק בפרט.
עריסה מתחברת הפכה לבחירה האידיאלית עבור הורים רבים. מה זה מתחברת תוכלו לקרוא במא...
קרא עודאם אתם או מישהו מיקירכם סובל חלילה מאי ספיקת כליות, המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם....
קרא עודדף תוצאות החיפוש מוצג עבור ביטוי חיפוש מסוים. לכן, השאלה המרכזית העולה בפני בעל ...
קרא עוד